Chapter 3

48.9K 402 4
                                    

Harini aku tidak ke kelas piano. Sepatutnya kelas itu akan bermula jam 10 pagi dan pada pukul 1.30 petang pula, aku akan ke butik Amanda. Hasil tempahan dari rakan karibku mesti diambil kerana dia sudah penat order fabrik dari supply.

Kelas? Biarlah Madam Chay nak marah pun. Pandailah bagi alasan nanti. Bukan apa, terasa diri ni berat sangat nak pergi kelas. Hal personal boleh kena tempias. Padah!

Telefon aku capai dan nombor Mikail didail. Tidak samapai 10 saat, talian bersambung. Rindunya..

"Babe, rindu" aku merengek manja. Saja ingin menggoda Mikail pagi buta ni. Ceh pagi buta. Kau bangun pun pukul 12 tengahari.

"We just otp and you rasa perasaan ni dapat ditepis, dear? Come with me. We had our kisses, and your body..."

Mikail menjawab seolah sedang membayangkan tubuh badanku di hadapannya. Aku sedikit mendesah. Tanpa perlu menunggu lama, aku terus mematikan telefon dan bergegas siap ke rumah Mikail secara senyap.

Blouse hitam ketat bersama skirt merah jambu paras peha bersama paty hose tersemat kemas di tubuh. Cukup mengiurkan. Tidak lupa, bibir seksi ditambah dengan aroma lipstick berwarna merah bagi meruntuhkan iman Mikail nanti.

Wait, ya baby?

Aku harap lelaki itu tiada di luar rumah agar dia tidak perlu bersemuka. Ya! Tiada. Pintu nampak macam tuan rumah tiada saja. Keluar? Aah peduli apa aku?

Akhirnya Picanto berhenti di halaman garaj banglo 2 tingkat. Aku memandang sekeliling agar tidak ada orang yang nampaknya nanti. Tiada orang! Clear!

Aku menguak pintu rumah yang tidak berkunci itu. Sunyi. "Baby!"

Kelihatan Mikail dari dapur sambil menggenggam secawan air dan hanya memakai pakaian tidur tersenyum kearahku. Kacaknya!

Aku membalas senyuman Mikail. Sungguh aku rindu. Badan tegapnya aku peluk seerat mungkin tanpa memikir dengan batasan aku sebagai seorang perempuan. Lebih ketara sebagak seorang muslim. Sudah lama aku lupakan dengan istilah muslim. Begitu jahil!

Mikail bermain dengan rambutku. Aku hanya mampu merasa nikmat dahaga sentuhannya. Dia mencium segenap wajahku bermula dari dahi turun ke rambut kemudian mata, kedua belah pipiku dan terakhir tempat yang ditunggu.

Bibir.

Dia mengucup lembut bibirku. Digigit, dilumat bawah bibirku. Lidah kami bertaut. Aah! "Your look sexy hot dear,"

Mikail membenamkan wajahnya ke leher jinjangku. Aku hanya memegang belakang kepalanya. Sesekali aku bersa geli hasil ciumanya. Tangan sudah tidak duduk diam. Aku meramas lembut dada bidangnya yang masih berlapikkan baju tidurnya.

Aku tidak sedar yang sekarang aku sudah berada di atas katil bersama Mikail. Dia menghempap tubuhku. Aku dapat rasakan nafsunya kini membuak. Takut jika perkara yang tidak dijangka menyebabkan aku terpaksa berkahwin dalam usia yang baru menginjak setahun jagung.

2 bulan lagi, genaplah umurku 21 tahun. Cukup muda.

Kini, Mikail hanya berseluar tidur. Bajunya dibuka dan dicampak entah kemana. Dia memandangku penuh pengharapan. No! Nanti kita sama-sama tenggelam dengan hawa nafsu dan..

Mikail cuba untuk membukan butang blouse aku, namun aku cuba menghalang sekeras yang mungkin. Selama kami membuat 'projek' ini aku tidak pernah berbogel di hadapannya. Separuh bogel pun jarang ketika di Singapura.

Dia memandangku tajam. Marah dengan tindakanku yang cuba bermain tarik tali tatkala nafsunya kini sudah tidak dapat dibendung.

"No, we have rule right?" Aku cuba pertahankan tentang prinsip aku.

Gadis Red Lips (18SX)Where stories live. Discover now