תרפא אותי, פרופסור -פרק 31- (18+)

8.6K 366 81
                                    

"איפה שון?" פול שאל בזמן שחיבק את ג'יין, "הוא בחדר עם מייקל, הם ישנו פה היום" הבלונדיני אמר בחיוך, רואה את הבעת פניו המודאגת של האחר והוא לא הבין מה קרה, "מה יש לך?" ג'יין שאל והתרחק מהחיבוק, גורם לשרירי לצאת מבועת המחשבות שלו.

"א-אה?" שומר הראש שאל את בן זוגו שהביט עליו בשאלה, "קרה משהו בעבודה, נכון?" מנהל הבר שאל בחשדנות ופול נאנח, "נדבר בחדר על זה" הוא לחש לקטן, לא רוצה לדבר איתו בבר כשיכול להיות שיש שם עובדים סמויים של הירו, וג'יין הנהן.

'מה הירו מתכנן?' הברמן חשב לעצמו, כבר מבין שאבא של שון קשור לזה.

-

מייקל חיכה במיטה, יושב עליה כשפרצופו למול דלת המקלחת, הוא כבר סיים להתקלח והוא לקח כמה בגדים גדולים של שון שהיו מתאימים לו לגוף, האלכוהול גרם לו לשכרות קטנה, אבל הוא היה מספיק מפוקס בשביל להתנהג בצורה רגילה ונורמלית.

-

שון יצא מהמקלחת מגבת על ראשו בזמן שידיו זזות עליה ומייבשות את שיערותיו, הוא כבר התלבש בפנים, מה שדי ביאס את מייקל, אבל הוא כנראה לא יגיד את זה בקול.

הצעיר חייך אל האחר שהמתין לו וחום העיניים חייך אליו בחזרה וטפח על ירכיו הישובות, רוצה שהצעיר ישב עליו ושהוא ינגב לו את השיער.
שון צחקק ועשה את המבוקש, מפתיע את מייקל כשהוא התיישב למולו פנים מול בפנים ולא אחורנית עם הגב אליו.

"שובב~" מייקל לחש וגיחך כששון עטף את עורפו, "תייבש!" הצעיר ציווה והפרופסור הנהן ושלח את ידיו למגבת, מניע את כפות הידיים שלו על ראשו המכוסה של שון, מביט עמוק בעיניו המלוכסנות של האחר.

"אתה לא צריך לחבוש את היד ולמרוח משחה?" מייקל שאל את האחר, רוצה להעביר נושא ולהרגיע את ליבו הפועם, "אני חושב שזה בסדר כבר גם מבלי משחה, הכוויה לא כזאת קשה" שון מלמל, נוגס בשפתו שלו ברעב, גורם למבוגר להבין שאין מצב שליבו ישקוט בקרוב.

-

מייקל התקדם עם פרצופו, רוצה לנשק את שון אבל האחר צחק וזז לאחר, "לא לא לא" שון אמר בחיוך והמבוגר הביט עליו בזעזוע רגעי לפני שפלט "פף" קטן והמשיך לנגב את שיערו של האחר, מרים את גבותיו בהפתעה ששון היה זה שניקר את שפתיו במהירות לפני שהלך לאחור.

הפרופסור חייך בהשתובבות אל האחר, חושב שאולי עכשיו הוא יצליח לנשק את שפתיו של שון, אבל כשהצעיר שוב פעם התרחק בצחקוק משועשע כשמייקל התקדם אליו, המבוגר הבין שכנראה שזה לא יקרה והוא ויתר, ממשיך לייבש את ראשו של שון המרושע.

-

האסייתי חייך, רואה איך שמייקל מבואס והוא רכן קדימה ונישק את לחיו של מייקל, אחר כך הוא הביט בעיניו של האחר שהביטו עליו בהפתעה ואז הוא נישק את הלחי השנייה של בן זוגו, מתרחק שוב ומביט בעיניו, "תנסה עכשיו" שון לחש בהתגרות, מביט בעיני הדבש של מייקל עם עיני הפחם שלו.

תרפא אותי, פרופסורOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz