PART 10

3.3K 162 0
                                    

Selepas saja saya tahu tentang Eric. Saya rasa betul2 sedih. Saya pun tidak tahu kenapa saya sedih macam begini. Sebelum saya balik tu, saya singgah dulu di mall saya beli barang. Time saya keluar dari tu kedai baju, saya terlanggar sama someone.

“Ehh sorry miss.” sambil saya tingu muka tu orang. Macam terkejut pula tu orang nampak saya.

SKIP

Hanna, please hantar sini dokumen yang saya suruh kau copy tadi. Perintah Eric sambil melepaskan punat telefon pejabat itu. Tidak lama kemudian Hanna masuk ke dalam office Eric dan memberikan dokumen yang dia mahu.

Eric fokus meneliti setiap isi dokumen itu. Hanna pula sudah meminta diri untuk keluar. Fikiran dia yang tengah fokus tiba2 tersisip juga si Gia dalam ruang benaknya. Tidak juga saya kejamkah layan dia begitu?  My God Eric !

“Boss nanti petang jangan lupa kamu ada meeting dengan Jaya Holdings di Hotel Meridien.”

Okay Hanna. Thnks sebab kasi ingat saya.

Saya hampir terlupa sama meeting saya yang paling penting. Jam pun sudah menunjukkan 1pm. So saya pun sedia kemas barang yang perlu saya bawa. Saya keluar office dan terus memandu ke Hotel Meridien. Time saya sampai wakil dari Jaya Holding pun sudah menanti saya di lobi tu hotel. Then kami pun sama2 masuk di dalam tu bilik hotel yang di sewa  khas untuk membincangkan urusan kami. Kira2 sejam lebih perbincangan kami selesai. Saya pun terus direct balik di rumah.

Saya sampai di rumah mumy and daddy sedang bercerita di ruang tamu. Saya masuk saja dalam bilik. Otak saya lagi nda tenteram. I still thinking about Gia.

Saya baring di atas tilam saya. Punya best. Badan yang lenguh2 sebab seharian duduk saja. Apa lah Gia buat tu skrg ah? Ericccc !! Stop thinking about her lah. Saya try pejam mata saya. Tanpa sedar saya terlelap, belum pun saya mandi 😂

*

*

*

Giaaa waitt ! Im sorry for what happen that night ! Kata Marcel.

Gia tidak memperdulikan. Dia tetap meneruskan langkahnya untuk masuk ke office.

Marcel terus menarik tangan Gia sampai Gia menghentikan langkahnya.

Go to hell lah Marcel ! Pls jgn lag ganggu saya. Go with Valeria !

But i love youu Giaa... Kata Marcel sambil buat muka kesian.

What love? Do u know what actually mean 'love'?? If u really love me kau tidak akn buat bgtu Marcel. And one more thing, selama ni i just pretend yang saya suka kau. Kau fikir saya gila apaa mahu syg bagai sama org yg sudah hina2 saya dulu time saya gemuk. Now, kau terhegeh pula sama saya lepas kau nampak saya kurus. Hey men ! Lelaki jenis apa kau ni?! Kau tu tidak lama sudah mahu tunang sama valeria so kau jaga dia sajalah.

No Gia ! You really love me right ?!

MARCELL !!!!

Tiba2 ada suara kuntilanak memanggil dari arah belakang si Marcel. Sekali pula tu si gondrong Valeria 😒

So, inilah kau bilang kau busy sama bussiness kau? Selalu mengelak sama saya kalau saya ajak keluar. So thiss ?! Ko tidak ingat yg kita sudah mahu tunang next week Marcel !

Marcel melepaskan tangan saya and dia berdepan dengan Valeria.

Enoughh valeriaaa !! Kau ingat kau tu baik sangt kah sama saya? Where were you when i need you ? Have fun with you friends saja kan?? U never think about me?! You are selfishhh ! So jgn hairan kalau saya start mengelak sama kau. Biar kau rasa apa yg saya rasa !!

THE GORGEOUS ME ✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن