פרק 46-זה נגמר

2.4K 230 57
                                    

״אנחנו צריכים לדבר״
זה כל מה שהיא אמרה כשהתקשרתי אליה בשעת הת״ש שלי אחרי שבוע וחצי ללא טלפון בכלל, הייתי מותש ומסריח במדים קרועים ומצחינים מהשטח, הייתי גווע מרעב ועייף.אבל ידעתי שאני צריך לשמוע את הקול שלה, לדעת שגם אם היא כועסת עליי היא בסדר.בסוף כשהצלחתי לתפוס אותה ועניתי בהתרגשות רק הנשימות שלה נשמעו מבעד לקו הטלפון.
היא אמרה שהיא עייפה ושאנחנו צריכים לדבר, ואז ביקשה לסיים את השיחה.

עכשיו הבטתי בגלים המתנפצים על החול שנעשה ללח, ישבתי על איזה אבן שאותה הסתירו המון סלעים וממנה יצא סרטן קטנטן שצבט את רגלי דרך המכנס.הרגשתי ריקנות, הדבר הראשון שעשיתי מהרגע שבו נחתתי מהצבא אחרי שבועיים קשים במיוחד היה להתקלח וללכת אל הים, שם קבענו להפגש כי צריך לדבר לפי טענתה.
ישבתי שם במשך חצי שעה, לרגע עברה בי המחשבה שהיא מתכוונת להבריז לי, שהיא כנראה ממש כועסת עליי.אבל אז ריח מתקתק ששבר את ריח המלח של הים הכה באפי, כשהסתובבתי לחפש את מקורו היא הופיעו למולי בשמלת מקסי ותלתלים נפוחים שמפוזרים על כתפיה, הרוח גרמה להם להשתולל לעיתים גם על פניה.התקשתי לא לסרוק אותה, היא הייתה יפהפיה יותר מתמיד, ואז היא התיישבה לידי כשהיא משילה את הסנדלים שלה מרגליה ומצמידה אותם אל בטנה.

היא לרגע לא הביטה בי ולכן הרגשתי חוסר נוחות להמשיך ולבהות בה כמו מטומטם, אז חזרתי להביט בים ותחושה רעה הציפה אותי.ידעתי שהשיחה הזאת לא הולכת להיות נחמדה.

״איך אתה מרגיש?הספקת לחזור הביתה?״היא הביטה בגופי העליון שעליו הייתה מונחת הרצועה שאליה מחובר הנשק.

״כן, אני פשוט חייב ללכת איתו לכל מקום.״אמרתי מסביר את פשר הדבר והיא הנהנה להבנה, השיער שלה לא הפסיק לעוף על פניה והיא איבדה את הסבלנות שלה ואספה אותו לפקעת מרושלת בראשה.

״עדן, אני באמת אוהבת אותך.עוד מהפעם הראשונה בבר ההוא שלא הסכמת להניח לי עם העיניים היפות שלך, שנאתי את זה שאתה גורם לי להתפוצץ מבפנים, מעולם לא יצאתי עם בנים כמוך, מלאים בבטחון ועדיין כל כך צנועים.״היא אמרה, ותהיתי למה היא אומרת את כל זה, הבטן שלי התהפכה.

״ואין לך מושג כמה אני אוהבת אותך ואת המשפחה שלך, לי-נס ואוריאל זה הדבר הכי יקר שיכלת להעניק לי מהרגע שהכרנו.״

״כן הם אוהבים אותך מאוד.״הסכמתי איתה.

״אבל אתה פגעת בי עדן, וידעתי שזה יקרה עוד ברגע שהעיניים שלך היפנטו אותי ונהפכתי למטומטמת.אתה הראשון והאחרון שמצליח לטמטמם אותי רק מאיך שהוא מסתכל עליי, על הגוף שלי.ידעתי את זה כי בנים כמוך לא נשארים ליותר מדי זמן, הם מאבדים את הריגוש מהר מאוד.העיניים היפות שלהן מחפשות עניין חדש כל הזמן.״היא ירתה לעברי וחיפשתי כל רגש במילותיה, אבל זה היה נראה כאילו שהיא הכינה שיעורי בית לפגישה הזאת. היא הייתה אסופה אל תוך עצמה.

לא כל הנוצץ זהב (סיפור גמור)Where stories live. Discover now