Karma Vs Nagisa

962 56 41
                                    

Karma ile savaşmak istemiyorum. Karma'yı seviyorum ama beni dinlemiyor bile ve ben Korosensei'in yaşamasını isteyen takımdayım!

Biz Mavi takım olarak iki kişi kaldık diye biliyorum.Karma ise kırmızı takımdan kalan tek üye. Buna rağmen hala avantajımız var diyemiyorum. Karma ile yüz yüze geldik. Kızgın görünüyor... Bana böyle bakmasını istemiyorum.

O an çalılıklardan Maehara çıkıyordu ki Karma daha o hamle yapamadan onun suratına kırmızı boyalı bıçağı saplamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O an çalılıklardan Maehara çıkıyordu ki Karma daha o hamle yapamadan onun suratına kırmızı boyalı bıçağı saplamıştı. Evet resmen gerçek bıçak olsaydı saplamış olacaktı. Zavallı Maehara korkuyla yere düştü. Yuuma onu savaş alanından aldı. Karma birden sinsice sırıttı. Daha sonra ise önüme mavi renkte gerçek bir bıçak fırlattı. Şaka mı yapıyor bu!?

(+nagisa ×karma)

×Eğer plastik bıçaklarla oyun oynasaydık çok sıkıcı olurdu.

+Karma ben bunu kabul etmiyorum!

×O zaman ben kazanmış olurum ve Koro-sensei ölür.

+Lanet...

Karma yaklaştı ve sağ göğsüme mavi boya ile bir daire çizdi. Aynı daireyi kırmızı boya ile kendi sağ göğsüne de çizdi.

×Burayı kesen ya da çizen kazanır.

+Beni anlamıyo-

diyemeden bana saldırmaya başladı.

İkimizde birbirimizi hırpalıyorduk. Karma şuan mantıklı düşünemiyor , yani ben buna inanıyorum.

Bir anlık dikkat dağınıklığım sonucunda kendimi sırtımdaki keskin acıyla birlikte yerde buldum. Sırtıma bıçak deymemişti ama deyseydi de ancak bu kadar acıtabilirdi.

Karma'ya anlatmaya çalışıyordum ama gözlerindeki hırs onu resmen kör ediyordu.

Bıçağın bana yaklaştığını gördüm ve gözlerimi kapadım. Aradan bir 5 saniye geçti ancak herhangi bir acı hissetmiyordum. -sırtım hariç tabiki-

Gözlerimi açtığımda Karma önümde yerde bilinci kapalı arkasında ise şok geçirmiş ve öfkeli bir Karasuma sensei vardı. Ne olduğunu fark edince bıçağı kenara fırlattım ve Karma'ya yaklaştım. Huzursuz görünüyordu. Karasuma sensei Karma'yı kaldırıp rehberlik sınıfına götürdü ve kapıyı kapattı. Yaklaşık 20dk sonra sesler gelmeye başladı. Sesler kesilince geri çekildim ve Karasuma sensei odadan çıktı. Karma'nın yanına gittim. O ise birden kalkıp sınıftan çıktı. Tüm gün yüzüme hiç bakmadı. Bunların olmasını ben istemedim.

Ertesi gün Karma sınıfa gelmedi ve sonraki gün de. Aradan 3 gün geçti ama o hala yok. Belki de onu bugün okul çıkışı ziyaret etmeliyim...
Karasuma Sensei ve Korosensei gelince düşünmeyi bıraktım. Korosensei herzamanki gibi gülüyordu ama mutsuz olduğu da belliydi. Karasuma Sensei'in ise kaşları çatıktı. Cidden sınavlardan önce ne güzel moral alıyoruz! Karasuma Sensei konuşmaya başladı

K: Bildiğiniz gibi sizin bir  hedefiniz var. Bu da verilen zamanda öğretmeninizi öldürmek. Bununla birlikte ailelerinizin size verdiği sınavlarda başarılı olma göreviniz var. Bunun için verdiğim haber ne olursa olsun motivasyonunuzun düşmemesini istiyorum.

Akabane Karma geçtiğimiz günlerde E sınıfından ayrıldı.

Sınıf: NE!?

Yuuma: Ama bu berbat bir durum! Karma hem en başarılı öğrencilerden hem de en başarılı suikastçilerden! Şimdi ne yapıcaz!?

Rio: Yine çalışıcaz ama Sensei hangi sınıfa veya okula geçti?

K: Bildiğim kadarıyla müdür onu A sınıfına geri almış.

İnanamıyorum... Karma daha geçen gün bu sınıftan asla ayrılmayacağını söylemişti!

Yani artık Karma bizimle ilişkisini kesti mi...?

(Bitsin de kurtulayım diye sonunda saçmaladım kdksmfmsmf -güncellenmiş saçmalama-)

★ Karmagisa One-Shotları★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin