פרק 15

2.9K 282 96
                                    

״אנחנו צריכים להיפרד זאק, זה לא יעבוד. תבין, אני לא טיפוס רומנטי או אחד שאפשר לסמוך עליו. אני לא יציב, יום אחד אני מתרגש מהמחשבה לראות אותך ויום אחר אני אפילו לא ירצה לנשום לידך. חוץ מזה, מה אתה מוצא בי? השיער המשעמם שלי? אותה החולצה רק בצבע אחר כל יום? יש המון בחורים אחרים שיאהבו אותך פי אלף יותר ממה שאני.״ אמרתי ולקחתי נשימה עמוקה.

דפני הסתכלה עלי במבט מבועת, ״אתה באמת הולך להגיד לו את כל זה?״ היא שאלה, ״אני מפחד, אני מפחד ל-״ חשבתי אם באמת כדאי שאגיד את זה מול דפני, ״אתה מפחד להתאהב בו?״ היא הבינה, ״אני לא יודע״ אמרתי ומשכתי את שיערי אחורה, מושך יחד איתו גם את הצעקה שאני תכננתי להוציא.

״אתה אידיוט ג׳וני, יש לך אהבה בידיים, אל תתן לה ללכת״ היא מלמלה, ״זאת אהבה אסורה״ אמרתי בדרמטיות, כאילו אני מביים טלנובלה, ״מה אסור בזה? מותר לך לאהוב את מי שאתה רוצה״ היא אמרה ונראתה קצת עצבנית, ״אני לא מעוניין באהבה הזאת, היא לא מתאימה לי״ אמרתי ודפני נאנחה, ״שום דבר לא מתאים לך״ היא אמרה ושמה את תיקה על גבה, ״יש לי שיעור, אם אתה באמת רוצה עזרה, דבר על זה עם זאק״ היא אמרה ונעלמה במסדרון.

אני חשבתי על לדבר עם זאק על איך אני מרגיש אבל אני מפחד שהשיחה תגלוש לדברים אחרים כמו שאר השיחות.

אני מחבב אותו יותר מידי בשביל להגיד לו שאני לא רוצה להיות איתו יותר.

״הלו, זאק״ לחשתי אל תוך הטלפון שלי, ״אתה יכול לבוא אלי?״ שאלתי עדיין לוחש, ״בטח״ הוא אמר וניתקתי, נושם נשימות עמוקות ומנסה להבין איך להתחיל את השיחה הזאת.

יש לי כל-כך הרבה להגיד לו אבל אני לא רוצה לפגוע בו, אני לא רוצה שהוא יחשוב שהוא לא בסדר.

״היי ג׳וני״ הוא אמר בחיוך כשפתחתי לו את הדלת, הזמנתי אותו לשבת איתי על הספה, לא אומר מילה עדיין. ״זאק״ לחשתי, ״כן?״ הוא שאל, עדיין מחויך, ״אני חושב שעדיף שלא נהיה יותר ביחד״ החיוך שלו נמחק כלא-היה, ״ל-למה?״ הוא שאל בבלבול, ״אני מפחד לפגוע בך, אני לא רוצה שיהיה לך ספק כלשהו, אתה מושלם אבל אתה בחיים לא תקבל ממני את אותה החיבה שאתה נותן לי, אני מפחד שתבין שאני לא יכול לאהוב אותך כמו שאתה רוצה כי אז אני באמת אפגע בך״ אמרתי והוא גיחך, ״אתה יודע מה הכי יפגע בי?״ הוא שאל, בהיתי בו בעצב, ״אם אתה תגיד לי שאתה באמת לא אוהב אותי.״ הוא אמר, משאיר אותי מבולבל לגמרי, ״לא אכפת לי כמה אתה אוהב אותי, אני רק רוצה לדעת שאתה אוהב אותי ורק אותי.״ הוא אמר והתקרב אלי, ״אתה לא מבין? אני הולך לפגוע בך, זאק. אפילו אם זה לא קשור לאהבה, אני פשוט לא רגיל לזה, אני לא מתאים למערכת יחסים״ אמרתי. אני מרגיש כאילו אני חוזר על עצמי.

״ג׳וני״ הוא לקח נשימה עמוקה, ״אתה בחיים לא תפגע בי״ הוא אמר והתקרב אלי עוד קצת, ״אני אוהב אותך יותר מידי בשביל שאתן לך לעזוב״ הוא לחש לי באוזן, מדגדג את עורפי.

הוא הסתכל עלי כמה שניות ואז שם בעדינות את ידו על צווארי, מושך אותי קרוב אל פניו ואז ריסק את שפתיו על שלי, פותח את שפתי ומאפשר ללשונו מעבר חופשי לפי. שמתי את שתי ידי על כתפיו והפלתי אותו כך שאני שכבתי מעליו מנשק אותו כמו שמעולם לא חשבתי שאנשק מישהו.

הוא עצר רגע לנשום וחייך אלי, אני יודע בדיוק למה הוא מחייך.

כשהחזיר את שפתיו לשפתי ומשך אותי לעוד נשיקה ידו התחילה לטייל מהחזה שלי את מכנסיי, הוא העביר את ידו על המותן שלי ואז שיחק קצת עם קצוות המכנס, מעשה ששיגע אותי לגמרי ואני לא יודע למה. הוא חייך שוב אל תוך הנשיקה וידו עברה למקום ששחרר ממני גניחה קטנה, ״מה אתה עושה?״ לחשתי בין הנשיקות, ״אל תדאג״ הוא אמר, בדיוק כמו ביום שאמר בגלריה.

הוא סובב אותנו ככה שעכשיו הוא מלמעלה, ״מה אתה רוצה שאני אעשה?״ הוא שאל בלחישה, לא עניתי, מה אני אענה? שאני ממש רוצה את היד שלו בחזרה איפה שהיא הייתה?

הוא בחן אותי במבטו בחיוך, ״כן, ג׳וני?״ הוא שאל בשובבות, קירבתי אותו אלי לעוד נשיקה, מנסה לא לענות לו.

קמתי ולקחתי את ידו, מוביל אותו אל החדר שלי, אני מפחד שפתאום קית׳ יכנס או במקרה הכי גרוע, אמא.

נשכבתי על המיטה והוא נשכב לידי, ״אתה בתול?״ הוא שאל פתאום, ״כן״ מלמלתי בגיחוך, ״ואתה?״ שאלתי, ״כן״ הוא אמר גם בגיחוך, ״היית פעם עם מישהו אחר חוץ ממני?״ הוא שאל, מתקרב אלי קצת, ״אמרתי לך כבר, היה משהו קצר מאוד״ לחשתי, ״אותו אתה אהבת?״ הוא שאל וראיתי בזווית עיני אותו מסתכל עלי, ״אני לא חיבבתי אותו כמו שאני מחבב אותך״ ניסיתי לרכך את המילים שלי, ״אתה מפחד לאהוב מישהו״ הוא החליט, ״לא״ אמרתי במהירות, ״אז מה אתה מרגיש כלפי?״ הוא שאל וסובב את פני אל שלו עם ידו בעדינות, שתקתי בזמן שהוא חיכה לתשובה, ״מה אתה מרגיש, ג׳וני?״ הוא שאל שוב, ״אני לא יודע״ אמרתי בכעס והזזתי את ידו מפני, ״אני לא פאקינג יודע!״ אמרתי שוב.

הוא הסתכל עלי כמה שניות ואז משך אותי לעוד נשיקה, ״תגיד לי כשתדע״ הוא לחש ונישק אותי שוב.

אני מתחילה לשנוא קצת את זאק ואני לא יודעת למה.
מה אתם חושבים על זאק וג׳וני?

Small talk boyxboy Where stories live. Discover now