Aku

15.1K 720 142
                                        

APABILA AKU DAN BTS

JIN
Jin:Eiyh! Pelah ko ni. Kemas ruma pon x tau ke?
Aku:Eh? Hello. Ko tu ha yang rajin ngemas sangat tu pehal? Mengalahkan pompuan. Pondan ke ape?
Jin:Ok! Kalau ko nak sangat! Jom pegi Thailand tuka jantine! Ko kata aku pondan kan?!
Aku:*mati sebab tekejot*

SUGA
Aku:Oi Gula! Sini ko!
Suga:Pe benda ko ni? *angkat kening*
Aku:Tengok ni! Ko punye keje la ni habis bersepah paket gula yang aku beli tadi tau!
Suga:Eleh! X swag langsung lau nak gadoh kat sini la *tarik tangan aku bawak pegi tempat WWE*
Suga:Ha! Ni baru swag!
Aku : *mati sebab kencing manis*

JHOPE
Jhope:Hoi ! Ko sini jap!
Aku:Ko nk ape ah Harapan?
Jhope:Ko tau x tadi aku cari berok tapi aku x jumpa! *gelak macam berok*
Aku:so?
Jhope:Ko tau x kenape aku x jumpa berok? Sebab aku cari berok dalam pejabat pos! *gelak macam berok*
Aku:*keluarkan telefon and then telefon Zoo Negara* Hello? Ni Zoo Negara ke? Saya terjumpa berok la kat sini. Ha ah. Cepat sikit eh. Takot beroknye telepas.
Jhope-*ter kinje2 macam berok*
Aku:*mati sebab dibaham berok*

RAP MONSTER
Rapmon:Pesal ko ni? Suka sangat buat aku marah! *cakap laju2*
Aku:Hah? *x phm*
Rapmon:X payah nak innocent sangat la *cakap laju2*
Aku:*blank* ko dah kenapa Raksasa? Penah kene makan penyepak?
Rapmon:*buat muke x bersalah and blah*
Aku:*mati sebab stres*

JIMIN
Jimin:Awak?
Aku:Hm?
Jimin:Saye sejuk la
Aku:So? Pakai je la jaket tu *tunjuk jaket*
Jimin:Pakaikanlah *buat muke mengade2*
Aku:Huh *dengan malasnye* gedik la awak ni
Jimin:Awak saye sejuk lagi la
Aku:Abis tu awak nak suh saye wat ape lagi?
Jimin:Awak panaskan badan saye boleh? *peluk aku*
Aku:*mati sebab jimin hot*

V
V:Awak! Awak masak apa hari ni?
Aku:Hm. Ntahlah
V:Aik? Setahu saye. Xde lagi lauk nama
"Hm ntahlah"
Aku:Aish! Awak ni saye cakap saye x tahu la nak masak ape harini. Gule pon dah habes. *tengok bekas gula*
V:Saye tahu sape yang boleh produce gula. Suga! Aku nak gule! Bagi sikit gule ko tu!
Suga:*zas datang bawak sepaket gule*
V:Ok. Thanks bro. Mane ko amik ni?
Suga:*tunjuk lubang hidung*
Aku:*cakap dalam hati "gile siak mamat ni"*
V:*cakap dalam hati "apela nasib aku dapat kawan gile macam ni"*
Suga:*blah dari situ sambil korek idung*
Aku:*mati sebab dibaling taik idung gergasi*

JUNGKOOK
Omma:Hmm. Dah 2 tahun omma tunggu bile la agaknye omma nak dapat cucu ni *tunjuk muke sedih*
Aku:Erk. bukan kami x nak omma. Tapi ni anak omma ni pemalu sangat. Baru manje sikit dah memerah
Jungkook:*blushing* Err. Bukan ape omma. Kook je yang x sedie lagi
Omma:Aik? Selalunye yang cakap macam ni pompuan je bukan laki
Aku:Erk. Kookie kite dah blushing la omma
Omma:*senyum sinis*
Jungkook:*jerit dalam hati "argh!"* Xpe tengok la malam nanti I'll make it hard *bisik kat telinga aku*
Aku:*mati sebab bunuh diri*

KOLEKSI CERITA LAWAK BTSStories to obsess over. Discover now