תרפא אותי, פרופסור -פרק 19-

7.1K 415 448
                                    

שון נשם עמוקות כשנעמד למול הבר, יודע שג'יין ופול נמצאים כנראה בפנים.

הוא הנהן לעצמו לבסוף והתקדם אל הדלתות הגדולות, מנסה לפתוח אותן אבל הן היו נעולות והוא כיווץ את גבותיו בבלבול וניסה למשוך אותן שוב אליו, אבל הן עדיין לא נפתחו.

האסייתי התחיל לדפוק בחוזקה על הדלתות, לא מבין למה הבר לא פתוח, יש מצב שאבא שלו עשה משהו לבר?

"ג'יין?!" שון צעק בין דפיקות הדלת, "פול?" שון המשיך לצעוק ולהכות את הדלתות בחוזקה.

-

הוא הלך לאחור כששמע את המנעול נפתח, פול עמד בדלת והוא חייך חיוך ענקי לשון, "אוי שון" פול אמר ומשך את האחר לבפנים, מחבק אותו בחוזקה, "אתה בסדר?" השרירי שאל ושון ציחקק, "אני בסדר" הוא מלמל לחיבוק, מסתכל לצדדים ורואה שהבר ריק לחלוטין.

"למה ג'יין לא עובד?" שון שאל ופול נאנח וניתק את החיבוק לפני שהלך ונעל את הדלת, "אין לו מצב רוח, הוא אפילו זרק אותי לישון בחדר שלך" שומר הראש מלמל והאסייתי ציחקק קלות לפני שנאנח לעצמו, "הוא בחדר?" הצעיר שאל, מניח לעצמו שהוא שם ופול הנהן, מוכיח לו שהוא צדק.

---

שון ופול עמדו למול הדלת של החדר הזוגי של ג'יין והשרירי, מביטים לרגע אחד על השני לפני ששון תיקתק בעדינות על הדלת, "אני לא רוצה שתיכנס לכאן!" הבלונדיני צעק, כנראה לפול, "זה אני משוגע" שון מלמל חלושות לדלת ולא עברו שניות בודדות והדלת נפתחה במהירות.

הבלונדיני עמד עם עיניים אדומות ומשך באפו מספר פעמים למול הדלת הפתוחה, "שון~" הוא כמעט וצעק, מחבק את תחת חסותו בחוזקה, מתחיל לבכות בהקלה, "שון שלי" הוא ייבב לבכי והאסייתי חייך קלות וטפח על גבו, "אני כאן" הוא לחש למנהל הבר שהידק את החיבוק.

-

"אתה לא נכנס!" ג'יין אמר בכעס לפול לפני שמשך את שון פנימה ונעל את הדלת, משאיר את השרירי להאנח בחוץ ולהתיישב על הריצפה לצד החדר.

-

"אתה אכלת? שתית? ישנת טוב?" ג'יין הפציץ בשאלות כשהושיב את שון על המיטה לצידו, מחזיק בחוזקה בכפות ידיו של הצעיר, "אני זה שצריך לשאול אותך את זה" שון מלמל והוציא יד אחת מהאחיזה של האחר רק בשביל ללטף את שיערו של הבלונדיני.

"מייקל מתייחס אלייך טוב?" ג'יין המשיך לשאול ושון נאנח והנהן, לא רוצה להדאיג את הבלונדיני יותר מדי וגם כי באמת מייקל מתייחס אליו די טוב.

"יופי, פול אמר לי שמייקל הוא לא חלק משום מזימה שטנית של אבא שלך" שון חייך כשמצא את דבריו של ג'יין נכונים, פול לא ישקר והוא בוטח במילותיו, "אני גם חושב שהוא לא חלק מזה, אני גם לא בטוח שהוא יודע משהו על סטיבן ועלי" האסייתי אמר לאחר, נושק לכפות ידיו של ג'יין שעצם את עיניו ונהנה מהנוכחות של שון.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now