Bab 53

2.7K 172 13
                                    

Markas sharaff

"Ups! TER lepas pulak... agak agak kalau tembus jantung Encik Suami Ter Sayang mesti cepat mampos kan?" Sharaff tersenyum sinis sambil bermain2 dengan pistolnya. Amanda juga memegang pistol miliknya.

Sharaff mendekatkan mukanya dengan qiesya. Tetapi qiesya memandang ke tempat lain untuk mengelakkan mukanya terlalu dekat dengan Sharaff. Sharaff mulai benggang dan menarik muka qiesya menghadapnya. Habis sakit rongga gigi qiesya akibat genggamannya yang kuat.

"Sharaff please... lepaskan aku... tolong lah..." Rayu qiesya air matanya mula mengalir. Tangan sharaff terus menghapuskan air mata qiesya.

"Why are you crying sweet heart? Are you scare with me hnm?" Qiesya memandang sharaff dengan matanya yang merah dan bersinar.

"Please... let me go..." Sharaff sayu melihat gadis yang disayanginya menangis... tetapi kerana ego, benci dan sakit hatinya lebih di agungkan dia mengeraskan hatinya.

"Kau pura pura buat mata kau yang cantik tu ingat kau boleh menipu aku ke pompuan!" Muka Qiesya terus ditampar kuat... sehingga bibirnya berdarah. Tudung qiesya di tarik kuat oleh sharaff hampir saja terdedah auratnya.

"Kau sepatutnya bersyukur sebab aku tak bunuh kau terus!" Kepala qiesya di tolak ke tepi dengan kuat. Air mata qiesya berterusan berjujuran di tubir matanya.

"WOI! AKU DAH CAKAP JANGAN SENTUH BINI AKU LAH LAHANAT!" Iman terus berang baru setapak dia mahu pergi ke arah qiesya sharaff menarik tgn qiesya dan menghalakan pistol ke kepala qiesya.

"What are you gonna do Tengku Zack Iman?" Pandangan sinis di berikan kepada Iman.

"Dont you dare to touch her!" Amanda tiba2 memeluk iman dari belakang.

"Apa you ni jerit2 I tak suka lah!" Iman terus menolak Amanda sampai jatuh terjelupok di atas lantai.

"Kau diam! Jangan sentuh aku lah BETINA!" Tersentak Amanda bila iman menekan kan ayat Betina. Shah, Syazwan dan Izuan sedang berlawan dengan pengawal2 Sharaff.

"Sharaff! Kau tembak pompuan tu sekarang!" Arah Amanda sharaff terus menarik picu pistol tersebut hanya tinggal untuk melepaskan das saja.

"Stop! Kalau kau nak qiesya... bunuh aku..." terbuntang mata qiesya.

"Tak... Iman please... jangan buat kerja gila iman!" Sharaff hanya memberi senyuman sinis.

"Please promise me, That no matter what you'll never let go..." qiesya rasa sungguh sebak... air matanya masih berjujuran. Sharaff terus di tolak ke tepi qiesya berlari ke arah Iman tetapi tangannya sempat di tarik semula oleh sharaff.

"SHARAFF! I'll give what you want! Give me chance to meet iman. Please..." Sharaff melepaskan tangan qiesya. Qiesya terus memeluk erat tubuh iman yang sasa.

"Abang... tolong jangan tinggalkan sya... abang sayang sya kan?" Iman hanya mengusap kepala qiesya lalu membetulkan sedikit tudung qiesya.

"Sayang... abang takkan tinggalkan sayang... abang akan lawan selagi boleh..." Sharaff menarik semula tangan qiesya.

"She's mine now!" Mata qiesya masih lagi tidak henti henti menangis. Tiba2 pengawal Sharaff membawa Shah, Syazwan dan Izuan yang sudah lemah dipukul habis habisan. Lagi lebar senyuman sharaff

"Sekarang kau sorang lawan aku? Huh! Dalam mimpi kau jelah!" Sharaff sudah mengajukan pistolnya kearah Iman. Mata qiesya sudah tertutup.

'BAM!' satu das tembakan keluar daripada pistol milik Sharaff. Tetapi tidak kena Iman.

'BAM!' Iman juga membalas tembakan. Tetapi, Tembakan iman juga tidak kena pada sharaff.

'BAM!' Kaki iman terkena tembakan daripada Sharaff. Kaki sebelah iman sudah tidak stabil.

pengawas poyo vs pengawas Tiptop Where stories live. Discover now