6 | Tidak dijangka

3.3K 400 136
                                    

🌸🌸🌸

Batu kecil dihadapannya disepak, penat menunggu anak alien jatuh dari planet pluto. Niatnya hanya satu, ingin bertemu Kim Taehyung.

Tetapi apa yang diharap kan Jihyo tidak berlaku kerana dia telah dengan tidak sengaja menangkap figura seorang lelaki berhoddie kelabu di sebalik satu tembok yang tidak jauh darinya.

Tetapi apa yang diharap kan Jihyo tidak berlaku kerana dia telah dengan tidak sengaja menangkap figura seorang lelaki berhoddie kelabu di sebalik satu tembok yang tidak jauh darinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Eo!? ROMEO!!" jeritan Jihyo membuatkan lelaki berhoddie hitam itu tersentak, dengan secara semulajadi romeo tersebut lari memecut.

"Arghh!! Romeo jakkaman!!" jerit Jihyo mula mengejar. Langkah beribu-ribu diambil Jihyo, kali ini dia nekad tidak akan melepaskan romeo nya.

Romeo tersebut berlari didalam kawasan sekolah sehingga dia menusup masuk ke dalam bangunan sekolah. Dibelakangnya masih terlihat akan Jihyo masih mengejar.

Romeo itu tidak dapat dinafikan lagi sememangnya laju! Jihyo berhenti diseparuh jalan, baginya terlalu memenatkan fizikal tubuhnya dalam sesi kejar mengejar ini.

"Huff Huff Huff, ahh wae mesti dia lari!? Haaaa!!" geram Jihyo. Sesaat, Jihyo disinggahi idea yang cukup bijak.

"Jalan pintas!" ujarnya sambung berlari.

🌸🌸🌸

Sekelip mata sahaja lelaki berhoddie hitam atau romeo itu berada di kawasan rooftop, dia meliar mencari kelibat Jihyo. Dia menghembus nafas lega saat mendapati tiada sebarang ciri-ciri kelibat Song Ji Hyo.

Y
Y
Y
A
A
A
R
R
R
G
G
G
H
H
H
!
!
!

Jeritan seseorang dari arah belakang jejaka berhoddie hitam itu membuatkan jejaka itu berpaling.

BUK!!!

tubuh seseorang mendarat hebat diatas nya. Akhirnya, mereka tersembam jatuh ke simen sadis.

"Ark!" rintih Jihyo lututnya tergesir sedikit. Kesakitan itu hanya dirasainya sekejap sebaik sahaja dia melihat wajah 'romeo' nya secara jelas dan terperinci.

Jihyo betul-betul jatuh terduduk di atas perut romeo, manakala romeo sudah terlentang menahan sakit belakang badannya. Kedua tangan Jihyo berada didada romeo itu.

Mati terkejut Jihyo dibuatnya, matanya terbentang luas, manakala jantungnya mula mengepam laju bagai nak gila.

"Hhhhhhhhheeeeeeeehhhhhh!? Jung-kook s-sunbae!?" jerit Jihyo.

[C] Crown | JungkookWhere stories live. Discover now