תרפא אותי, פרופסור -פרק 14-

5.5K 398 198
                                    

הדבר הראשון שמייקל עשה כשהגיע הבוקר, זה להתקשר לחברה של ראלף, רוצה לברר מה קורה.
-

"שלום הגעתם למזכירות של ראלף, במה אפשר לעזור?" קול גבוה ונשי נשמע מהצד השני ופרופסור כחכח בגרונו, לא יודע באמת איך לפנות אליה, אחרי הכל הוא כבר לא חלק מהמשפחה ושון הוא הסיבה היחידה שהוא יצר קשר.

"אני מייקל סמית', האחיין של ראלף, אפשר לדבר איתו?" הוא מלמל לטלפון, "מייקל סמית'" היא מלמלה בשקט, בודקת למול המחשב את רשימת השמות של המשפחה המורחבת של ראלף.

"אתה הבן של ריימונד?" היא שאלה בהפתעה והאחר נאנח, לצערו הרב הוא כן, "כן זה אבא שלי" הוא השיב והיה שקט רגעי מהצד השני.

"חכה שנייה על הקו" היא אמרה לאחר שתיקה של מספר שניות ומייקל רק עשה "מממ" מסכים וחיכה על הקו, ממתין שהיא תשוב לשוחח איתו.

"מייקל?" היא שאלה כשחזרה לטלפון, מבררת שהוא עדיין על הקו, "כן" הוא השיב לה, "אני מעבירה אותך למשרד שלו" היא אמרה בחיוך והוא נאנח בהקלה, לפחות ראלף כן רוצה לדבר איתו.
-

"מייקל!" קול נרגש ומבוגר נשמע מהצד השני של הקו, "שלום ראלף, איך הבריאות?" האחיין שאל, מתיישב על המיטה, "הכל בסדר, איך אתה? שמעתי שחזרת לעיר הגדולה" המבוגר מלמל ומייקל לא היה מופתע שהוא יודע על מעברו, גם אם הוא לא סיפר לאף אחד ממשפחתו על זה, כנראה אבא שלו עוד שם עליו עין.

"כן, עברתי ללמד באוניברסיטה באופן זמני" מייקל הסביר, שומע את ראלף מכחכח בעצבנות מהצד השני.

"אני מאמין שרצית לשאול אותי משהו, אחרי הכל שיחת טלפון אחרי עשור זה כנראה חשוב" ראלף אמר, נשמע מחוייך לטלפון אבל מבטו היה מודאג, מייקל מלמד באוניברסיטה של שון ומיר, אם הוא גילה משהו זה לא יהיה טוב לעסקים שלו עם ריימונד והירו.

"למעשה באמת התקשרתי בשביל לשאול משהו" מייקל אמר בשקט, מתלבט איך להציב את זה בפני האחר.

"סטיבן נמצא בעיר גם כן?" הוא שאל והיה שקט מהצד השני, ראלף קילל בשקט, אחרי הכל הבן שלו בכלא על שעשה שטויות, למזלו הוא ושותפיו העסקיים השתיקו את התקשורת ככה ששום דבר לא באמת יצא החוצה, אפילו לא אל המשפחה המורחבת.

"הוא בחו"ל כבר כמה שנים" ראלף מלמל לבסוף ומייקל הנהן בהבנה, "למה אתה שואל?" המבוגר שאל בסקרנות, רוצה לדעת את פשר השאלה הפתאומית.

"הוא במקרה היה בקשר מסויים עם שון פייג'ו?" מייקל הטיל את הפצצה והיא לחלוטין הייתה כואבת ומפחידה לראלף שהשתתק בין רגע.

"ראלף?" מייקל שאל בבלבול כשלא שמע מענה, הוא אפילו הרחיק את הטלפון מהאוזן בשביל להסתכל על המסך ולבדוק שהשיחה לא התנתקה.

"לא " הוא שמע חולשות מהצד השני, "בטוח?" מייקל שאל, הוא לא יצליח למצוא הסבר להתנהגות של שון אם האחר יכחיש את היחסים של בנו עם האסייתי.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now