CHAPTER♣️20

522 24 18
                                    

"Aku tak boleh tengok pompuan sundal tu dekat-dekat dengan bakal suami aku. Sakit mata betul aku tengok. Luqman Wong aku punya!" ujar seorang perempuan yang digelar sebagai Balqis atau lebih pendek Trisyia.

Nama penuh Nur Balqis Batrisyia binti Tan Sri Ridzuan Omar.

"Tu lah. Aku sabar je tengok si Qairyna tu rapat-rapat dengan Kimi. Hakimi selamanya aku punya. Tak de siapa pun yang boleh rampas dia dari aku. " sokong kawannya dengan perasaan marah yang amat kepada Qairyna.

Bernama Putri Nur Natasya tapi lebih suka digelar sebagai Nasya.

"Aku pon sokong gak. Aku perati je masa dekat mall tu. Baru ingat nak pegi dekat Imran tapi tak sangka ade pompuan jalang tu dekat situ juga." ujarnya dengan sinis sekali. Perempuan itu  bernama

Nur Hannah Huraisya lebih pendek Hannah.

"Kau okey lagi. Aku benci masa si Haykal berangan tentang pompuan tak guna tu. Suzana aku akan rampas Haykal dari kau. Nazrin Haykal hak milik aku dari dulu hingga kini. " ujar Humairah dengan psiko sekali.

Nama penuh Nur Fatin Humairah dan lebih digelar Mairah.

Mereka ialah Hots Girls yang sering ingin bergaduh dengan sengaja, bukan itu sahaja mereka sering terlibat dalam kes membuli pelajar yang nerd lagikan skema. Sering bergedik dengan The D'Evil Boys tapi selalu kena palau. (HAHAHAHA kena palau!!!! Gedik sangat makcik² bawang ni)

Mereka semua mempunyai bodyguard yang sado-sado. Didalam sekolah selalu kena masuk bilik displin sebab masalah membuli.

Pening kepala mak ayah diaorang nak fikir macam mana nak insafkan diaorang. Mereka juga bukan calang-calang orang sebenarnya.

S
K
I
P

Hari persekolahan berjalan dengan lancar sehiggalah.

"Perhatian kepada Ketua Pengawas, Penolong ketua pengawas, Setiauasaha dan bendari pengawas sekolah. Sila pergi ke pejabat dengan segera. Sekian " 
satu pengumuman yang mengejutkan The SGirls. Mereka berpadangan dan terus keluar dari kelas dan menuju ke Pejabat Sekolah.

Pejabat Sekolah

Tok! Tok! Tok!

"Masuk" ujar Pengetua yang sedang membincangkan hal sekolah. "Ha! Dah sampai pun. Duduk kamu berempat" ujar Pengetua lagi sambil memandang mereka berempat.

"Sapa mamat yang duduk depan pengetua tu?" bisik Qaisara kepada Susie. Susie hanya angkat bahu tanda tidak tahu. "Aku rasa mamat mamat tu sombong lah. Masa kita masuk pun mamat mamat tu tak nak pandang kita pun" bisik Qairyna kepada Qaisara dan Susie.

Aisyah hanya membuat muka dinginnya sahaja. "Dengar apa yang pengetua nak cakap tu" ujar Aisyah kepada mereka bertiga.

"Saya nak kenalkan kamu semua dengan dua orang pelajar baru yang akan bersekolah disini. Mereka berdua akan sekelas dengan kamu berempat. Dan yang paling penting mereka akan bantu kamu berempat untuk handle The D'evil Boys." ujar Pengetua dengan panjangnya.

"Kiranya pun akan jadi mentor kepada The D'evil Boys jugak lah?" tanya Susie yang sedikit keliru dengan ayat pengetua. "Ya. Mereka akan membantu kamu untuk uruskan mereka." balas Pengetua.

"kenal diri" ujar pengetua kepada dua lelaki yang misteri tu.

"Isma Alief" jawab lelaki yang sombong tersebut.

"Taufiq Idham, panggil Fiq je. Dia panggil Is or just Isma." Ujar lelaki tersebut dan tersenyum kearah mereka berempat.

"Girls" ujar pengetua dengan isyarat menyuruh mereka untuk memperkenalkan diri pula.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 24, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

[H] Akak Pengawas Itu Aku PunyaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang