Wanna One Jinyoung

565 18 3
                                    

Request from taetaeyeont
_______________________________________
Request : Eisya x Jinyoung

Eisya menunggu Jinyoung iaitu teman lelakinya di taman tema.Mereka dah berjanji ingin meluangkan masa bersama sama di taman tema kerana sebelum ni Jinyoung asyik dengan kerjanya sebagai idol sekarang ni.Wanna One.Kumpulan baru femes.

Eisya melihat jam tangannya dah pukul 8:30.Dah 30 minit dia tunggu Jinyoung.Dia berasa sedih tapi dia kuatkan semangat tunggu sampai Jinyoung sampai.
.
.
.
.
.
Sejam sudah berlalu tetapi kelibat Jinyoung tidak kelihatan.Kakinya sudah lenguh asyik berdiri di depan pintu taman tema itu.Dia lihat ramai orang dah balik.Sebab lagi 30 minit taman tema itu tutup.

Eisya sedih.Terasa panas matanya sekarang.Dia sudah serik.Semenjak ni asyik mungkir janji je.Tak pun asyik bagi alasan lupa je.Sebelum mereka couple,mereka terlampau rapat tapi sejak couple ni,dia jarang luangkan masa dengan Jinyoung.

Dia sudah serik dengan perhubungan ini.Dia rasa Jinyoung dah tak sayangkannya lagi.Mereka sedar yang mereka berlainan agama dan bangsa tapi disebabkan cinta mereka sanggup cuma tidak melampaui batas.Air mata yang mengalir,dia lap menggunakan hujung tudung bawalnya.

Eisya berlalu pergi untuk pulang ke rumahnya.
.
.
.
.
.
Eisya menonton televisyen dengan mata yang sembam.Dia baru je lepas nangis tadi.Tiba tiba dapat satu mesej.

Ting!

Eisya membuka.Dia lihat mesej daripada Jinyoung.

From:Ma boy❤

Eisya..sorry.Oppa lupa ada date dengan Eisya.Tadi oppa busy sampai terlupa.Mianhae jagi❤.

Dia terus tutup fon.Langsung tak balas walaupun sudah baca.

"Sorry sorry..lupa lupa..dah banyak kali dengar perkataan tu.Takyah sebutlah klau nanti buat lagi!"gumam Eisya geram.

Tiba tiba dapat satu mesej lagi.

From:Ma boy

Jagi!Jinja mianhae!Oppa tahu Eisya dah baca.Balas mesej oppa please..I'm so sorry.

Aku membalas mesejnya.

To:Ma boy❤

Jangan minta maaf kalau oppa tetap buat juga nanti.Kalau oppa dah bosan dengan jagi,kita boleh putus.Lagipun Eisya dah tak sanggup lagi teruskan hubungan kita ni.Eisya cintakan oppa.Eisya rindu masa kita luangkan masa bersama.Eisya rasa kita patut putuskan hubungan ini.Eisya nak minta maaf kalau sebelum ni perbuatan Eisya membuatkan oppa kecewa.Maafkan Eisya.Eisya pon maafkan oppa.Lepas ni kita jangan berhubung dan jangan berjumpa.Eisya akan cuba lupakan oppa.Saranghae oppa.I will miss you.Bye.

Hijab Girls Imagine(Malay)Where stories live. Discover now