PERSONALITY TEST [10] ft ANSWER

5.8K 382 216
                                    

Pilih salah satu daripada kek dibawah!

Jangan terliur yee! HAHAHHAHA

* Angel food
* Brownies
* Lemon Meringue
* Vanilla with Chocolate Icing
* Strawberry Cheese Cake
* Chocolate on Chocolate
* Ice Cream
* Carrot Cake

Siap memilih? Jangan tukar fikiran!

Angel food -

Manis, penyayang, cuddly. Anda suka semua Barangan hangat. Sedikit gila pada masa ke masa. Kadang-kadang anda memerlukan ais ais krim pada penghujung hari. Orang lain melihat anda sebagai kanak-kanak seperti dan tidak matang pada masa-masa.

* Brownie.

Anda bercita-cita, suka idea-idea baru, adalah juara Underdogs [not not today] dan pembunuh naga [slayer dragon]. Apabila kejutan menyala, anda mencampakkan sayap anda. Dan terbang dengan sayap anda. Anda sentiasa ganjil dengan rasa humor dan arah yang unik. Anda cenderung sangat setia.

* Lemon Meringue ...
Lembut, sexy, & mengucapkan dengan tangan anda,[kurang bercakap dan banyak membuat sebelum beritahu] anda adalah penceramah selepas makan malam yang sangat baik dan seorang guru yang baik. Tetapi jangan cuba berjalan dan mengunyah gusi pada masa yang sama. Sedikit diva pada masa-masa, tetapi anda mempunyai ramai kawan.

* Vanilla dengan Chocolate Icing ...

Menyenangkan, sassy, ​​lucu. Tidak terlalu berasas dalam kehidupan, sangat tidak ragu-ragu dan kurang motivasi. Semua orang suka berada di sekeliling anda, tetapi anda seorang pelawak praktikal. Orang lain harus berhati-hati dalam membuat anda marah, namun, anda adalah kawan untuk hidup.

* Strawberry Cheese Cake ...

Romantik, hangat, penyayang. Anda peduli dengan orang lain dan boleh dikira dalam secubit. Anda cenderung mencairkan. [meltkan orang] Anda boleh terlalu emosi dan menjengkelkan pada masa-masa tertentu.

* icing Coklat pada kek Coklat ... Sexy, sentiasa bersedia untuk memberi dan menerima. Sangat kreatif, mencabar, bercita-cita tinggi, dan bersemangat. Anda mempunyai luaran yang sejuk tetapi hangat di dalamnya. Tidak takut untuk mengambil peluang. Tidak akan menyelesaikan sebarang perkara dalam kehidupan. Cepat tertawa.

* Ice Cream ... Anda suka sukan, sama ada besbol, bola sepak, bola keranjang, atau bola sepak. Jika anda boleh, anda ingin mengambil bahagian, tetapi anda menikmati menonton sukan. Anda tidak suka melepaskan kawalan jauh. Anda cenderung bersikap mementingkan diri sendiri dan tinggi.

* Kek Carrot ... Anda adalah orang yang sangat sangat cepat menyukai orang, suka ketawa. Bersama dengan anda ialah suatu keseronokan. Orang suka berjumpa dengan anda. Anda adalah orang yang sangat hangat dan agak aneh pada masa-masa tertentu. Anda mempunyai banyak rakan setia. Otak aku dok fikir V.

Min.
S

ye dah pub buku dekat acc MinCoconut_

[Ç] P S Y C H O L O G Y  TEST!Where stories live. Discover now