מי הוא חושב שהוא? - חלק א'

1.3K 62 3
                                    

כפיצוי על זה שלא כתבתי מלא זמן כתבתי עוד פרק מקווה שתאהבו ♥ , תודה על התגובות וההצבעות אתן מדהימות!!!!

״היי , נעים להכיר אתכן״ הוא אמר.

״שלום״ חלוש נשמע מהצד שלנו

״אז... מה שלומכן״ הוא שאל ומסיבה כלשהי הסתכל אליי, הרמתי את המבט לשבריר שנייה ומבטינו נפגשו. לפני שמישהי הספיקה לענות לו לין שאלה ״אפשר לחבק אותך?״ במין מלמול מוזר. ״את לא צריכה לשאול בכלל!״ הוא התקרב אלייה וחיבק אותה בחמימות.. ״אני אוהבת אותך״ היא אמרה תוך כדי חיבוק הדוב המוחץ עם ג׳סטין. גם ביי ומולי התקרבו וג׳סטין חיבק אותן . אני נשארתי מאחור , משחקת עם שיערי באדישות ... פתאום הבחנתי שג׳סטין מתקרב אליי.. ״מה איתך בייבי?״ ״אממ.. אני לא חושבת שזה רעיון כזה---״ עוד לפני שהספקתי להשלים את המשפט שלי ג׳סטין חיבק אותי חיבוק מוחץ. הוא היה חם והלב שלי הפסיק לפעום. כשהחיבוק השתחרר הוא הסתכל לי בעיניים וחייך חיוך פשוט ״מה ניסית להגיד בייב?״ ״אני אממ.. ניסיתי להגיד שזה לא רעיון כזה... אממ.. ״ הרגשתי את פרצופי בוער ורגליי החלו לרעוד קלות. ״הכל בסדר?״ הוא שאל והרים את הגבה הימנית שלו , הוא ניסה לגעת בשערי אבל הורדתי את ידו עם ידי , פתאום התאפסתי על עצמי, מה אני מתרגשת ממנו?

״כן. הכל בסדר!״ חייכתי אליו חיוך קטן כדי להוכיח את זה והלכתי לכיוון לין במהירות , בכוונה להראות לו שהוא לא מעניין אותי. מבט מבולבל נראה ברגע שה על פניו ״אוקיי..״ הוא אמר.

לאחר ההיכרות הרשמית בינינו לבין ג׳סטין. הוא הודיע לנו שאנחנו הולכות לבלות איתו כמה שעות שבהן נאכל עם הצוות שלו ונכיר אותם, נצפה בחזרות למופע וגם נזכה לפגישה אישית של כל אחת עם ג׳סטין. אני, שלא התלהבתי כלכך מהרעיון לבלות עם ג׳סטין ביבר הזה כמה שעות ברצף, לא נראיתי נלהבת בשונה משאר הבנות שהיו על סף בכי מרוב אושר! לין לחשה לי כל הזמן באוזן ״אומיגאד אומיגאד אומיגאד!!!״ וזה די שיגע אותי. איך בן אדם חכם ונחמד כמו לין יכול להתלהב מהג׳סטין הזה?

הלכנו עם ג׳סטין לכיוון חדר גדול שבו נראו שלושה שולחנות ארוכים , מסביב לשולחנות ישבו הרבה אנשים שונים.. לפי הבגדים שלבשו היה ניתן להבין שהאנשים בשולחן השמאלי היו הרקדנים. ג׳סטין הוביל אותנו לשולחן האמצעי והתיישב במרכז בכיסא אדום . ״מה הוא תופס מעצמו ?!״ לחשתי ללין ובתגובה היא נתנה לי מרפק לבטן מה שגרם לי לסגת אחורה שני צעדים ולהשמיע גניחה חזקה. כל האנשים בחדר סובבו את הראש שלהם לכיווני ..״ איזה מביך ״ לחשתי לעצמי .. נשמעו כמו צחקוקים ..

ישבתי מול ג׳סטין בשולחן. ליידו התיישב איזה איש גדול מימדים שנראה כמו מאבטח. על השולחן הונח מלא אוכל וכולם אכלו בתיאבון חוץ ממני, לא הרגשתי בנוח לאכול עם כל האנשים האלה. ג׳סטין התחיל להסביר שהשולחן שבו אנחנו יושבים זה השולחן המרכזי שבו הוא, משפחתו והאנשים ה״חשובים ״ יושבים .בשולחן השמאלי הרקדנים ואנשי הבמה ובימני יושבים ה״שאר״.

״למה את לא אוכלת יפהפיה?״ ג׳סטין אמר . הופתעתי כשהבנתי שהוא מדבר אליי.

״לא רעבה.״

״אבל אחר כך אין אוכל , את לוקחת את זה בחשבון?״

״כן! מה אכפת לך בכלל?!״. ג׳סטין שתק והרים את כתפיו ״לא אכפת לי״

בסופו של דבר לקחתי שניצל שעמד על השולחן כדי להשביע את עצמי. כולם התחילו להתפנות מן השולחן. ג׳סטין קם, התמתח והלך לדבר עם איזו רקדנית שישבה בשולחן השמאלי . בינתיים, הסתכלתי עליהם וחשבתי על העובדה שאני וג׳סטין עומדים לשבת עכשיו בשיחה אישית 10 דקות. מה אני אמורה להגיד לו?! אין לי שום מושג עליו ועל המוזיקה שלו. מה אני עומדת לעשות?

מקווה שקראתם ואהבתן.. 😘

יש לי חברה שפתחה היום סיפור חדש והוא ממש מושלם אז לסיפור קוראים http://www.wattpad.com/story/17477868-justin-bieber-fanfiction-fall

love me (fanfic- justin bieber)Where stories live. Discover now