malam minggu

4.7K 124 28
                                    

Sampai je sekolah mula tercari pelajar yang call dia tadi ke main², tengah dibelek² telefon sambil tunggu dalam kereta Zass pandang Ali "budak ni kerja tidur je, tapi comel" gumam Zass sebelum cium pipi Ali, baru je nak cium bibir Ali telefon Zass bunyi menandakan ada mesej baru lepas baca terus Zass mengeluh "buat penat aku balik sekolah hari ni sabtu kot, apa nak buat malam minggu ni." Zass mula bebel sorang² tanpa pandang kiri kanan. Terus tekan minyak keluar dari sekolah sambil berfikir nak ke mana, pandang kiri kanan nampak ada banner Pesta bunga api terus Zass hala keretanya ke pesta tu.

Pesta bunga api

Sampai dah dekat senja, Zass terus kejutkan Ali, kali ni senang sikit Ali bangun maklum dekat 4jam dia tidur.

Ali : kat mana ni.?

Zass : karnival.

Ali : wahhh jom turun.

Zass : jom²

Zass Ali turun kereta terus masuk ke dalam karnival, sempat juga Zass booking hotel takut tak larat bawa kereta, Ali yang sememangnya peragai kebudakkan terus ceria, macam² dibeli dan dimain Zass hanya mengikut saja. Zass ajak Ali naik roda ferris, tepat pukul 12malam bunga api mula dilancarkan.

Ali : cikgu cantiknya.

Zass : kan karang kita duduk hotel ok, cikgu dah penatlah.

Ali : ok.

Habis semua Zass terus ke kereta ambil beg baju dan simpan mainan² yang Ali menang, dah siap kunci kereta terus ke hotel depan karnival tu, Ali hanya mengikut sambil makan aiskrim, dah siap check in Ali terus ambil tuala dan mandi, dah siap mandi Ali terus naik katil queen masuk dalam selimut Zass baru selesai mandi hanya senyum tengok telatah Ali,

Zass : jom pergi makan jom kfc cheese cruncho. Teringin.

Ali : deliver je cikgu malas keluar, boleh tak.?

Zass : yela².

Zass terus buat tempahan online nasib kfc berdekatan buat deliver, dah dapat pesanan terus makan berdua dengan Ali, selesai makan dua² naik katil, mata Ali mula layu perlahan² matanya pejam, Zass hanya tengok Ali dari belakang mula terasa hard, perlahan² Zass ramas bontot Ali takut Ali terjaga makin lama dick dia makin tegang, Ali terasa bontot diramas hanya dibiarkan makin lama makin sedap sampai dia terasa ada benda keras tertusuk dicelah bontot dia, Zass masih tak perasan Ali terjaga mula mengeluarkan dick dia dan mula menekan perlahan celah bontot Ali.

Ali : cikgu, hmmmm *mendesah perlahan* cikgu buat apa.

Zass : *terkejut simpan dick dalam seluar balik* maaf² cikgu tak sengaja.

Ali : *tarik tangan Zass ramas bontot dia* takpe sedap jangan berhenti.

Zass : betul ke ni

Ali : ye,

Zass terus tindih Ali, dan mula mencium Ali berlaga-laga lidah, Ali mula menikmatinya dan tangannya memang kepala Zass dan mendalamkan ciuman pada Zass, Zass makin lama makin tegang mula mencari dick Ali, dapat dick Ali terus di gosok perlahan² makin lama makin laju dan akhirnya Ali berbogel bila Zass lagi stim, Ali mendesah perlahan dan menikmati, Zass terus turun muka ke arah dick Ali mula menjilat hole dick Ali sebelum BJ,

Ali : cikgu.!! Laju lagi cikgu saya tak tahan..aaaaahhhh aah.

Zass : *berhenti BJ* Ali jangan panggil cikgu panggil nama Zass ok *terus BJ dick Ali*

Ali : aahhh Zass laju lagi *rengek Ali kuat* aaahhh Zass nak keluar dah *Ali terus squirt dalam mulut Zass* maaf cikgu.

Zass : *terus telan* takpe Ali saya nak asshole boleh.

Ali : boleh Zass.

Zass ambil gel rambut dia dalam beg, terus tonggengkan Ali dan sapu gel pada hole dan dick dia, perlahan Zass masukkan dick dia dalam asshole Ali. Ali hanya mendesah perlahan sambil menahan pedih, dan makin lama Ali mula terasa sedap bila hujung dick Zass terkena g-spot dia dan mula mendesah.

Ali : Zass sedapnya aaahhhh ahh laju lagi Zass aaaahhh

Zass : ketatnya hole Ali, Zass suka aaahhh seddaaapppppp

Ali : laju lagi more and more i want.!!!

Zass terus lajukan dick dia dan mula menjilat belakang tengkuk Ali, Ali kalihkan muka terus sambar bibir Zass, sambil bercium Zass mengosok dick Ali Zass dah nak sampai kemuncak, Zass lepaskan cium dan tinggal bite mark dekat leher Ali. Ali mula mendesah kuat bila air dah sampai hujung.

Ali : Zass.!!! Air nak keluar aaahhhhh aahhh laju lagi Zass.

Zass : saya pun nak keluar juga.!! Kita squirt sama² ye sayang.!! Aaaahhhh

Makin lama makin laju dayungan Zass dan tangan Zass, akhirnya Zass pancut dalam asshole Ali dan Ali lepaskan air nikmatnya ke tapak tangan Zass. Zass terus berbaring atas badan Ali untuk hilangkan lelah. Zass terus cabut dick dia dan terus angkat Ali ke bilik air untuk cuci dah selesai cuci terus letak Ali ke katil dan Zass baring sebelah Ali terus tarik selimut menutup badan bogel dia dan Ali.

Ali : terima kasih

Zass : sama² tapi maaflah cikgu tak sengaja

Ali : takpe cikgu, *senyum* saya pun tak dapat tahan nafsu saya tadi dah jom tidur ok.

Zass : lepas ni cikgu tak buat dah maaf sebab buat macam tu hmm ok tapi nak kiss dulu boleh.

Ali hanya senyum dan mengangguk bagi keizinan untuk Zass cium dia, Zass terus cium Ali penuh kasih sayang, dah puas cium Zass terus peluk Ali dan biarkan dick dia bertemu dick Ali, Ali terus terlelap lepas Zass peluk dia.

Tengah hari

Ali mula terjaga bila dengar telefon berbunyi, dalam keadaan pejam Ali terus angkat.

Ali : hello siapa ni.?

?? : Khai, kau dekat mana ni.?

Ali : ada je dengan cikgu dah balik ke.?

Khai : belum lagi malam kot baru balik sebab semua pakat balik malam kau ok ke hmm nak kirim apa² tak.?

Ali : aku ok je hmm takde kot.

Khai : ok bye.

Ali : bye.

Ali hanya memandang Zass tidur sebelum turun dari katil untuk mandi, selesai mandi belum sempat Ali keluar bilik air Ali terdengar perbualan Zass, Ali mula terasa sakit, kecewa dan akhirnya Ali menangis dalam bilik air. Puas menangis Ali terus keluar dan pakai baju Zass ambil giliran untuk mandi, dah selesai semua terus check out gerak balik ke sekolah.

Dalam kereta disekolah

7.30malam

Zass hanya memandang Ali pelik sebab Ali banyak diamkan diri dan termenung Zass hanya memerhati sahaja, sampai kawasan sekolah ZassLi masih belum turun dari kereta.

Zass : Ali kenapa.?

Ali : hmm takde pape penat sikit.

Zass : betul ni.?

Ali : yee,

Zass : Ali meh dekat dengan cikgu.

Ali : cikgu nak buat apa ni kawasan sekolah cikgu.

Zass hanya diam terus tarik badan Ali rapat ke badan dia. Ali hanya pejamkan mata menantikan tindakkan Zass pada dia, Zass hanya tersenyum tengok kecomelan Ali sebelum tampal sesuatu dekat leher Ali,

Ali : cikgu tampal apa.?

Zass : hm plaster.

Ali : bukan darah pun.

Zass : ye tapi lovebite tuu nanti Ali yang malu.

Ali :  oh jom turun.

Ali terus turun dari kereta dan ambil barang² dia terus ke rumah, Zass hanya memandang pelik ke arah Ali yang tiba² berubah. Ali sampai bilik terus mandi dan kunci pintu dan tidur selepas hantar whatsapp pada 6abangnya.














Idea kurang
Just laugh n keep smile

Dia Guru, Aku Crush DiaWhere stories live. Discover now