תרפא אותי, פרופסור -פרק 6-

5.6K 394 298
                                    

שון הרים גבה כשראה את מייקל שעון על הגדר איפה שהוא תמיד עומד ומעשן סיגריה, הפרופסור היה עם ראש רכון מטה, בועט באבנים קטנות שעל הריצפה.

האסייתי החנה את האופנוע שלו, מה שגרם למייקל להרים את עיניו לצליל החריקה הקטנה, רואה איך שון יורד מהאופנוע ומוריד את הקסדה מראשו, מכניס אותה לתא המטען של הדו גלגלי ומסדר את שיערו השחור שמעט התבלגן, "יש בו משהו חמוד אחרי הכל" הפרופסור מלמל לעצמו, רואה איך שון מביט עליו בשאלה.

מייקל ציחקק לעצמו בשקט כששון הלך לצד השני של הגדר, משעין את עצמו עליה ומדליק סיגריה, מחליט ללכת אליו.

-

"אני מבין שאתה אוהב להציק לי" שון מלמל, כבר אדיש יותר משהוא עצבני, כשמייקל נשען לצידו, "כמה זמן אתה נוהג באופנוע?" חום השיער רצה לפתוח שיחה נורמלית לפחות בפעם אחת, "ארבע שנים" שון הפתיע את מייקל ואפילו את עצמו כשהוא ענה בכזאת קלות, מכחכח בגרונו וממשיך לעשן.

"תעשה לי סיבוב עליו פעם אחת" חום העיניים אמר בחיוך, מסתכל על הצעיר שלו שגיחך לעצמו, מבליט את גומותיו, "שלא יחשבו שיש בנינו משהו" שון לחש בערמומיות, זורק את הסיגריה ודורך עליה, "יש שיעור" הוא מלמל, גורם למייקל לגחך וללכת לצידו לשיעור, שון המשיך להתעלם ממנו אבל הוא שמח שלפחות הוא לא עצבני עליו.

-

"אממ" בחורה שעמדה מחוץ לכיתה תפסה את ידו של שון, רוצה לדבר איתו.

מייקל הביט עליהם וחייך, 'הוא הטרוסקסואל אחרי הכל' הוא חשב לעצמו ונאנח, כשהבין מה הוא עושה הוא לחלוטין לא הבין מה קורה לו, מה פתאום הוא נאנח?

"אל תאחר" מייקל אמר בסמכות לאחר לפני שהוא נכנס לכיתה, מסדר את דבריו על השולחן ומביט מדי פעם על הדלת הפתוחה של הכיתה, לא רואה אותם בפתח.

-

"מה את עושה?" האסייתי שאל אותה בכעס כשהם התרחקו מעט מהדלת, עדיין נמצאים במסדרון.

הוא העיף את ידה ממנו, מביט בה בחוסר הבנה, "מה את רוצה?" הוא שאל, לא מזהה אותה והיא הביטה עליו בביישנות, "תצא איתי" היא לחשה והוא הרים גבה, "מה?" הוא שאל, לא מאמין שהיא באמת אמרה את זה, למה לו לעשות את זה לעזאזל?

"את יודעת מה אני אוהב, נכון?" הוא שאל והיא כחכחה בגרונה, מהנהנת לאט, יודעת טוב מאוד שהוא אוהב גברים.

"א-אבל, לא אכפת לי" היא הרימה את עיניה הדומעות אליו והוא רק הביט בה בבוז, הוא שונא בנות כאלו, מזכירות לו את אשתו של אביו ואפילו את עצמו מפעם.

"תתחפפי מפה, טיפשה" הוא ירק, דוחף אותה מעט ומביט עליה באיום לפני שהלך לכיתה.

כשעמד בפתח הדלת לכיתה, מייקל שם לב אליו ובירך אותו בחיוכו, מסמן לו עם ידו ללכת לשבת מאחור.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now