Bab 2♡

75 23 0
                                    

           'Dear hati-hati tau bila drive tu I bimbang keselamatan you ,kata Trisha yng berada di ambang pintu. 'Okay honey love  you and jaga anak kita, lalu mencium dahi isterinya dgan penuh kasih sayang. Trisha tersenyum dengn reaksi suaminya itu lalu Azriel berjalan menuju di keretanya .Pintu kereta dibuka dan enjin kereta dihidupkan lalu menekan pedal minyak .
          'Ailyn boleh tak you tolong I hantar Tasha dan Az ke sekolah dahulu. 'Okay, Trisha, jawab Puan Ailyn lalu membawa mereka berdua .Lagipun sekolah mereka tidaklah begitu jauh dari rumah mereka hanya mengambil masa 5 minit untuk sampai di sekolah.
             Telefon Trisha berbunyi dengn nama yng tertera di skrin iaitu nama panggilan yng diketahuinya lalu dicapainya. 'Hello siapa ni?'Trisha kn?Hi lama tidak call I rindulah wajah kmu. I love you, Trisha, kata lelaki itu. 'Hye!you knpa jeh balik-balik call dgan sya kmu sebenarnya siapa! You Sudah tahu kan Yang saya ni sudah ada suami dan mempunyai anak. Apa yng tidak puas hati sangat ni?! 'Ermm.... Actually I...nothing. Lalu lelaki itu nenutup panggilan. 'Haishhh.. Siapalah lelaki tu?! bebel Trisha yng berada di ruang tamu. Tiba-tiba satu mesej yng diterima oleh Trisha dengan tiada nama penghantar lalu dia membuka inbox telefonnya.
     To:MyfirstLove 💖
Hi sya minta maaf sebab sya ganggu you tadi actually sya orang pertama yang mencintai you I tahu yng you ni sudah mempunyai husband dan anak. You tidak kenal I keh?? 😐😔..
Sya berterus terang yng sya ni classmate you dulu yng selalu tolong you when you need help with me .Rasanya I menyesal sbab tidak luahkan perasaan sya kat you dengan awal sebelum Azriel yng mencintai you. Kali ini kali terakhir sya menganggu kmu dan hantar mesej ni dengn kmu .Sya harap kmu bahagia bersama suami tercinta kmu di dunia ini. 💖💞💖
        Setelah selesai membaca mesej dari ex-classmatenya dahulu Trisha betul-betul terkejut. Trisha tidak menyangka yng lelaki itu juga mempunyai perasaan dengannya, begitu juga Trisha yng menyukai lelaki itu dimana lelaki itu selalu membantunya terutama dikala dia susah dalam menyelesaikan pelajarannya.Dia tiba-tiba sahaja teringat kenangan lamanya bersama lelaki itu. Mungkin sekarang lelaki itu sudah mempunyai kerja yng tinggi dan bagus maklumlah dia pandai dalam semua matapelajaran.

~Hi guys thanks for reading my new story 😘😁I hope you like it  😊😉
At least  I have trying to write story 😊

~Teruskan membaca bab yang seterusnya ♡⇨

Be Mine Forever💕जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें