Bab 4♔

55 18 0
                                    

             Tasha pula berada di sebelah ibunya, Trisha manakala Az berada di sebelah Azriel. 'Sayang barangan dapur masih ada lagi? kalau Ada kurang tanya I, Tanya Azriel .'Yang kurang hanya buah-buahan sahaja yang lain tu semua masih banyak di peti sejuk. Lagipun anak kita ni suka makan buah-buahan ',kata Trisha. Azriel pun memilih apple, oren, dan anggur lalu ke kaunter untuk membuat pembayaran.
          Setelah selesai mereka pun menuju di kedai Yang menjual aiskrim. 'Az ni makan jeh aiskrim tadi di rumah pun makan aiskrim juga, kata Tasha .'Tasha mahu aiskrim juga ?Tanya Azriel .'No.
          'Sayang kita belikan kasut untuk mereka dahulu jom masuk di kedai sebelah ni.Azriel hanya mengikut perintah isterinya lalu mereka masuk di kedai kasut itu. 'Cik boleh saya bantu, ujar seorang pekerja perempuan Yang berkulit cerah itu sambil tersenyum. 'Di sini ada menjual kasut untuk budak yng mcamni? kata Trisha .'Ya, sila ikut saya .'Dear nak pilih warna kasut apa? 'Kalau I suka hijau muda. Trisha pun memilih kasut yng berwarna hijau muda itu dengan mengikut citawarna kegemaran suaminya.
          Setelah selesai membayar kasut tersebut mereka pun pulang  ke rumah.
            'Daddy Tasha tidak sabarlah guna kasut sukan baru ni, kata Tasha. 'Tapi Tasha besok ada pj keh? 'Lahh.. daddy pj besok tiadalah. 'Sokay bila ada pj lagi? Tanya Azriel pula. 'Jumaat minggu ni yeahh.. Tasha boleh guna kasut ni.'Tasha besok kena pergi school ni so kenalah tidur awal k. 'Okay good night mamy,daddy. 'Night sweetie, ucap mereka serentak.   




                       🌜  Night 🌜                                  
       'Dear bangun sudah pagi ni ,kata Trisha sambil mengoyangkan bahu suaminya yng masih tertidur lagi. Lalu Azriel pun bangun lalu mencapai tuala dan masuk ke dalam bilik mandi.
             Sementara itu, Trisha sedang sibuk menyiapkan diri Tasha manakala pembantu rumah mereka sedang menyediakan sarapan pagi.
             Beberapa minit kemudian,Azriel pun keluar lalu membuka almari pakaiannya.Dia pun mengenakan baju kot yng berslack hitam itu dan memakai tali leher.Azriel menyikat rambutnya dengan begitu kemas barulah nampak segak.Mereka pun turun menuju ke meja makan.

~I hope you like it😊😀😉
~Teruskan membaca😊😉

Be Mine Forever💕Where stories live. Discover now