CHAPTER THREE : AFTER 6 YEARS

4.6K 467 318
                                    



















Guys..author nak bagi tahu bahawa author takkan explain apa tu alpha, beta, delta dan omega dalam fanfiction ni..sebab author dh banyak kali explain pasal dunia werewolf ni dekat ff author yg lain..

If ad reader yg baru nak baca story werewolf ni and still x faham konsep ranking werewolf ataupun yang baru nk berjinak jinak dengan dunia serigala..

Sila Rujuk Ff author THE ALPHAS ataupun ONE SHORT COLLECTION (tak silap nama ff author yg ni) bahagian hates mate ye..

Dekat situ ada bahagian khas untuk penjelasan tentang werewolf semua,sekali dengan pups, mating season, heat, ruts and banyak lagi..

Sebab kalau author explain, ianya benda yang sama..

And kalau termasuk dengan book ni dah kali 4 author buat konsep werewolf..why banyak sngt?

Because..🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚

Author enjoy it of course 🌚

Don't mind me..





___________________________







Hari berganti hari, minggu berganti minggu dan bulan berganti bulan diikuti dengan peredaran masa yang sangat pantas..kini 5 anak anak alpha yang dijumpai song ji hyo sudah meningkat usia remaja.  Bukan mereka berlima sahaja yang berubah song ji hyo juga meningkat dewasa.

Dahulu dia hanyalah gadis remaja dengan pelbagai angan-angan, kini dia adalah seorang wanita dewasa yang mahu menjadi matang. Malah song ji hyo, langsung tidak sedar bahawa dirinya semakin cantik. Hari demi hari auranya kian berubah, mana-mana lelaki manusia dan serigala yang berselisih dengannya pasti tidak akan terlepas pandang pada wajahnya..

Dengan kulitnya yang semakin cerah ditambah pula kemerah merahan menampakkan lagi betapa jelitanya dia, malah bentuk badannya hari demi hari kian mencabar naluri 5 alpha tersebut. Tubuhnya langsing dan sangat sempurna daripada atas sehingga bawah.

Sekali pandang dia kelihatan seperti bidadari namun pada hakikatnya manusia yang cemerkap.

Dan bagi 5 alpha tersebut pula, mereka juga mengalami perubahan yang paling besar. Si kecil yoongi yang dahulunya kelihatan pemalu kini berubah kepada seorang yang tegas dan matang. Jika song ji hyo bekerja di luar,dialah yang akan ambil alih tugas wanita itu.

Yifan pula sejak daripada kecil sehingga remaja dia tidaklah banyak berubah masih gemar acah-acah cool dan berpura garang depan adik-adik alphanya namun pada hakikatnya dia mempunyai sisi yang lembut yang tiada siapa pun tahu.

Kim Taehyung pula, dialah yang paling banyak berubah..ketika kecil dia adalah sinar..seorang yang banyak bercakap dan bersikap pelik..tetapi..selepas 2 tahun, dia semakin berubah.. alpha ini semakin kekurangan emosi. Wajahnya semakin lama semakin tidak menunjukkan sebarang emosi. Jadi, apa yang dilakukannya tidak terjangka dan sukar dibaca.

Oh sehun, dia tidaklah banyak berubah malah dia berubah menjadi seorang yang lebih akur dan mendengar kata song ji hyo. Boleh dikatakan dia diantara alpha yang mendengar kata..

Dan yang terakhir adalah choi soobin, berubahnya masih sama anak kecil yang gemar bermanja dan banyak bercakap. Gemar memanggil song ji hyo Wifey jika moodnya menjadi tersangat gembira dan akan memanggil omma jika dirinya berasa risau pada wanita itu..

My Alpha's Son Wanted Mate With Me!! (18+) - Dark Romance (Song Ji Hyo FF)Where stories live. Discover now