buat dahh

2K 135 2
                                    

V tiba-tiba bangun dari duduknya lalu berlari kearah dinding dewan makan. semua pelajar mula berkeliaran lari dari 'V'. Jaesuk, Minhoo dan Jungkook terus mengejar V yang tiba-tiba merekot di dinding. kemudian, V tiba-tiba mengambil posisi merangkak sambil mengaum seperti harimau.

Gaya V seperti hendak menerkam orang!

Tiba-tiba V merangkak dengan sangat laju kebawah meja. Cepat-cepat Lee Minho menyelak kain lapik meja dan terkejut melihat posisi V. V sedang belitkan dirinya diantara keempat-empat kaki meja!

Para guru berusaha melepaskan V tetapi V hanya mengeraskan badannya. V langsung tidak berbicara. Hanya diam dari tadi dengan posisi tersekat di keempat-empat kaki meja!

"pergi ambil air suam!"

cepat-cepat Taemin berlari dan mengambil air suam di water cooler. Jaesuk merenjiskan air suam kewajah V. V menggerakkan kepalanya kekiri dan kekanan, tanda tidak mahu disapu dengan air suam. Rimas barangkali.

Jaesuk tetap membasahkan wajah V hingga basah lencun kepala V dikerjakannya!

Akhirnya tubuh V menjadi lembik dan cepat-cepat Lee minho dan jungkok menarik V keluar dari bawah meja.

V menggulupur setelah ditarik keluar dari meja.

"V-ah..!" Jaesuk menampar-nampar pipi V tetapi tiada respond.

Mereka menampar berkali-kali dan kali ini V beri respond. V membuka matanya sedikit kemudian pejamkan balik. Keadaannya seperti mamai!

"kamu semua masuk bilik masing-masing!"

Terus semua pelajar berpusu-pusu keluar dari dewan makan.

" Semua dengar. Berkumpul di bilik gerakan sekarang!" temik Kyuhyun lalu semua pelajar berjalan menuju kearah bilik gerakan.

Asrama BerpuakaWhere stories live. Discover now