Chapter 7

7.8K 282 11
                                    


Addriana POV

"WHEN??"

"Be patient..she will be awake by...now"

'Can't they just whisper or at least slow down their voice??Can't they see that I'm sleeping??'fikir
Addriana.Perlahan-lahan,kelopak matanya dibuka.Kepalanya yang terasa hampir pecah di biarkan.

"Are you guys blind??"ucap Addriana.Tangan kanannya diangkat mahu mengurut kepalanya yang sakit,tapi terhenti apabila tanganya terasa berat.Addriana memandang dirinya yang di ikat diatas kerusi itu.Kedua belah tangannya diikat termasuk kakinya.Tak cukup dengan itu,badanya pula diikat dengan rantai.

"Korang ingat aku hulk ke??dengan rantai bagai.tak ade otak ke??"ucap Addriana dengan berang.Dua orang lelaki yang berada dihadapannya dipandang dangan pelik.'macam kenal..'fikir Addriana.

"Korang niii...orang gila mana??dengan parut kat pipi sebelah kiri dengan rambut serabai,yang paling penting tu tu..apa tu??hair clip??cekak rambut??andddd what is that??is that.."Adriana mengecilkan mata nya untuk melihat dengan jelas."A crown??really??a fxcking crown??what are you??5 years old??"ucap Addriana,keningnya bertaut tanda pelik.

Kedua dua lelaki tadi memandang antara satu sama lain.Masing masing membuat masam."salah kau la Axe."Jerit lelaki tadi kepada partner nya Axe Sambil tangannya menghala tepat kearah Axe."apa pulak aku??kau ni memang nak kena Jace.Dan kau..kalau bukan sebab boss tak bagi sentuh memang kau dah lama jadi arwah.Nak je aku lempang kau."ucap Axe sambil tangannya diangkat tinggi untuk memukul Addriana.

"What the hell is happen here??I just left for 5 minute and you can't keep you hand's off??" Jerit seorang lelaki yang baru masuk ke dalam bilik yang menempatkan Addriana.Pandangan Addriana yang asalnya pada Axe beralih kepada lelaki tadi.

"Rahimi??"ucap Addriana dengan nada perlahan.Terkejut apabila dia mengenal pasti lelaki tadi.Well he's kind of famous actually.Suhaila's fiance."Well well...kau still ingat aku??wow!..aku ingatkan kau dah lupa aku?nice memory"ucap Rahimi sambil matanya memandang tepat kearah Addriana yang berada di hadapannya.Bibirnya turut mengukir senyuman sinis.

"Oh silap,the memory's that held a thousands story."ucap Rahimi sambil memandang Addriana dengan penuh benci."It's not my fault..it's you who the one who  betrayed me."ucap Addriana dengan kasar apabila dia mengenang kembali kenangan yang pernah dilalui dengan pasrah.

Kata kata Addriana menyebabkan senyuman jatuh sekaligus membuat Rahimi terdiam.Tangannya mengepal penumbuk dengan perasaan marah.Wajah Addriana yang memandang kearah nya ditumbuk kuat,melepaskan perasaan marah yang di bendung.Wajah Addriana berpaling kearah kanan akibat terkana tumbukan Rahimi yang kuat.Perasaan Marah terhadap kata kata Addriana yang benar dilepaskan secara kasar yang mana kata kata yang benar tentang segalanya.Kini perut Addriana pula ditumbuk kuat.

Rahimi berhenti menumbuk Addriana apabila Addriana batuk.Darah yang keluar dari hujung bibir,dahi dan pipi Addriana dipandang tanpa rasa bersalah."You're sick."Ucap Addriana dengan lemah."You deserves it.Whore" ucap Rahimi dengan jijik.Rahimi mula berjalan keluar dari bilik itu menuju kearah Axe dan Jace yang berada di luar bilik.Pintu bilik dibuka dengan luas sebelum dihempas dengan kuat dari luar.

Addriana memandang sekeliling mencari peralatan yang ber kemungkinan dapat membantu nya meloloskan dirinya daripada rantai yang di lilit di seluruh badannya.Nafasnya cuba  diatur dengan baik dengan harapan dapat menahan sakit di badannya.Pandangannya beralih kepada pintu bilik dihadapannya yang secara tiba-tiba dibuka secara mengejut dengan kuat.

'Lufty'

Ucap Addriana perlahan apabila dia melihat Lufty dihadapannya.Wajahnya jelas kelihatan dia tidak menguruskan dirinya seperti yang sepatutnya.Lufty menghembus nafas lega apabila matanya terpandang kearah Addriana yang diikat di kerusi.Tangan kanan nya yang memegang pistol dengan ketat,dia Longgar kan perlahan-lahan.Dia memerhatikan badan Addriana.Pipi Addriana kelihatan bengkak,wajah addriana yang sepatutnya putih suci telah ditutupi dengan darah dan calar kesan luka.Penumbuk nya di genggam dengan kuat apabila dia mengenal pasti keadaan Addriana.'I'm gonna kill that boy.no,I'm gonna torture him.Slowly and painfully.'bisik Lufty perlahan.

Tanpa membuang masa,Ikatan  rantai di badan Addriana dibuka berhati-hati,mengelakkan daripada menyentuh bahagian perut Addriana yang luka.Tubuh badan Addriana hampir-hampir sahaja jatuh jika bukan kerana ketangkasan Lufty.Tubuh lemah Addriana di peluk kemas,perlahan-lahan Addriana diangkat secara bridal style.

"Sleep... you will feels better once you awake...and I promise I will always be by your side. "ucap Lufty sambil memandang tepat kearah mata kuyu Addriana sebelum tertutup rapat.

*******************************

Gelap...

Itu yang Adriana lihat apabila matanya dibuka secara perlahan-lahan.Langsung tiada bunyi di dalam bilik tempat dia berada,tetapi yang Addriana pasti keadaan di luar amat bising.

Pandangan nya meliar melihat keadaan bilik tersebut.Walaupun gelap,susunan bilik itu jelas sekali amat cantik.Dekorasi tradisional gabungan moden yang bijak disusun.

Pandangan Addriana terus beralih kearah pintu bilik itu apabila pintu tersebut dibuka dengan kasar.Wajah Lufty yang cemas itu di pandang pelik."Thank God you're awake."Tanpa membuang masa,badan Addriana yang masih lagi terbaring diangkat perlahan lahan.Secara automatik tangan Addriana memeluk bahu Lufty mengelakkan diri daripada terjatuh."Were are we going??"soal Addriana apabila Lufty hanya berdiam diri sambil membawa Addriana menuju ke suatu tempat.Pelukan Lufty dieratkan lagi bagi mengelakkan diri jatuh semasa dia menundukkan dirinya semasa lalu dihadapan hall."We are under attack."Ucap Lufty membalas pertanyaan Addriana tanpa memandang kearah Addriana.Addriana yang mendengar kata-kata Lufty,terkejut."But...who??"Tanya Addriana.Matanya meliar kearah ruang tamu yang gelap itu.Semuanya hampir 100% rosak,

"White King."

Balasan daripada Lufty membuat Addriana kaku."But..why??we didn't bother them."Tanya Addriana sekali lagi.Dahinya berkerut cuba mencari jawapan kenapa WK menyerang mereka.

Badan Addriana diletakkan diatas sofa.Addriana Yang merasa dirinya diletakkan diatas sofa memandang kearah Lufty yang duduk berhadapan dengan nya."Kenapa kita tak defense?? " tanya Addriana yang masih lagi kelu."we can't.Adam's agent on the way here.we can't risk anything.Beside it's Adam order."Balas Lufty memandang tepat kearah Addriana."He's so bossy."Addriana ucap dengan senyuman kecil.Kepala nya ditoleh ke kanan memandang kearah lampu meja yang malap.

"Yes he is"Lufty tergelak kecil apabila mengenang kembali sikap Adam yang memang suka mengarah.Tangan kanannya diangkat lalu mengulus lembut pipi Addriana membuatkan Addriana memandang ke arah nya.

Bang

Bunyi pistol membuatkan kedua duanya memandang kearah muka pintu bilik itu.Mata Addriana meliar mengamati suasana elegan di dalam bilik itu.

Pintu yang dibuka dengan kasar membuatkan Lufty berdiri dihadapan Addriana dengan protective.Tangan kirinya memegang pistol dengan kuat.Bersedia untuk menembak mana mana musuh yang melepasi pintu tersebut.

1...2...3...

Bang.

########################

Sorry sebab tergantung...and author mintak maaf sangat² sbb author xleh keep active start from this Sunday until October... Trier Exam start this Monday...and Yang sebenar bulan October...please doa kan author eah/??and wish me luck..

Please check out for my mem laxy_fifiey


My Sweet M.R MafiaWhere stories live. Discover now