פרק 18- ״אני אוהב אותך״

3K 249 46
                                    

יש יותר מדהימות ממכן?? פאקינג יותר מ- 120 הצבעות על הפרק הקודם!!!!! תודה תודה תודה❤️
וסליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן עד שהעלתי פרק... אני אשתדל למהר יותר
*****
ראיתי את שון מרחוק מדבר עם אחד מהחברים שלו, לקחתי נשימה עמוקה, הזדקפתי ועשיתי את דרכי אליו. אני חייבת להיפרד ממנו, חייבת. אני פשוט משחקת באש ואחד מאיתנו בסוף ישרף אם אני לא אכבה אותה. ״אנחנו צריכים לדבר״ ניגשתי אליו ואמרתי בישירות, בלי היי, בלי כלום. הפנים המודאגות והמופתעות שלו מיד הופיעו בפניי. ״מה קרה?״ הוא שאל בדאגה. ״פשוט בוא איתי״ אמרתי כשאני משפילה את ראשי, לא יכולתי להסתכל לו בעיניים.
״נדבר כבר אחר כך אחי״ שון אמר לחברו ותפח לו על השכם לפני שעקב אחרי לחצר. ״את מלחיצה אותי מאל״ הוא אמר והמבט המודאג לא עזב את פניו. ״מה קרה בייב?״ הוא שאל בלחש והניח את כף ידו על הלחי שלי אבל מיד באינסטינקט הורדתי אותה. ״אני, אני..״ לא הצלחתי להוציא את המילים מפי, קשה לי פשוט להגיד לו את זה, קשה לי לשבור לו את הלב. ״פשוט תגידי את זה״ הוא אמר ונראה לחוץ. ״אנחנו צריכים להיפרד״ אמרתי במהירות וסירבתי לפגוש בעיניו. שתיקת מוות השתררה בינינו וכששמתי לב שהוא לא עונה כבר זמן מה הרמתי את מבטי אליו, וראיתי בידיוק את המבט שרציתי להימנע ממנו, המבט שלו הרג אותי. הוא היה נראה כל כך פגוע..זה שבר לי את הלב. ״מה? למה? עשיתי משהו? מאל אני מצטער אם-״ הוא החל לומר ומיד עצרתי אותו. ״לא עשית כלום שון, באמת שזה לא אתה״ אמרתי ודי שיקרתי, אבל לא רציתי לספר לו את מה שקרה במסיבה, כי אז הוא יחשוב שזו הסיבה, וזה בכלל לא. ״אני  בשוק מאל..״ הוא אמר בכנות ובקול פגוע. הוא התהלך מצד לצד כשהוא קובר את ראשו בין שתי ידיו ונראה המום. ״אני פשוט כבר לא מרגישה אותו הדבר״ אמרתי וראיתי כבר מטושטש מהדמעות שהצטברו בעיני, כאב לי לפגוע בו, זה הרס אותי. ״כדאי שתתן את זה למישהי שבאמת מגיע לה״ אמרתי לו והושטתי לא את הצמיד היפה, ולא הייתה בי שום חרטה. ״לא, אני לא יכול לקחת את זה מאל״ הוא אמר ודחף את ידי חזרה אליי. ״בבקשה פשוט תיקח את זה, אני לא יכולה שזה ישאר אצלי, תקח את זה וזהו״ אמרתי ושמתי את הצמיד בכף ידו בכוח. ״זה מישהו?״ הוא שאל באותו קול פגוע. ״לא״ שיקרתי, אם אני יגיד לו שזה מישהו הוא יתחיל לחקור את העניין ויגלה בסוף שזה ג׳ייק, החבר הכי טוב שלו. אני לא רוצה להרוס ביניהם כלום, כבר עשיתי מספיק.
״אני מצטערת שון, אני באמת מצטערת״ אמרתי כשראיתי את עיניו מבריקות ומתחננות שיצאו מהם הדמעות. ״לא מאל, אני מצטער. אני מצטער שבכלל התאהבתי בך מלכתחילה״ הוא אמר כשהוא מסתכל עליי במבט שיכול לרצוח ומיד לאחר מכן נעלם משם כלא היה.
איפשרתי לדמעות לזלוג במורד הלחי שלי אך מיד מחיתי אותם. ״עשית את הדבר הנכון״ שמעתי קול מוכר מאחורי. ״אני יודעת״ אמרתי כשהבחנתי בג׳ייק מתקרב אליי , הוא עמד מולי והסתכל עליי במבט מרחם. ״אני מרגישה כל כך רע״ אמרתי ודמעה מעצבנת זלגה לה במורד הלחי. ג׳ייק מיהר למחות אותה ולמשוך אותי לחיבוק חם ואוהב. ״זהו, זה נעשה. ותיקנת את זה, את לא אמורה להרגיש רע, עשית את הדבר הנכון.״ הוא אמר והרים את מבטי אליו כשאחז בסנטרי. עמדנו ככה כמה שניות מסתכלים אחד לשני בעיניים. ״מה אנחנו?״ שאלתי ברוב טיפשותי והוא החל לצחוק. ״מה את רוצה שנהיה?״ הוא שאל כשהפסיק לצחוק והסתכל עמוק בעיניי. הלב שלי יידע בידיוק מה הוא רוצה, רק לא בטוחה שההגיון היה סגור על העניין. ״מה את רוצה מאל?״ הוא הפעם שאל בלחישה והתקרב אליי יותר. ״אני..״ התחלתי לומר מהורהרת ו- סעמק עם ההיגיון החרא הזה! אני אני לא יכולה להסתיר את זה יותר. תפסתי בעורפו ומשכתי אותו לנשיקה סוחפת, היא הייתה אפילו יותר טובה מהנשיקה הראשונה שלנו. התנתקתי מהנשיקה כשכבר כמעט נגמר לי החמצן והתנשפתי בכבדות. ״תוקפת״ הוא אמר מצחקק, דחפתי אותו קלות בכתפו. ״יש לי הרגשה שזה יגמר מהר מידי״ אמרתי בכנות והסתכלתי בעיניו. ״מרגישה את זה?״ הוא שאל ולקח את כף ידי כשהוא מניח אותה על החזה שלו בצד הלב, הלב שלו דפק במהירות. ״אני לא חושב שזה יגמר מהר כל כך, אולי אפילו לא יגמר״ הוא אמר וגרם לחיוך גדול לעלות על פניי.
״דרך אגב לא הבאתי לך את המתנה האמיתית..״ הוא אמר והוציא קופסא קטנה מהכיס של הג׳קט שלו. ״חשבתי שהמתנה הייתה הנשיקה, אתה בעצמך אמרת״ אמרתי והוא צחק. ״איזה חי בסרט. עאלק ׳מקווה שאהבת את המתנה׳״ ציטטתי אותו ושנינו צחקנו. ״אל תכחישי, זאת הייתה המתנה הכי טובה שקיבלת עד היום״ הוא אמר בביטחון והוא די צדק, אבל לא התכוונתי לתת לו עוד דחיפה לאגו. ״האמת שההורים שלי קנו לי מכונית, אז נראה לי שאתה במקום השני״ אמרתי והוא הסתכל עליי בגבות מורמות. ״תתחדשי ילדה, רק תשתדלי לא לעשות תאונה״ הוא אמר וצחק.
״תפתחי״ הוא אמר והושיט לי את הקופסא. ״אני הורגת אותך אם זה משהו יקר״ אמרתי ושמעתי את גיחוכו. ״אל תדאגי, אני יודע שאת לא מהבנות האלה״ הוא אמר וגרם לחיוך קטן לצוץ על פניי. פתחתי את הקופסא וראיתי שרשרת מזהב שיהלום קטן מושחל בתוכה, היא הייתה כל כך מוכרת לי. ״מוכרת לך?״ ג׳ייק אמר כאילו קרא את מחשבותיי בזמן שבהיתי בשרשרת. הסתכלתי עליו במבט לא מבין כשאני מכווצת את גבותיי ומנסה להיזכר. ״לפני שלוש שנים כשעוד הייתי בבית ספר ראיתי שהפלת אותה במסדרון, ובגלל שהייתי מניאק לקחתי לך אותה ולא החזרתי, היא ישבה אצלי במגירה ושכחתי ממנה. אבל בתחילת השנה מצאתי אותה שוב ופשוט שמרתי עליה אצלי, אפילו לא יודע למה״ הוא אמר והאסימון נפל לי. ״איזה חרא! אתה יודע מה ההורים שלי עשו לי? זאת השרשרת של סבתא רבא שלי״ אמרתי במעט כעס, אבל גם עם מעט שמחה כי סוף סוף קיבלתי אותה חזרה. ״אני מצטער, הייתי מניאק. אבל השתנתי, והחזרתי לך אותה. אז אולי פשוט נשכח מזה ותביאי לי נשיקת תודה?״ הוא שאל עם ה׳פאפי פייס׳ שלו. ״דביל״ אמרתי בגיחוך והדבקתי לו נשיקה קצרה. ״ותודה שהחזרת אותה״ אמרתי בשמחה. ״בואי אני אענוד לך אותה״ הוא אמר ולקח אותה מידי. הוא עמד מאחורי והעביר את כל שיערי אל הכתף שלי, המגע של האצבעות שלו על העור שלי העבירו בי תחושה נעימה ומצמררת.
״אני רוצה לצאת איתך היום״ הוא אמר כשסיים לענוד לי את השרשרת ונעמד מולי. ״מה אתה מציע?״ שאלתי אותו בסקרנות. ״מה את רוצה?״ הוא התחכם. ״הכל רק לא מסעדות יוקרה וכל השיט הזה״ אמרתי וחיוך קטן עלה על פניו. ״מה?״ שאלתי מבולבלת. ״את שונה״ הוא אמר בחיוך. ״ואני אוהב את זה״ הוא הוסיף וגרם לי לחייך אליו באהבה.
״אז מה את אומרת על סרט אצלי בבית? ההורים שלי לא יהיו, כמו תמיד״ הוא שאל וחייכתי לעצמי, הוא כל כך מכיר אותי. ״יהיה פיצה?״ שאלתי אותו ברמיזה. ״ברור״ הוא אמר בגיחוך ובידיוק נשמע הצלצול. ״סגור״ אמרתי בחיוך והדבקתי לו נשיקה לפני שהמשכתי לכיתה.
********
״תקשיבי אני חייבת להגיד לך משהו״ אמרתי לאשלי שהייתה שקועה בפלאפון על המיטה. ״מה קרה?״ היא אמרה והניחה את הפלאפון בצד. ישבתי גם אני על המיטה ושתקתי לכמה שניות. ״מה יש?״ היא שאלה אותי בדאגה. ״נפרדתי משון״ אמרתי לה והיא הסתכלה עליי מופתעת. ״מה.. למה?!״ היא שאלה ונראתה פתאום יותר סקרנית וקשובה. ״התנשקתי עם ג׳ייק״ הוספתי ופחדתי מהתגובה שלה. ״ידעתי!״ היא אמרה כמעט בצעקה. ״מה?״ שאלתי לא מבינה. ״ידעתי שאת אוהבת אותו! ידעתי! אמרתי לך״ היא אמרה ולא נראתה כועסת כל כך. ״את לא כועסת?״ שאלתי מופתעת. ״יצאת די חרא שסתם שיחקת בשון ככה אבל בסוף נפרדת ממנו ואני מקווה שלמדת את הלקח״ היא אמרה והנהנתי בעצב, באמת יצאתי חרא. ״יש לי דייט איתו היום״ אמרתי שוב וראיתי את החיוך שגדל על פניה של אשלי. ״טוב זה לא ממש דייט, אני פשוט הולכת אליו ואנחנו הולכים לצפות בסרט או משהו״ אמרתי והחיוך ירד. ״אוף כבר חשבתי שאני אוכל לתת לך ללבוש אחת מהשמלות שלי״ היא אמרה בבוז. ״לא היית רוצה לצאת למסעדה או משהו?״ היא שאלה אותי. ״לא, ככה זה מושלם״ אמרתי בכנות ובחיוך.
״מוכנה למתנה הכי שווה?״ היא שאלה בשמחה אחרי שתיקה ארוכה. ״אבל אמרתי לך לא להביא לי כלום״ אמרתי והיא הסתכלה עליי במבט קר. ״תעצמי עיניים״ היא אמרה וככה עשיתי. ״נו״ אמרתי כשעבר כבר הרבה זמן. ״רגע... אוקי, תפקחי״ היא אמרה ופקחתי את עיניי. ראיתי קופסא גדולה בצבעי סגול וכחול, פתחתי אותה וראיתי שתי דברים עטופים. לקחתי אחד מהם שהיה מרובע וקרעתי את העטיפה ממנו. ״אשלי!״ אמרתי בהתלהבות. זה היה מן יומן די גדול
עם תמונה גדולה של שתינו על הכריכה, התחלתי לדפדף בו ובכל עמוד הייתה תמונה שלנו מרגעים יפים שלנו ביחד, היו גם משפטים שהיא רשמה ליד כל תמונה. הכל היה כל כך צבעוני ומושקע, היא מדהימה. ״זה כל כך מדהים לולי! תודה!״ אמרתי וחיבקתי אותה. ״רואה? היה שווה להביא לך מתנה״ היא אמרה וגרמה לי לצחוק. ״תפתחי את זה״ היא הצביעה על הדבר האחר שהיה עטוף גם הוא. קרעתי גם ממנו את העטיפה וחייכתי לאשלי חיוך רחב. ״זה הבושם שרציתי! תודה!״ אמרתי וקפצתי עליה באהבה. ״קומי ממני שמנה״ היא אמרה ועשתה את עצמה נחנקת.
״תשפריצי אותו היום לדייט שלכם, או איך שלא תקראי לדבר הזה״ היא אמרה בחיוך. ״הוא יסניף אותך כמו סמים״ היא הוסיפה וגרמה לי לצחוק.
*******
דפקתי על הדלת הגדולה כשהרוח הקרה מצליפה בי, לא ציפיתי שיהיה כל כך קר. הייתי לבושה בג׳ינס סקיני שחור וגופיית בטן בצבע ירוק זית עם כיתובים בצבע שחור. הדלת נפתחה וג׳ייק עמד שם כשהוא לבוש ממש יפה, ג׳ינס רגיל, חולצה שחורה וג׳קט יפה מעל. הוא בחן אותי מכף רגל עד ראש וחיוך קטן צץ על פניו. ״אתה מתכוון להזמין אותי פנימה?״ שאלתי והוא צחק, הוא פתח את הדלת לרווחה וסימן לי להיכנס. ״איזה סרט רואים?״ שאלתי כשעשיתי את דרכי לסלון. ״לא יודע, מה שאת רוצה״ הוא אמר כשחיבק אותי מאחורה. ״אימה?״ שאלתי והוא הרפה מהחיבוק. ״אימה?״ הוא שאל בגיחוך. ״כן מה הבעיה? אתה מפחד?״ שאלתי בעוקצנות. ״אני לא מפחד, אני רק מופתע ממך״ הוא אמר ופניו היו באמת מופתעות. ״תתכונן לעוד הפתעות״ אמרתי וישבתי על הספא. ״הפיצה בדרך״ הוא אמר כשחיפש סרט טוב לצפות בו. ״מה את אומרת על זה?״ הוא וסימן לי במבטו להסתכל על המסך, זה היה סרט לא מוכר אבל לפי התמונה הוא נראה די מפחיד. ״יש בו זומבים?״ שאלתי. ״לא״ הוא ענה. ״יופי, תשים אותו״ אמרתי ובדיוק נשמעה דפיקה בדלת. ״כנראה זה הפיצה, את יכולה דקה לפתוח את הדלת עד שאני אביא את הכסף?״ הוא שאל והנהנתי כשאני עושה את דרכי לדלת ופותחת אותה. ״היי, הזמנתם פיצה?״ השליח שאל בחיוך. ״כן, רק שניה הלכו להביא את הכסף״ אמרתי והוא הנהן בחיוך. ״אני דין״ הוא אמר והושיט את ידו, עמדתי שם לכמה שניות מבולבלת אבל אז כשהבנתי שאני סתם עומדת כמו סתומה ובוהה ביד שלו אז שלחתי גם אני את ידי ולחצתי את שלו. ״מאליה״ אמרתי ומיד הרפתי מידו. ״אנחנו צריכים לצאת מתישהו, מה את אומרת?״ הוא שאל בישירות מפחידה.
״אני חושב שחבר שלה לא ישמח לגביי זה״ שמעתי את קולו של ג׳ייק מאחורי, הגבר שלי.
השליח המסכן נראה מפוחד ומבולבל. ״מצטער, לא ידעתי״ הוא אמר והשפיל מבטו.
ג׳ייק לקח את הפיצה מידו של השליח ושם לו את הכסף ביד.
״עכשיו אתה יכול ללכת״ ג׳ייק אמר בחיוך ציני וטרק את הדלת בפניו של השליח. ״אני מרגישה דה ז׳ה וו״ אמרתי ונזכרתי בפעם ההיא שג׳ייק בא לעשות אצלי את העבודה והזמנו פיצה. ״אבל זה לא היה יפה לטרוק לו ככה את הדלת בפרצוף״ אמרתי והתיישבתי בספה כשג׳ייק לידי. ״תגידי תודה שלא העפתי לו בוקס. אף אחד לא יתחיל עם האישה שלי״ הוא אמר ברכושניות ואהבתי את איך שזה נשמע.
התחלנו לאכול את הפיצה וכבר לאחר כמה דקות הייתי במשולש השלישי, הייתי כל כך רעבה.
הרגשתי את מבטו של ג׳ייק עליי. הסתובבתי וראיתי שהוא מסתכל עליי מחויך. ״מה?״ הקול שלי היה לא ברור מהפיצה שהייתה עדיין בפי. ״כלום״ הוא אמר מצחקק והמשיך לאכול מהמשולש השני שלו.
לאחר שסיימנו לאכול התחלנו לצפות בסרט ואני התכרבלתי עם ג׳ייק מתחת לשמיכה, זה היה רעיון רע לצפות בסרט אימה.
״אהההה!״ צרחתי בפחד כשהרוח יצאה מהארון וערפה לאיש את הראש. התחפרתי במהירות בחזהו של ג׳ייק ושמעתי את צחוקו המתגלגל. ״תכבה את זה!״ צעקתי עליו. ״תרימי את הראש זה כבר לא מפחיד״ הוא אמר והרמתי את ראשי באיטיות ובזהירות. ״ועוד את אומרת שאני הפחדן״ הוא אמר וצחק בקול. ״סתום״ אמרתי ופתאום נשמעה צעקה מחרידה מהמסך. קפצתי מבהלה וחיבקתי את ג׳ייק בחוזקה וכמו בפעם שעברה הוא צחק עליי. התנתקתי מחיבוק ושמתי לב שהיינו מאוד קרובים אחד לשני, הוא הסתכל עליי בחיוך ואז מיד הצמיד את שפתיו לשלי. מנשיקה עדינה ורגועה היא הפכה לפרועה ואגרסיבית, בקושי נעצרנו כדי לנשום ושכחנו בכלל מהסרט. נשכבנו על הספה כשהוא מעליי ושפתיו לא התנתקו משלי. לפתע הוא עצר את הנשיקה ושלח את ידיו לרוכסן של הג׳קט שלו, הוא פתח אותו והוריד אותו מעליו כשהוא זורק אותו על הרצפה. הוא רוצה לשכב איתי?! אני עדיין בתולה, אני לא מוכנה... מה אני עושה עכשיו?!
הוא חזר להיות מעליי והתקרב כדי לנשק אותי אבל קטעתי אותו. ״ג׳ייק, אנ-אני לא מוכנה עדיין״ אמרתי והוא הסתכל עליי מבולבל. ״מה?״ הוא שאל בגבות מכווצות. ״א-אתה לא רצית שנשכב? כאילו.. חשבתי שבגלל שהורדת את הג׳קט ו-״ שתקתי כי לא היה לי מה לומר, הייתי מבולבלת ואני בטוחה שיצאתי מה זה מפגרת. חיוך קטן עלה על פניו ומיד אחרי זה התחלף בצחוק מתגלגל. ״הורדתי אותו כי היה לי חם״ הוא אמר כשנרגע מהצחוק והרגשתי כל כך סתומה. אם הייתי מסתכלת על עצמי עכשיו במראה אני בטוחה שהייתי רואה עגבנייה. הסתרתי את פניי בשתי ידיי מהבושה ורציתי להכות את עצמי. ״היי, תרגעי״ הוא אמר ותפס בשתי ידיי כשהוא מרחיק אותן מפניי. ״לא התכוונתי שתחשבי שאני רוצה לשכב איתך. זאת אומרת, בטח שאני רוצה! אבל, אני אחכה לך, מתי שתהיי מוכנה״ הוא אמר ופשוט נמסתי ממנו. ״תודה״ אמרתי לו בהוקרה והדבקתי לו נשיקה קצרה על השפתיים.
אחרי כמה דקות שבהם נשכבנו אחד ליד השני בספה כבר הרגשתי את העייפות מכה בי, פיהקתי עמוקות ובאתי לעצום את העיניים אבל מיד ג׳ייק קם ממקומו והרים אותי מהספה בשתי ידיו. הוא עשה את דרכו למעלה במדרגות עד שהגיע לחדרו.
הוא הניח אותי על צד אחד של המיטה הזוגית שלו וכיסה אותי בשמיכה. ״בטח ים של בחורות ישנו פה לפניי״ מלמלתי לעצמי אבל הוא כנראה שמע את זה כי מיד סובב את ראשו אליי. ״ממש לא, אף פעם לא זיינתי פה בחורות.. והן אף פעם לא ישנו פה״ הוא אמר ונכנס מתחת לשמיכה לידי. ״אז איפה בידיוק?״ שאלתי מבולבלת. ״החדר הישן של אח שלי״ הוא אמר והנהנתי. ״רגע..״ אמרתי ונזכרתי באותו חדר. ״זה החדר שבו שמת אותי לישון בו בלילה של המסיבה?״ שאלתי והוא שתק. ״איכססס ג׳ייק!״ אמרתי ונגעלתי, לא מאמינה שישנתי על מיטת זיונים. ״סליחה אבל ידעתי שאם אני ירדים אותך פה לידי את תתחרפני״ הוא אמר וצחק תוך כדי. ״זה לא מצחיק״ אמרתי. ״נו אני מצטער מאלי״ הוא אמר ונישק אותי על הלחי. ״אני אוהב אותך״ הוא אמר בפעם הראשונה וחייך אליי. ״גם אני״ אמרתי וחייכתי אליו חזרה. ״אלוהים אנחנו כאלה קיטשיים״ אמרתי פתאום בגועל והוא צחק. פיהקתי עמוקות והוא הבין את הרמז וכיסה אותי טוב יותר בשמיכה. ״טוב יאלה לישון בייבי״ הוא אמר וחיבק אותי כשהוא מסתכל לתוך עיניי. ״לילה טוב״ אמרתי בחיוך לפניי שעצמתי את עיניי ונרדמתי.
_________________
פרק לא כזה ארוך ולא כזה מעניין.. אבל צריך אותו להמשך של הסיפור
מקווה שנהנתן בכל זאת
-90 הצבעות
-30 תגובות

Falling for the bad boy (Hebrew)Where stories live. Discover now