|18|

3.5K 326 178
                                    

"אלוהים אדירים, אל תסתכל! תשים את הידיים שלך על העיניים או משהו!" נלחצתי, צוללת בחזרה אל המיטה שלי. גלגלתי את עצמי בשמיכות הדקות שלי, מחביאה את הגוף שלי. לא הייתי עירומה, אבל הייתי חשופה מידי בשביל שהארי יראה.

הארי שם את ידיו על עיניו, והתחיל לצחקק. יכולתי לראות את העיניים הירוקות שלו מציצות בין סדקים באצבעותיו.

"תפסיק לצחקק!" צעקתי, מוצאת את עצמי מצחקקת יחד איתו.

"מצטער, אני רק," השפתיים שלו נמתחו לחיוך. "את כל כך חמודה."

"בסדר?" התיישבתי במבוכה על המיטה שלי, צופה בו. לא יכולתי להתעלם מכמה מדהים החיוך שלו; הדרך שבה הגומות שלו היו מחוספסות, עמוקות יותר בצד השמאלי, האף שלו מעוצב באופן מוזר לזין, השפתיים שלו... אוף.

"אני לא עוזב דרך אגב." הוא הוסיף, חיוך רשע הופיע על פניו.

"למה לא? זה החדר שלי, אני יכולה לדווח עלייך."

"יש לי רעיון שאני רוצה לשתף איתך."

"בסדר, תגיד ותעזוב." הארי הניד בראשו, מצחקק בשקט.

"ארין, אני באמת רוצה להתחיל מחדש איתך." הארי לפתע נהיה רציני, הקול העמוק שלו גורם לי להצטמרר. "אני רוצה שפישלתי, אבל אני באמת בן טיפש שלא יודע שום דבר לגבי בנות... חוץ מאיך לענג אותן." גלגלתי את עיניי, אבל חייכתי מכיוון שאני יודעת שהוא מתגרה.

"להתחיל מחדש?" חזרתי על ההצעה שלו, חושבת על זה. אני מתכוונת, לא יכולתי לשנות את העובדה שהוא היה טיפש מספיק בשביל ליפול לתוכנית של שרה, אבל חיבבתי אותו. אני לא הולכת להישאר עם הכעס שלי ממישהו שאני סוף סוף מחבבת. "אני..."

"התאהבתי בך מהדקה שבה ראיתי אותך בחדר האוכל. הדרך שבה לקחת את כל האוכל בצורה כל כך אגרסיבית גרמה לי להרגיש קצת מאויים אבל אני... מצאתי את זה מושך."

"הארי, אני-"

"אני אוהב את השיער הברונטי שלך. זה מחמיא לכל הפנים שלך. ואני אוהב את הדרך שאת מתלבשת. הדרך שבה את לובשת חולצות חלקות עם כתמים עליהם לפעמים, אבל אני חושב שזה מציאותי, והציצים שלך כל כך גדולים, אני חושב שאת לוהטת לעזאזל."

"הארי..." איך בן אמיתי אומר לי את זה, עכשיו? הציצים שלי אפילו לא כאלה גדולים...

"בבקשה תחשבי על זה פעמיים?"

"אבל אני עלולה לשנות את המחשבה שלי אם אחשוב על זה פעמיים." לעזאזל עם זה, אני הולכת לסלוח לו. טעות אחת לא הולכת להשאיר אותי מאחור לנצח.

"למה את מתכוונת, את..." גבותיו מורמות בלחץ, הפנים שלו משתחררות מכל סוג של קימוט. הוא חייך כמו תינוק. הוא היה כל כך חמוד.

"כלומר, נישקת את החברה הכי טובה שלי, איזה סוג של אידיוט מזדיין יעשה את זה?" התגריתי, אפילו שלהזכיר לעצמי את אותו הלילה הכאיב לי.

Nudes (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now