+ 23

2.2K 295 8
                                    

Jimin's

Aku tersedar dari tidurku . Eh , aku kat mana ? Bukan bilik aku ni . Aku cuba ingat apa yang telah berlaku . Last thing is , aku minum air and pengsan . Aik ? Mana baju aku ? Ni bilik hotel Momo an . Aku memandang sebelahku . Momo ?

" Eh , minah ! " aku mengejut Momo . Dia membuka mata dan tersenyum . " Good morning sayang " Sayang ?

" Kau yang buat semua ni kan ? Kau kenapa dengki sangat dengan aku huh !? " Dia tersenyum sinis . " Yes . I doing this . I'm doing this because of you sayang " dia memegang mukaku . aku menepis .

Aku bangun dan mengutip bajuku . Aku menyarungkan baju dan mengemaskan semula rambut ku yang sedang serabut . " Well sayang . I dah bagi our picture doing this " what ? aku memandang mukanya . Dia sedang tersenyum bahagia . Aku mengambil botol air mineral yang berada di atas meja dan baling ke arahnya . " Perempuan sial " aku mengambil smartphone ku dan melangkah keluar dari bilik puaka ini .

Narrator's , 

Jimin melangkah keluar dari bilik hotel itu dengan keadaan yang marah . Momo hanya tersenyum kemenangan . " Well . My wonderful trap success . " Momo ketawa jahat .

Areum mengerungkan dirinya didalam bilik . " Areumie nagaseyo . Kau kenapa kurungkan diri . Marebwa , kalau kau ada masalah . Kita kawan dari kecilkan . Keluarlah . Mari makan . Kau tak sarapan lagikan ? Aku ada bawa makanan favourite kau . Sandwich telur ! Chaa ,, khaja ! " Sohee cuba memujuk Areum dari luar pintu biliknya .

" Naga !! " jerit Areum dari dalam . Sohee tersentak . Ini kali pertama Areum mengamuk . Sohee turun ke bawah dan terus keluar dari rumah Areum . Dia tekad hendak mencari Jimin .
" Mana aku nak cari Jimin sunbae ? " tiba tiba mentol keluar dari otaknya . " Yoongi "

Sohee tiba dihadapan apartment Yoongi . Dia menaiki lif untuk tiba di biliknya . Sohee menekan lonceng dan tersembul(?) muka Yoongi Sohee tersenyum " Annyeong . Jimin sunbae ada ? " Yoongi terkejut . Dia mengelenggkan kepala .

" Kalau macam tu ... saya tunggu jimin sunbae balik " Sohee memasuki apartment tersebut meninggalkan yoongi yang sedang terpinga pinga . " Wae ? " soal Yoongi bingung . Sohee menarik nafas dalam dalam dan menerangkan semua perkara. 

" Melampau betul Park Jimin ni " tiba tiba Jimin masuk ke dalam apartment tersebut dengan keadaan serabut . Yoongi dan Sohee melihat Jimin dengan pandangan mata yang tajam.  Jimin pelik . " What ? " tanpa membuang masa Yoongi menarik Jimin keluar dari apartment mereka untuk pergi ke rumah Areum .




Vomments

Gosh , author tak pandai nak buat chap sedih sedih . Tapi .. author akan cuba sehabis baik . And jangan lah jadi silent readers (;ω;)

Don't break my hearts ~♪

tulus ikhlas dari author mu ,
qa .

❝ crush ❞ jimin ; ✔Where stories live. Discover now