פרק 37

2.7K 259 50
                                    

מחיאות כפיים נשמעו ברגע שהתנתקנו, שנינו הסתכלנו על המקום ממנו מגיע הרעש וראינו את דני, עם מבט שטני בעיניים וחיוך רשע, ״סוף טוב, הכל טוב״ הוא אמר, מתחיל ללכת לכיווננו, ״אתם יודעים, לא חשבתי שזאת אהבה״ הוא נעמד מולי, ״אתה יודע, טובי בדרך כלל הולך על סטוצים. אתה מפתיע אותי כל פעם מחדש״ הוא הסתכל לתוך עיני, ״מפתיע אותך שאני לא בקטע שלך?״ שאלתי אותו והוא גיחך, ״אתה עדיין תקוע ביום הזה שניסיתי לנשק אותך כי חשבתי שזה יהיה מצחיק, אתה פתטי״ הוא סינן, נעמד מול טובי, ״ואתה טובי, לא טוב יותר. חשבתי שמאז הסיפור עם שון הפסקת לצאת עם בחורים מתרוממים בהכחשה״ ראיתי את הכעס בטובי, שפת הגוף שלו, העיניים שלו, ״אתה כועס עלי, ספר לי מה מפריע לך״ דני התחיל לעצבן לא רק את טובי, גם לי הוא התחיל לעלות קצת על העצבים, ״אם אתה כל כך רוצה שהוא ידבר א-״ רציתי להגיד לו משהו מרושע ושנון אך הוא קטע אותי, ״אני חושב שיש לטובי לשון, הוא לא צריך אותך בשביל לדבר״ דני השתיק אותי, ״אז, טובי סטיוארט, על מה אתה חושב?״ הוא התגרה בו עוד קצת, ״לך מפה״ טובי מלמל, אגרופיו נעשו הדוקים יותר, ״שתי מילים! אני קיבלתי מטובי פאקינג סטיוארט שתי מילים שלמות״ הרשע השתקף לו בעיניים המעצבנות שלו, בתנועה מהירה שאפילו לא הספקתי לקלוט טובי הפיל את דני על הרצפה ושם עליו את רגלו, ״בלי אלימות טובי, אתה יודע שזה אסור״ דני איים, טובי הסתכל עלי כמה שניות, ״בוא נלך מפה״ אמרתי בשקט.

טובי הוריד את רגלו מדני והתחיל ללכת לידי ליציאה מהאולם, ״זה מצחיק שאתה עדיין מנסה להסתיר את זה, אותך ואת טובי, למרות שכולם יודעים״ דני צעק, סובבתי את מבטי אליו, מיד מתחרט ויוצא מהדלת יחד עם טובי, טורק אותה אחרי.

בדרך הביתה טובי כל הזמן הגניב אלי מבטים, אני ניסיתי להתעלם מהם ופשוט להמשיך ללכת ישר והכי מהר הביתה, שם אני אשב בחדר ואחשוב על כמה אידיוט אני.

מה היה כל כך דחוף לי לספר לו שאני אוהב אותו?

אני אפילו לא בטוח בזה עדיין.

״למה לא לחצת על הכפתור של הקומה שלי?״ שאלתי כשנכנסנו למעלית, שאלה די מטומטמת שאני כבר ידעתי את התשובה עליה אבל ניסיתי להדחיק אותה, ״אני רוצה לדבר איתך על דני״ טובי אמר, מבטו היה תקוע בקיר, ״אני לא רוצה לדבר״ נשמעתי כמו ילד קטן, ״אתה לא צריך״ הוא אמר, מבטו זז מהקיר אל פני, מחייך את החיוך הקטן שלו, חצי החיוך שלו שממיס אותי, והוא יודע את זה.

״דני יצא משליטה״ מלמלתי, מתיישב על מיטתו של טובי, ״הוא עושה את כל זה בכוונה כדי לנסות להוציא אותך מהקבוצה או משהו״ ניחשתי, ״לא״ טובי התיישב לידי, ״הוא לא רוצה שנהיה ביחד״ הוא אמר, ״למה שהוא לא ירצה? מה יש לו איתך?״ שאלתי, ״עסק לא סגור״ טובי נאנח, ״זה קשור לשון?״ שאלתי, טובי נשכב על גבו, כנראה מבין שמתישהו הוא יצטרך לתת לי הסברים, ״שנה שעברה-״ הוא התחיל להסביר, ״פגשתי בחור שחיבבתי״ נשכבתי לידו, ״הוא רצה להיות איתי אבל אני רק רציתי סטוץ״ הוא נאנח.

Small talk boyxboy Where stories live. Discover now