PART 4

3.3K 162 0
                                    

Coach saya minta maaf ah pasal kemarin yang saya marah2 kau. Saya bilang sama dia. Terus pelan2 dia buka tu pelukan dia dari tangan saya. Dia menjauh sikit dari saya, dia berundur 2 langkah ke belakang.

Dia senyum jaa. Hmm its okay. Tu jaa dia jawab then dia jalan.

Coachh !! saya panggil dia.

Apa lagi kau mahu?! dia bilang dengan wajah yang serius meningu saya.

Sayaaa errrrr… saya mahu sambung training balik sama kau bah. Buli kah?

Dia tingu saya lama2. Okay lets go ! dia bilang.

Sampai saja di tempat kami selalu. Dia terus suruh saya lari macam biasa tapi ni kali double tough latihan dia sebab yang saya terskip kemarin tidak datang. Seriously, ini sangat menyakitkan dan memenatkan. But, I have to be strong, no more turning back ! im on my way to new sexy Gia !

*

*

*

COACH ERIC***

Now , sudah 3pm tapi Gia belum datang lagi. Aish ! ni yang saya tidak suka ni tiada disiplin betul. Kenapa tida inform saya kalau ada hal lain. Ingat saya tunggul di sini tukang tunggu kah ! mahu tidak mahu terpaksa juga saya cari dia di tempat kerja dia.

Sampai saya di sana terus saya pergi jumpa Merry kawan baik dia selaku member gym saya.

Hey Merr, mana Gia kawan kau??

Aik, bukan dia sudah di gym kau kah? Lama sudah tu dia balik.

What ?! sudah sejam saya  menunggu dia di gym tapi batang hidung dia pun tiada juga muncul2. dia tiada kasih tahu kau kah mana tau dia ada hal lain mahu settle hari ne ?

Errr.. tiada lah coach. Hmm. Maybe dia stay di rumah jaa tu layan perasaan kali.

What layan perasaan ?? sebab apa pula ? saya paling benci ni kalau begini. Tiada disiplin langsung mahu training.

Maybe dia tengah frust tu sekarang kan dia punya school crush dulu, now mau tunang sudah. Itupun dengan musuh si Gia dia mahu tunang. Kesian Gia kena main2 sama tu lelaki. Saya pun kesian dengan dia. Bilang Merry sambil mukanya monyok sedih.

Macam serius saja ni problem dia. Kasih cerita saya bah. Saya bilang sama si merry.

Then dia pun kasi tahu saya tentang Marcel and Valeria. Dia kasi tingu lagi saya status si valeria yang dia mahu tunang sudah.

Saya tunduk garu kepala yang tidak gatal. Hmm. Parah juga ni kes si Gia. Macam situasi saya juga dahulu kala. Patutlah tidak datang gym mesti melayan perasaan nampak orang yang di sayang bertunang sama orang lain. Saya buli tahu juga macam mana rasanya tu.

Thank you Merr sebab kasi tahu saya. Bah saya jalan dulu lah. Nanti Boss kau marah ni saya tiba2 di sini bergosip sama pekerja dia.

Okok. Bilang merr sambil senyum sama saya.

Terus saya pun jalan keluar dari office dorang. Dalam perjalanan balik tu saya berfikir mahu singgah rumah Gia atau tidak but last2 saya singgah juga. Nasib saya ingat mana alamat dia. Sampai ja saya di depan rumah durang saya nampak sudah mama si Gia tengah jemur kain. Saya tanya mana Gia, bilang mamanya si Gia tingu Tv di ruang tamu.

Siapaka kau ni? Tanya mama si Gia.

Saya bah ni anti trainer si Gia, coach Eric. Saya bilang sambil saya shakehand sama dia.

Senyum2 saja si anti. Terus saya pun jalan masuk pigi di ruang tamu. Punya saya tekejut nampak dia tidur di sofa dengan makanan yang bertimbun di atas meja dekat dia.

THE GORGEOUS ME ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon