[29]

3.2K 192 28
                                    

הארי | 1912

אחי שאדלה עזבה ליבי התפרק לחתיכות קטנות. המשכתי לשאול את עצמי למה עשיתי את מה שעשיתי. מוחי סירב לתשובות לצאת החוצה.

כשיום שני הגיע ידעתי שאדלה צריכה ללכת לבית ספר. הפרח התמים שלי. לא יכולתי לעצור את העקיבה המתמשכת והנוראה.

הייתי צריך לוודא שהיא בטוחה. מה אם היא נחטפה? או אולי נדרסה? אני צריך להיות שם כדי לוודא שהיא בסדר. כשהלכתי, לא לקחתי את המצלמה איתי, ובמקום לנהוג, הלכתי ברגל.

אדלה שמעה שהייתי שם. היא ניסתה לגרום לי לעזוב, לא האשמתי אותה. בסופו של דבר הלכתי. אחרי שווידאתי שהיא מגיעה הביתה בשלום.

רביעי, קראו לי כדי להגיד לי אם קיבלתי את העבודה או לא. וקיבלתי, אבל כמלח (-בים לא בבישול). זה אומר שאני אצטרך להישאר רחוק מאדלה. אולי זה לטובה, היא לא תסלח לי בכל מקרה.

חתמתי חוזה, אני אעזוב בדצמבר לכל המאוחר וחוזר בקיץ כל שנה ונשאר שנתיים. עד אז אני עובד במפעל עובד מלפנות בוקר עד הצהריים המוקדמות בדיוק בזמן שליסי מסיימת בית ספר.

אחרי ארבעה ימים, שמעתי נקישה על הדלת שלי. פתחתי את הדלת ומצמצתי למראה שמולי. זאת הייתה אדלה. הפרח שלי חזר אליי. יכולתי לראות אותה רק לשניה לפני שהיא קפצה עליי עטפה את ידיה ורגליה סביבי. כשפיה מונח על שלי.

"קח אותי למיטה, התגעגעתי אליך כלכך." היא אמרה. בלי שניה של מחשבה, רגליי סגרו את הדלת וידיי הרימו אותה, אחזתי בישבנה צמוד אליי. היא צווחה.

היא נתנה נשיקות קטנות על צווארי לפני ששפתיה מצצו את עורי. הרגשתי את לשונה ואת שפתיה מוצצות ושיניה נושכות בעדינות כמה אזורים בצווארי.

עדיין מחזיק את היירכים שלה קרוב אליי סחבתי אותה אל חדר השינה שלי. סגרתי את הדלת עם רגליי. היא ירדה ממני והנחתי את רגליה על הרצפה. ידיה טיילו אל קדמת שמלתה, היא משכה את הקצוות בהתגרות תוך כדי שהסתכלה לי ישר בעיניים.

כשהיא הצליחה להוריד אותה, היא הפילה את השמלה על הרצפה. היא לבשה תחתונים וורודים ודקים, עם פפיון קטן מקדימה. החזה שלה היה חשוף לא הייתה לה חזיה.

"בלי התגרות." אמרתי לה. תפסתי במותנה ונישקתי אותה חזק. ידיי לחצו לתחתית שלה והיא התנשמה. הנשימות שלנו התמזגו.

הלכתי אחורה ודחפתי את אדלה בעדינות על המיטה. גופה נשכב על הסדינים. נישקתי אותה יותר זמן לפני שפי החל לרדת במורד צווארה ובין החזה.

לאט הגעתי אליהם עם הידיים שלי. אצבעותיי שיחקו עם הפטמה שלה, כשלשוני מצצה את השניה. הנשימה שלה הייתה מירה כשפי ירד לנקודת הוי שלה.

"בייביגירל תתחנני לזה. תקראי לי דאדי."

"דאדי בבקשה, אני צריכה אותך." היא גנחה כשהרגישה את הנשימות שלי קרובות אליה.

Asylum (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now