פרק עשרים - במבה

344 34 3
                                    


אני וריי דיברנו הרבה. הוא סיפר לי על הבחור החדש שהכיר, ועל ההתלבטות שיש לו בינו לבין בחורה שאותה פגש בסופר לפני כחודש וחצי, כנראה שאל שניהם הוא מרגיש את אותם הרגשות ולכן הבחירה רק מקשה עליו יותר. הוא חושב שעליו לבחור בבחורה, בגלל שהיא בחורה, בגלל שזה יעשה את אמו שמחה יותר. הוא אומר שהוא יודע שהיא מעדיפה שיצא עם בחורה, אבל הוא יודע שהוא צריך ללכת אחרי האושר שלו.

שאלתי אותו על מי הוא חולם בלילות, הוא אמר שעל עיניים כחולות, כמו של הבחור.
שאלתי אותו את החלומות של מי הוא הכי אוהב לשמוע, הוא ענה שאת של שניהם, רק שבחלומותיו של הבחור הוא מוצא את עצמו שוקע יותר.

כשרציתי להמשיך ולשאול שאלות, כמו שאיידן היה עושה לי ואולי ימשיך לעשות לי בעתיד, אוליביה קראה לו, אומרת שהיא צריכה למהר לפגישה במועדון הקריאה שהיא נמצאת בה וכך נפרדנו.

היה כיף לדבר עם ריי שכלל לא השתנה מאז שאני זוכרת אותו.

השעה הייתה שלוש כשהשניים הלכו, מאז אני ואיידן הסתפקנו במבטים, כשכל אחד מאיתנו יושב בצד השני של הספה הגדול. לאף אחד מאיתנו לא היה את האומץ, עד עכשיו.

"פלוריאן," איידן פונה אליי מקצה הספה, אומר את שמי כאילו הוא אומר את השם של הממתק האהוב עליו.

"תודה... תודה על שעצרת אותי מלהתאבד. זה לא מה שלוגן היה רוצה שאעשה, ולא הייתי רוצה לפגוש אותו כשהוא מאוכזב ממני," אני מביעה את תודתי הכנה. יצא לי לחשוב על כך, ואני עוד יותר מודה על כך שלאיידן יש קצת יותר שכל ממני, מספיק בשביל לעצור אותי מלהרוג את עצמי בכל פעם מחדש, מתוך כל עשרות הפעמים לא נמאס לו. זה משחק שהוא טוב בלשחק.

"אני לא הייתי רוצה לאבד אותך. אני לא יודע מה הייתי עושה אם גם את היית הולכת לי." אני מביטה בו, בקולו הכנה ומרגישה את אותה תחושה שדורשת ממני להתקרב אליו כמה שאוכל, כמהה אליו, רוצה כמה שרק אוכל ממנו. אני קמה ממקומי בספה ומתקרבת אליו, אני מתיישבת ממש על יד רגליו המשולבות.

אני מביטה בעיניו והוא מביט בשלי, ואני כמעט טובעת עד ששלוש מילים יוצאות מפי מבלי שליטה ומחזירות אותי אל החוף. "אני מחבבת אותך," אני פולטת מבלי דרך חזרה. "תמיד חיבבתי." אני מחליטה לקחת את ההתוודות עד הסוף. רק אז אני מבינה שסגרתי את עיניי, אז אני פותחת אותן באיטיות ומרימה את מבטי אל איידן.

מבטו לא אומר לי הרבה חוץ מזה שהוא לא ציפה לכך. הוא נראה די מופתע מהתגלית וצבע ורדרד מתחיל לכסות את לחיו. המראה הזה לא מתאים לאיידן, בעיקר בגלל מבנה גופו שהוא לא רזה מדי וגם לא גדול או שרירי במיוחד, או גבוה ממני ועדיין נראה כמו ילד קטן כשאמרתי לו שאני מחבבת אותו.

פלוריאן, אני אוהב אותךWhere stories live. Discover now