44 💔

5.2K 658 191
                                    

"Menyusahkan."

"Siapa call, sayang?" Taehyung muncul di muka pintu tandas. Sedang mendukung tubuh kecil anaknya, Aurora yang baru sahaja selesai mandi.

"Perempuan tu." Jawab Yooha tanpa bersalah. Terus berubah air muka Taehyung. Terkejut dia.

"Apa yang you dah buat ni, Yooha?! You angkat call dia buat apa?!"

"I tak sedar yang tu dia. I angkatlah. Sibuk tanya suami orang." Gerutu Yooha geram. Taehyung mengeluh, bosan. Perlahan-lahan Aurora diletakkan di atas tilam. Kalau bukan kerana ada Aurora di sini, sudah lama dia menengking marah.

"You tak sepatutnya buat macam tu. Nanti dia akan fikir yang bukan-bukan, rosaklah rancangan I." Kata Taehyung. Geramnya ditahan. Sementara Yooha pula sudah terbuntang biji mata.

"Hello you? You sedar tak rancangan you ni lembab sangat? Ambil jelah Jung Hyung dari dia. Rampas! Biarkan dia sorang-sorang. Apa susahnya?"

"Yooha.. Jung Hyung anak I dengan dia."

"So? Jung Hyung anak I juga!" Yooha menjegilkan matanya. Niat di hati ingin merampas Jung Hyung dari Jungra sangat kuat. Yooha tamak. Segala harta yang berkaitan dengan Taehyung bakal dia rampas dan genggam erat.

Termasuklah anak tirinya, Jung Hyung.

"I tak akan izinkan you ambil anak lelaki I dari dia. I tak nak jadi apa-apa dekat you, anak lelaki I dan dia."

"I peduli apa. Jung Hyung tetap anak I juga! Perempuan tu tak layaklah." Benta Yooha geram sebelum tangannya lincah memakaikan pakaian dan lampin untuk anak perempuannya.

Taehyung mengeluh. Susah suis kemarahannya sentiasa diusik-usik begini. Jadi dia tiada pilihan. Esok.. semuanya bakal berakhir.

[COMPLETED] Affair 추문 (Taehyung BTS)Where stories live. Discover now