Chapter 08

2.1K 198 150
                                    

❤️MY VICTIM❤️

"Annyeonghaseyo."

Puan Jeon iaitu Shin Min-A tersenyum mesra memandang wajah seorang perempuan yang amat dia kenali iaitu Lee So Na,perempuan yang hendak dikahwinkan dengan anak tirinya iaitu Jeon Jungkook.

"My future daughter in law is here." Ujar Puan Jeon dengan gembira. Lee So Na pula tergedik-gedik mendekati Puan Jeon.

"How are you today?" Tanya So Na dengan lagaknya. Eii,kalo kau buat kat Author gitu sah minta cium Tahi dulu💩.

"Of couse I'm good just your future husband ja buatkan mama pening." Mengeluh Puan Jeon tatkala teringatkan dengan Jungkook yang amat bencikan dia. Eleh,kau tu patut dibenci bahlul.

"Why? Is he made you feel bad?" Tanya So Na lagi.

"Not,maybe that's time Jungkook condition not good." Kata Puan Jeon tersenyum kelat. Beliau tidak mahu Lee So Na sedih mendengar keadaannya dengan Jungkook.

"Owh,by the way I want to meet him." Kata So Na. Suka benar dia berspeaking dengan Puan Jeon. Sudah pasti dia berperangai begitu kerana dia amat fasih dengan bahasa asing not alien🌚.

"Meet him? Maybe not yet because Mama want to spend time with you. Jumpa si Jungkook tu bila-bila masa sayang." Kata Puan Jeon kepada So Na sambil mengusap rambut So Na.

So Na ketawa,dia amat rapat dengan Puan Jeon sejak dulu. Usah ditanya,jika sudah kawan kongsi berkerja. Sudah pasti hubungan antara kedua-dua pihak keluarga juga rapat kerana ini akan memberi kelebihan terhadap mereka.

"Okay,I will." Tiada bantahan terhadap perempuan yang berambut coklat diikat kuda serta pakaian yang sempurna. Puan Jeon iaitu Shin Min-A sudah pasti gembira lalu mereka berdua berjalan hendak pergi ke tempat yang sering dikunjungi iaitu shopping complex.

-

Yuju termenung jauh memandang langsir bercorak bunga di dalam bilik Jungkook. Dia sedang terfikir tentang kehidupannya.

"Kalau aku mengandung macam mana?"

"Nak ke Jungkook bertanggungjawab atas kandungan aku ni?"

"Takkanlah aku mengandung pulak? Ish,jangan fikir benda pelik-pelik wahai Choi Yuju!"

Tergeleng-geleng si Yuju ketika mengingatkan kejadian yang amat dia geruni iaitu ketika dia dengan Jungkook sedang melakukan persetubuhan tanpa dirancang.

"Daripada aku fikirkan benda bukan-bukan,baik aku pergi mandi. Ada faedahnya sedikit." Ujar Yuju lalu melangkah ke pintu toilet,tidak lupa juga dengan tuala serta pakaiannya.

Sedang Yuju membersihkan diri,Jungkook pula berada di ruang tamu sedang menonton televisyen tapi tiada satu pun yang menarik perhatiannya.

Jungkook memandang jam dinding. Sudah menandakan hendak malam. Dilihatnya pula pakaiannya yang sejak pagi tadi tidak bertukar lalu dia melangkah ke anak tangga menuju ke biliknya.

Tanpa sedar Yuju juga baru keluar dari tandas. Jungkook yang memandang Yuju dengan aroma bau yang amat menaikkan nafsunya. Yuju yang hairan dengan pandangan Jungkook hanya membiarkan mungkin memikirkan sesuatu.

"Yuju."

Yuju menoleh ke belakang. Dia terkejut apabila Jungkook yang tadi berada di depan pintu dan sekarang berada betul-betul di depannya. Amat dekat.

"W-ae yo?" Ujar Yuju. Dia berasa kurang selesa melihat pandangan Jungkook seperti ingin menerkamnya.

"Jawab pertanyaan aku antara ya atau tidak." Kata Jungkook dengan serius. Yuju pula sekadar mengangguk.

[C] MY VICTIM [JUNGKOOK]Where stories live. Discover now