חשמל סטטי

187 12 10
                                    

 פשוט חשבתי שבגלל שהוא לא ממש עומד להופיע כאן, אני אעשה משהו נחמד כמו זה.

תרשמו לי מה אתם חושבים על זה.

או אם יש לי שגיאות כתיב. גם זה מתקבל. 

                                                                                            ~0O0~ 

קאס הרגיש משיכה במכנסיו. הוא הפנה את ראשו מהעיתון בכדי להביט לעבר בנו. "מה קרה, אוקטביאנוס? חלום רע?"

בנו הצעיר הנהן בקצרה, מזיז את רגלו בחוסר נוחות ומחזיק בשמיכה בידו. הוא שפשף את עינו בידו האחרת, וקאס הבחין שבנו על סף בכי. הוא נאנח וזרק את העיתון הצידה, לפני שהרים את בנו הקטן והניח אותו על ברכיו.

"ספר לי מה חלמת," אמר בעדינות. הוא כרך זרוע סביב כתפו של בנו, שנראה נינוח יותר ברגע שעשה את זה.

"א-אתה היית שם," התחיל אוקטביאנוס, קולו החל לרעוד. קאס שפשף את גבו. "אתה רבת עם אמא. אני לא יודע מה אמרתם, אבל אחרי זה אתה-אתה טרקת את הדלת ועזבת. הייתי בטוח שנעלמת ושנטשת אותנו." אוקטביאנוס בלע את הגוש שעמד בגרונו, דמעה גולשת על לחיו.

"זהו?" שאל קאס. "זה כל העניין?" כן, הוא רצה להרגיע את הבן שלו, אבל לפעמים ילדים נוטים לעשות בלגן משטויות. "ריבים תמיד קורים, אוקטביאנוס. זה לא סיבה להתחיל לבכות. אתה-"

"זה לא הכל," ייבב אוקטביאנוס בשקט. קאס השתתק, ואז נתן לבנו מבט מתנצל וניסה להראות סימפטי, אבל הקול שלו עדיין נשמע קצת קשה. "אז מה קרה?"

"אחרי זה החלום השתנה," המשיך בנו, והוא נראה קצת מרוצה מהעובדה שאביו נותן לו תשומת לב. מעניין מאוד ממי קיבל את זה, חשב בצינה. "שוב היית בבית, אבל ארזת כל מיני דברים. לקחת אוכל ולקחת גם חרב מזהב. הפעם שמעתי. אמא צעקה עליך כל מיני דברים שלא הבנתי. ואז הסתכלת עליי במבט מפחיד ואמרת: 'אני אחזור. אני אחזור בשבילך'. אבל זה לא היה מרגיע, זה היה מפחיד. אתה אחזת בכתפיים שלי וזה כאב, ואז העפת אותי הצידה לפני שעזבת." אוקטביאנוס לקח נשימה עמוקה בזמן שקאס עיקל את מה שבנו אמר. זה לא היה לא הגיוני, אבל גם לא נורמלי. זה היה.. הוא לא בטוח מה.

"ויש  עוד," אמר בנו בשקט דמעות מחליקות על לחיו עוד ועוד. "אחר כך החלום שוב השתנה ועמדת ביער, כשהיה מולך זאב. אבל לא סתם זאב, הוא היה מסוגל לדבר. העיניים שלו היה מבעיתות," הוא נראה כמעט מרוצה כשהגה את המילה נכון, אבל אז חזר הפחד."ו-ואז הזאב נהם ותקף אותך. אני לא יודע מה קרה אחר כך כי החלום הפסיק, ואז התעוררתי.ו-וזה היה כל כך מפחיד..." הוא התחיל לבכות בקול רם.

בזמן שניחם את בנו, חשב מה החלום היה יכול להיות . חיזיון, אולי? זה אפשרי, כי לחצויים יש חזיונות, אבל רק לעתים נדירות היו לנצרים חזיונות, ועוד נצר כמו אוקטביאנוס, שרחוק בכמה דורות מהאב האלוהי של משפחתו, אפולו.

One ShotsWhere stories live. Discover now