Sweet Suga Dream!

5.3K 588 20
                                    


korang ingat tak sebahagian tweet bts yang dulu dulu? aha mesti lah kurang ingat kan. sebab diorang pun rasanya dah delete tweet yang dulu dulu.


ada satu tweet ni , Army cakap V yang tweetkan. V ceritakan tentang mimpi yang Suga alami masa tahun debut dulu.


Tweet tu agaknya macam ni ceritanya,


Satu hari tu Suga dapat mimpi dan keesokan harinya dia beritahu semua member BTS tentang mimpi dia. Suga cakap akan ada ahli baru yang akan sertai BTS dan mendengarkan cerita Suga itu mereka hanya ketawakan dia. Tiba-tiba Suga berjalan masuk ke dalam bilik dan keluar semula dengan satu Teddy bear di tangan. Member pun tanya kenapa dia beli Teddy bear tersebut dan Suga pun jawab yang ianya untuk ahli baru mereka! Suga beritahu lagi bahawa member baru tersebut adalah perempuan dan mereka akan melihat dance practice perempuan itu dan start daripada moment tu, BTS mula sukakan ahli baru tersebut, malah para Producer dan Staff sekalipun. Suga menambah lagi, dia beritahu yang ahli baru tersebut akan menjadi roommatenya ( What de fish, Sugar. ) dan mereka berdua akan menjadi sangat akrab!


haha what a cute dream!


tapi saya tak berapa yakin dengan cerita ni. sesetengah Army cakap Suga hanya nak mentroll member sebab Suga jugak seorang yang suka bergurau.


haha tapi saya dah buat ff ni dulu sebelum saya terbaca artikel tu huehue.


sekian .

I'm The 8th Bangtan Member! [난 여덟 방탄소년단 멤버해요!]Where stories live. Discover now