Chapter 1

77.4K 475 7
                                    

Mikail menarikku kedalam belaiannya. Aah! Sungguh aku rindukan hasil sentuhanmu sayang. Dia bermain dengan umbun-unbunku. Aku hanya menikmati setiap sentuhan dengan memejamkan mata. Kepala aku kini diatas lengan sasanya.

Aku membelai lembut dada bidangnya. Bilik yang kini aku rasakan agak sedikit dingin membuatkan pelukan kami bertambah erat. Aku memandang anak matanya. Begitu juga dia.

Aku tidak tahu apa isyarat yang diberikan, dan kini aku tersedar dia sudah menghempap tubuh genitku. Aku dapat rasakan tangan kananya yang masih bermain dengan menyimpal rambutku manakala bibirnya sudah sedia melekap di bibirku.

Aku membalas. Mulut kubuka sedikit bagi menjemput lidahnya masuk. Dia turut menggigit lembut bawah bibirku. Melihat aksi aku yang sedikit mendesah perlahan, dia semakin rakus dan agresif menciumku.

Setelah hampir 5 minit bertaut bibir, kami berhenti seketika untuk mengambil nafas.

Selama kami mengenali di Singapura, perkara sebegini sudah terbiasa bagi kami. Lebih dari ini juga pernah. Tapi aku masih lagi punyai akal fikiran untuk sentiasa menjaga dara dan maruahku yang akan diakhiri bersama suamiku kelak.

Dan aku harapkan suamiku itu ialah Mikail.

Telefon berdering berhentikan perbuatan Mikail yang sedang tenggelam di dunia maya. Aku terjerit kecil. Sakit.

Aah!

Akibat terlalu geram telefon yang mengacau duli asmaranya, Mikail menggigit sedikit kuat batang leherku.

Aku memandangnya tajam. Seperti biasa, responya hanya buat tidak tahu kerana sejak aku mengenali Mikail, dia memang pantang jika ada 'sesuatu' yang menganggu perkara nikmatnya seperti tadi. Bagi dia macam spoil.

Aku mengangkat telefon bagi mengamati gerangan siapa yang beranai mengacaunya tika ini.

Mama.

Aku memandang Mikail resah. Manakala, dia masih sibuk mencium perutku yang sedikit terdedah kerana baju singlet hitam ketat yang dipakai bersama jaket jeans diselaknya sehingga menampakan sedikit kulit bahagian perutku yang putih gebu.

Aku menarik kepalanya memandangku. Dia hanya merungut kasar.

"Mama I call."

Dia hanya membisu dan berteleku. Marah agaknya perbuatannya tadi dihalang.

"So?" Jawabnya kembali dan cuba untuk mencium bibirku lagi namun cepat aku menghalang dengan memandang kearah tepi.

Dia mengambil kesempatan untuk mencium leherku pula. Untuk memastikan aku tidak bergerak, dia memegang tangan dan kepalaku dan terus menggigit kuat leherku sehingga meninggalkan kesan.

Aah!

Aku terjerit lagi. Mikail memang betul-betul geram sehingga leherku menjadi mangsa.

Aku cuba menolak tubunya apabila tangannya mula semakin agresif dengan menarik bajuku sehingga ingin mencapai buah dadaku. Namun, apakan daya tenagaku hanya sia-sia. Tanganku diketap. Mulutku disambar rakus dan akhirnya aku hanya mampu menyerah dan sesekali aku terasa godaan dengan sentuhannya.

Itulah Mikail. Lelaki yang mampu membuat hidupku bahagia walaupun dia belum sah sebagai suamiku lagi.

***

Aku tersedar dan berjaga. Jam di sebelah katil aku amati memandangkan bilik ini agak gelap walaupun lampu bilik sudah dipasang.

9.35 p.m.

Jadi sudah hampir 4 jam aku disini. Jap! Disini? Aku cuba mengingati tempat ini. Oh rupanya aku di bilik Mikail.

Petang tadi ketika aku baru balik dari kelas piano aku terus ke rumah Mikail dan kini aku tertidur didakapannya.

Gadis Red Lips (18SX)Where stories live. Discover now