Bab 8シ

43 15 0
                                    


       "Honey tolong bukakan tali leher ni boleh ?ujar Azriel sambil merangkul pinggang isterinya dengan erat.
      "Azriel please don't do this! you tahu tak I sakit hati yng you ni already have new girlfriend!, marah Trisha lalu menjauhi Azriel sedikit.
        "Sayang jngnlah mcm ni pleaselah help your husband,kata Azriel dgan lembut cuba mendekati isterinya.

"No!I say I no!pleaselah berapa hari sdh you tak balik i know you sleep with you girl!
        "Let me explain first honey please give me a time to talk with you.Trisha mula menangis kerana dia langsung tidak mempercayai kata-kata suaminya lalu pintu bilik dihempas kuat.
      Azriel mengeluh berat lalu dia duduk di atas katilnya sambil memegang kepalanya yang begitu sakit.

          "Kenapa saya terlalu percayakan kata-kata manis dia dahulu! Why?!!!, jerit Trisha di ruang tamu ketika itu Az dan Tasha tiada di rumah kerana Ailyn membawa mereka di taman permainan.

         Azriel yng terdengar jeritan dari bawah itu terus dia naik. "Sayang knapa menjerit ni haa?!!! you tahu tak I penat bekerja kau pula relax jeh di rumah tiada kerja nak harapkan sya jeh sial!!!,bentak Azriel .

         "Sya tak jerit kalau you tak buat I macm ni! Kau jangan cakap yng sya ni takde kerja yng nak dibuat awak sdh buta keh sampai tak nmpak?! saya sudah bosan melayan dengan perangai awak yang tiada guna tu!

        "kalau awak dah bosan pun apa kata kita cerai jeh?awk jagalah Az dan Tasha tu biar sya buat hidup baru tanpa awak lagi!!,nada suaranya kini tinggi. Marah!
         "Fine!! I harap awak sentiasa bahagia dengan gadis yang awak cintakan slama ini. Saya boleh jalankan peranan saya sendiri juga without you! from now ambil smua pakaian dan barang awak tu saya tak mahu satupun ada dlm rumah ni. Saya taknak tengok muka awak lagi pergilah dari rumah ini!. Itulah kata-kta terakhir oleh Trisha sebelum mereka bercerai.

Azriel pun keluar dari rumah itu. Semua barangnya pun sudah dibawa lalu dimasukkan di dalam bonet keretanya dan pergi meninggalkan kwsan rumh itu.

~Teruskn mmbaca klau nak tahu lagi cerita yng berikutnya.⇨⇨⇨⇨⇨

Be Mine Forever💕Where stories live. Discover now