Part44

4.6K 428 60
                                    

××Sangchyeoman namgigo seungjaneun eobseotdeon jigyeopge banbokdoen neowa naui sigan
meomchugo sipjiman kkeutnaego sipjiman~meolli wabeorin uri~××

Soo menyanyikan lagu Ailee dengan not tinggi yang sempurna dan berkarisma di dalam biliknya.Suaranya yang merdu sudah dapat ditangkap oleh Taehyung yang sedang menonton televisyen di rumah tamu.Kakinya mahu sahaja menjejak ke lantai bilik Soo tetapi di padam niatnya itu.

Selepas beberapa minit, Soo turun lalu pergi ke dalam dapur, dibukanya peti ais dan menuang air kosong tersebut ke dalam cawan tanpa menghiraukan Taehyung yang sedang memandangnya.

Soo:(Dah kenapa dia tu pandang aku sampai nak keluar biji mata..ada hantu ke kat belakang aku)

Soo memandang ke belakangnya..tiada apa-apa.Mungkin kerana dia berbaju singlet?berseluar pendek paras paha?Iyalah, sekarang sudah masuk musim panas di korea.Memanglah panas..walaupun dah bukan penghawa dingin pada suhu yang rendah.Disebabkan tidak selesa dengan pandangan Taehyung, Soo tergesa-gesa membasuh cawan dan melangkah ke atas bilik...

Taehyung: Soo..

Taaehyung mencapai lengan Soo yang putih lagi licin lagi gebu(?) dan mendekatkan dirinya.

Soo:Hishh!!Lepaslah!

Taehyung memeluk erat Soo tetapi tidak terlalu erat seperti waktu di sekolah kelmarin.

Taehyung:Please jangan goda aku..aku namja jugak.

Soo:Goda kepala otak kau!

Soo menyilangkan kakinya ke belakang kaki Taehyung menyebabkan Taehyung jatuh ke lantai.Soo kembali melangkah naik ke bilik tetapi baru satu anak tangga dipijak..Soo kembali dipeluk daripada belakang.

Soo:Yah!!Lepaslah

Taehyung:Aku rindu kau..janganlah buat aku macam ni.Aku rindu nak berbual dengan kau,gelak dengan kau..

Taehyung menyentuh kulit Soo di lengan lalu diusapnya.Rambut Soo yang lurus di bawa ke bahu belah kiri lalu diletakkan dagu disebelah bahu kanan.

Taehyung: Jebal..aku tak nak kau jauh daripada aku.

Soo:(Park Soo Rin..jangan cair please~Kau kena kuat depan namja macam ni!)

Soo dilepaskan daripada pelukan itu dengan kudratnya yang masih kuat lalu kepalanya ditoleh ke arah Taehyung.

BUKK!!

Soo menumbuk hidung Taehyung dengan kuat..mengalir darah daripada lubang hidup Taehyung.Taehyung mengerang kesakitan.

Soo:Kau ingat aku mudah cair dengan apa yang kau buat tadi..huh?!jangan haraplah..and one more thing..daripada kau rindu nak berbual-bual,gelak dengan aku..lebih baik kau rindukan nak berbual,gelak dengan BTS..Menyusahkan aku je!!

Sentap?Yes Taehyung sentap.Sudah lama dia tidak berbica dengan BTS sejak Mina muncul di dalam hidupnya.Soo terus melarikan diri ke dalam bilik dan dikuak kuat pintu bilik itu.Taehyung mengelap darah yang mengalir dengan tangannya..hampir menangis dibuatnya.

BILIK SOO.

Soo:Yeah!Yeah! Aku tak cair..aku tak cair..padam muka kau Kim Taehyung!

Soo melompat terkinja-kinja di atas katil dengan gembira.Selepas lega sahaja hatinya,dia terus menyambung kembali nyanyian dan tarian latihannya..Dia mahu buat yang terbaik untuk dirinya dan chingu.Sekolah?tak payahlah.hihi

Ting Tong Ting Tong.

Taehyung bangun daripada duduknya selepas membersihkan lukanya yang berdarah untuk membuka pintu..sebelum itu dia masih boleh lagi membebel.

KINGKA MARRIED QUEENKA????!!!!!Όπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα