בעייתי

50 5 7
                                    


מאז שנולדה, לורן מנדז הייתה מפורסמת. מיליוני המעריצות של אביה עקבו אחרי חייה כמעט באותה דבקות שעקבו אחרי חייו של אביה.

עד השנה לורן נהנתה. עשרות אלפי הלייקים בפייסבוק וההיכרות עם המוזיקאים והשחקנים האהובים עליה גרמו לה הנאה. היא אהבה לראות שלכל כך הרבה אנשים בעולם אכפת ממנה.

אימא שלה תמיד אמרה לה, שיום אחד היא תבין כמה הפרסום הזה הוא רע, וכמה קשה לנערה בגילה הצעיר להתמודד אתו. לורן לא ידעה מהי הסיבה שאימה אומרת את זה, אך בכל פעם שדיברו על הנושא, משהו בעיניה של קמילה גרם ללורן לפחד לשאול על הנושא.

בתחילת השנה לורן התאהבה בפעם הראשונה . הוא היה מדהים וטוב לב ומתחשב וחתיך ומקסים. הוא גרם לליבה להחסיר פעימה בכל פעם שחייך. היא חלמה על זרועותיו המוצקות, עוטפות אותה בחיבוק ועל שפתיו נצמדות לשלה.

גם שנה לאחר מכן, לורן עדיין זכרה כל פרט מהפגישות הראשונות ביניהם. איך הוא גרם לה לבטוח בו, לאט לאט. הוא גרם לה להרגיש שייכת, אהובה, נחשבת ולא רק בגלל אביה. היא סיפרה לו הכול, את הסודות הכי כמוסים שלה, תחושות, זיכרונות- הכול. ואז הוא לקח את הסודות האלה, ושבר את ליבה.

היא הייתה צריכה לדעת, כמובן. הוא היה פפראצי. אנשים כאלו רק מחפשים אחר לכלוך של אנשים אחרים. היא הייתה צריכה להבין שהוא משחק בה, שהכול היה שקר. אבל כשהיא הבינה את זה בסופו של דבר, זה היה מאוחר מדי וכל הפרטים האישיים שסיפרה לו היו חלק גדול מכתבות שער בכל המגזינים האפשריים.

הוריה כעסו כמובן, הם הגישו תביעה נגדו אבל הוא נעלם כאילו מעולם לא היה והשאיר את לורן עם לב שבור שלא יכול להתאחות.

~~~~~~

"ערב טוב גברתי הנשיאה, וערב טוב גם לכם, אזרחי ארצות הברית של אמריקה. קוראים לי נורמני שיי ואני מבולטימור, מרילנד. אני רוצה לספר לכם סיפור קטן, מוכנים?

לפני 12 שנה בעלי קים, נהרג בעירק על ידי טרוריסטים. הוא היה בעירק בשליחות המדינה האהובה שלו במטרה להילחם על האינטרסים שלה באזור. הוא היה פטריוט וגאה לשרת את ארצו. מאז שהוא נהרג, נאבקתי קשה בשביל לפרנס את ילדי והיו ימים שבכלל לא הייתי רואה אותם כי עבדתי עד מאוחר. למזלי, הם גדלו טוב והם ילדים טובים שאני יכולה להתגאות בהם. אולי שמעתם שהיו כמה מקרים בעיר שלי של אלימות שוטרים כלפי אזרחים שחורים חפים מפשע. כתוצאה מכך יש הרבה כעס כלפי השוטרים בעיר. עכשיו אני רוצה לספר לכם על הבן שלי, אנדרה. הוא בן 18 והוא ילד טוב. הוא תמיד מוכן לשחק עם הילדים הקטנים בשכונה ולעזור להם בשיעורי הבית. הוא תלמיד טוב ועובד קשה בשביל ללכת לקולג' שנה הבאה. אבל יש דבר אחד שהוא לא מוכן לראות, וזה גזענות. מרתיחה אותו המחשבה שבן אדם אחד יותר טוב מבן אדם אחר כי צבע העור שלהם שונה. הוא מאמין שכל בני האדם שווים ויש להתייחס אליהם כך.

לכן, ביום שני האחרון, כשראה שוטר מרביץ לחברו רק כי דרך לו על הרגל, הוא לא שתק. הוא נלחם בו ובסופו של דבר השוטר ירה בו. הבן שלי מת כי שוטר אחד חשב שלדרוך על הרגל בטעות זה פשע. גברתי הנשיאה את מקבלת את זה? את חושבת שזה הגיוני שאחרי שבעלי נהרג כשמסר את נפשו על הארץ הזאת הבן שלו צריך למות בידי שליחים שלה בלי שום סיבה?

זאת הדרך שבה המדינה מודה לו על השירות שלו? הבן שלי לא היה פושע. לא הגיע לו למות.

אני מבקשת ממכם חבריי האמריקנים, לעזור לי לעורר מודעות לאפליה הזאת נגד שחורים, שאנשים נהרגים בגללה, ולהפסיק אותה לצמיתות. התופעה הזאת לא מקובלת וזהו מחדל אם היא תימשך. הנשיאה צריכה לקחת אחריות על המעשה הזה ולגרום לכך שלא יקרה שוב. זוהי אחריות שלה והיא צריכה לטפל בזה ולעצור את הגזענות.

תודה שהקשבתם". יועצת התקשורת סגרה את המחשב. "הסרטון הזה קיבל מיליון צפיות ביום האחרון. חייבים להראות שאת עושה משהו בנושא כדי להרגיע את המצביעים..." היא המשיכה אבל הנשיאה כבר לא הקשיבה. היה משהו מוכר וכואב בפנים של האישה בסרטון, נורמני. כמו לראות פנים של ילדה שגדלה יותר מדי מהר ופתאום הבינה כמה החיים קשים. והסיפור כמובן, שבר לה את הלב. הילד ההרוג היה גדול רק במעט מסקיי שלה. היו לו חברים, אנשים שאהבו אותו, תוכניות לעתיד. כל החיים היו לפניו.

"אני רוצה לפגוש אותה" אמרה. יועצת התקשורת עצרה את שטף דיבורה. "סליחה?"

"אני רוצה לפגוש את נורמני שיי." אמרה לורן, "אם אפשר בימים הקרובים. תוכלי לטפל בזה?"

היועצת הנהנה אך לפני שהסכימה להגיד דבר נוסף הדלת נפתחה בסערה וסקיי נכנסה. "אימא אני צריכה לדבר אתך!" לורן יצאה מהחדר והלכה בעקבות ביתה.

"זה לא פיר אימא. אז נכשלתי באנגלית וברחתי מהבית. זאת לא סיבה להחרים לי את המחשב. גם ככה אני תקועה בבית הזה בלי שום דבר לעשות כל החיים. אני לא מוכנה לזה. אני רוצה את המחשב שלי בחזרה!" המתבגרת בת ה15 הייתה נסערת ופניה היו סמוקים. "אז מה את רוצה?" שאלה אותה לורן, "שנחזיר לך את המחשב כדי שתוכלי לעשות פוטושופ של הפנים של כל השרים על גופים של דמויות מסרטי פורנו? זה מה שאת רוצה? שתמשיכי ליצור תשומת לב מיותרת ושלילית אלייך שרק פוגעת בך ובאנשים אחרים? אני יודעת שהמעבר לפה היה קשה לך, אבל את חייבת להתבגר כי אנחנו פה בסופו של דבר וכל המאמצים שלך לא יעזרו בשביל לשנות את זה. אני מתחננת שתפסיקי אבל את לא שומעת לי אף פעם אז אין פלאפון ומחשב עד שאני אראה שאת מתנהגת יותר טוב או שתבואי אלי עם הצעה לפתרון, כי המצב הזה לא יכול להימשך!"

סקיי הלכה ממנה בכעס, והשאירה את לורן לבד עם מחשבותיה.


New HarmonyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon