unpredictable.// 4

1.5K 153 172
                                    

  "She makes me feel like it's 11:11, closer to heaven tonight.

She said "Don't forget to breathe, I see you shaking when you're standing next to me"

I said "I'm breaking 'cause you're some kind of angel, I'll never be able to let go, let go let let let you go"  

Unpredictable ~ The Icarus Account 


~

נקודת מבט לוק

אנחנו באמצע סאשן אינטנסיבי של מריו קארט. מייקל, שהוא חתיכת באדאס במשחקי מחשב, במקום הראשון. אני הייתי במקום השביעי וקאלום בחמישי. אשטון המסכן היה במקום 11. הוא המשיך ליפול מצוקים בריינבו רואד. הממ. אני במקום השביעי והוא במקום האחד עשרה. צירוף מקרים? לא נראה לי.
(ה/מ seventh and eleventh באנגלית)

אני כנראה הולך להפסיד. לקאלום יש כמה משריוני הצב הכחולים האלה,  והוא הרגע השתמש בהם. כולנו צחקנו כשמייקל הזעיף פנים כשהדמות שלו נפגעה. 

"מי מהחראות הקטנים שאתם עשה את זה?" מייקל שאל כשלואיג'י עקף את הדמות שלו. כולנו הסתכלנו על פרינסס פיץ', הדמות של קאלום, כדי לרמוז שזה היה הוא.

"אני חושב שזה היה יושי," קאלום התחיל, "פרינסס פיץ' הקטנה והתמימה שלי לעולם לא תעשה דבר כזה."  הוא המשיך.

"לעזאזל לא. זה לא היה אני." אמרתי.

"טוב, אני חושב שהתמים היחיד פה הוא טוד." מייקל אמר, מצביע לעבר אשטון.

"אני אהיה חייב להסכים עם מייקל בזה." אשטון אמר בשעשוע. מייקל  צחק וכרך את הזרוע שלו סביב אשטון. אשטון נראה מתוח, אך נרגע במהירות. חייכתי, רואה שהוא התחיל להרגיש יותר בנוחיות איתנו. למרות שלא הצלחתי עדיין לגרום לו להיפתח. (אתם מכירים שנייה וחצי, שקט -ה/מ) בינתיים.

החלטנו ששיחקנו מספיק מריו קארט והתחלנו לנגן סרט. הכנו שתי קערות של פופקורן וקיוויתי שאשטון יאכל לפחות חתיכה אחת. הוא עוד לא אכל עד עכשיו, אבל רק התחלנו את הסרט, שהיה מבעית. פשוט הסתכלנו בנטפליקס ומצאנו את הסרט הזה. זה על בחור כלשהו שיש לו יותר מנשמה אחת בגוף ומחליף ביניהן. 

מייקל פשוט בהה במסך,לא מוטרד בגלל התוכן המפחיד. קאלום היה מעט לחוץ, ואשטון נראה כאילו הוא עומד לחוות התמוטטות עצבים. אני הייתי כמו קאלום.

שמעתי צעקה קטנה מכיוון אשטון כשהבחור החליף נשמות. הוא קפץ והחביא את ראשו בשקע צווארי. עטפתי את זרועותיי סביבו. במפתיע, הוא לא עצר אותי. הוא רק נמס לתוך החיבוק שלי.

וזה איך נשארנו לשאר הסרט.

~

"אני משועמם." מייקל הודיע.

"טוב, אז מה אתה רוצה לעשות?" שאלתי אותו.

"אני חושב שאנחנו צריכים להכיר אחד את השני טוב יותר." קאלום הציע.

oreo // lashton [hebrew]Where stories live. Discover now