- 13 - Pantai -

736 126 38
                                    


" wuhuuuu ! " teriak Taebu sambil memunggah segala baju milik Yoon Hoo di dalam almari " Kita nak pergi bitch ! Kita nak pergi bitch ! "

Suga terkaku. " apa bitch ? "

" bitch la ! Yang ada pasir yang ada laut tu pon tatau bapak bangang " Omel Taebu. Baju Yoon Hoo masih dipunggahnya , bersepah di lantai.

Suga mengeluh. Dia mengutip satu persatu baju yang dipunggah Taebu. Excited sangat nak pergi mandi pantai , macam ni lah perangai.

" Tu Beach. Bukan Bitch. " Perbetul Jinnie yang baru sahaja masuk ke dalam bilik Yoon Hoo. " Korang buat apa dalam ni ? "

" Tolong Yoon Hoo pilih baju mandi. " Jawap Taebu masih memunggah segala isi dalam almari tersebut.

" Dia bukan tolong cari. Dia tolong selerakkan " Bisik Suga pada Jinnie.

Jinnie ketawa kecil. " Mana Yoon Hoo ? "

" Dalam bilik air " Kedua kucing itu menjawap serentak. Menyambung sesi menyelerakkan dan mengutip baju.

Jinnie mengangguk faham. Bilik air ditujunya , Jinnie mengetuk perlahan pintu bilik air itu. Sunyi saja kedengaran dari dalam seolah olah tiada sesiapa pun di dalam , tapi ianya berkunci. Sekali lagi Jinnie mengetuk menggunakan tangan kecilnya. Jari jemari kucingnya dilihat.

" Cantiknya kuku aku hawhawhawhaw ~ " Puji Jinnie sendiri.

Tak lama kemudian , pintu bilik air itu dikuak perlahan mendedahkan Yoon Hoo yang tidak berbaju itu untuk menjenguk ke luar siapa yang mengetuk. Pandanganya diturunkan melihat Jinnie dibawah.

" Bila nak gerak ? " Jinnie membuka soalan.

" Sekejap. Tak siap lagi "

Jinnie diam seketika. Diperhatinya rambut Yoon Hoo yang sudah basah tetapi kian mengering mungkin selepas dilap dengan tuala atau dikeringkan dengan pengering rambut.

" Lamanya siap. Jaranglah Yoon Hoo siap lambat lambat " Komen Jinnie hairan.

Yoon Hoo tersengih menunjukkan baris giginya yang putih. " Sekejap je lagi ~ "

" Ok. Cepat k baby I tak suka tunggu lama " Jinnie mengenyit mata.

" .... "

***

" SEMALAM !! BOBO DIMANA ? BOBO SAMA SIAPA NGAPAIN AJA HMM SAYANG I RASA NAK NAMAKAN ANAK KITA BOBO LA LEPASNI. WHAT DU YU DDU DDU DDU THINK BABY ? " Gedik Hobie berbicara. Suga mengeluh buat kali ke *ambek karkulator* mungkin 7359 kali ..

" Hobie .. Berapa kali aku nak jelaskan kat kau lagi , aku bukan suami kau. Tak jelas lagi ke haa haaa ? Nak aku bagi huraian , huraian lengkap ayat topik ayat tema ke haa haa ? " berbaring di pasir bersama kaca mata hitam , Suga hampir terlelap.

" aku gurau je kan ? Kucing 2018 memang tak faham gurauan ke ? Berhenti la jadi kucing you are fired ! " Hobie menjelir lidah pendeknya sebelum kembali berguling di pasir suam suam kuku itu.

Rakan rakannya lain sudah terbaring menikmati kehangatan pasir pantai dan cahaya matahari terang menegak di atas kepala. Buat seketika ramai pengunjung di pantai tersebut terutamanya perempuan ber fangirling tak cukup iman melihatkan betapa cutenya kucing kucing tak semenggah ni.

Perhatian mereka beralih kepada seorang lelaki yang acah acah macho baru keluar laut , libas libas rambut yang basah macam iklan syampoo yusof taiyob. Yoon Hoo yang hanya mengenakan seluar pendek berwarna putih sebagai pakaian mandi mengenyit mata bertubi tubi ke arah mereka yang melihat dan menggila.

" ew fikir hot ke ? " Jinnie menjeling dengki. Bulunya yang masih kembang hampir serabai ditiup angin. Hello ! Dia baru lepas pergi salon k buat bulu.

Seven Kittens S1[✔] & S2[✔] ◍ BTSDove le storie prendono vita. Scoprilo ora