3 : KFC TUTUP?

2.1K 82 3
                                    


Dengan langkah dingin Tengku Syaifiq melangkah keluar dari lift. sapaan dari pekerja nya dibalas dengan anggukan dan sedikit senyuman.

sudah semestinya dia seorang boss yang baik untuk perkerja nya.

''hai tengku, cepat pulak balik. tak sarapan ke? " tanya Megat Izuddin ketika melihat bos besar merangkap sepupu nya yang juga merangkap bisnes patner nya.

haaa kau, banyak pulak aku punya merangkap di situ 😂

pelik apabila melihat Tengku Syaifiq yang masuk ke pejabat sambil memegang pipi nya.

"tak sempat nak sarapan" jawab tengku Syaifiq perlahan.

"lah dah kenapa? kfc tutup?? HAHAHAHA " seloroh megat Izuddin.

"takla. tapi tadi dapat hadiah penampar dengan awek. " balas tengku Syaifiq sambil tersenyum.

" WOW....APAKES ??"

"dia cakap aku raba punggung dia. padahal aku baru je habis on call dengan kau tadi." ujar tengku syaifiq sambil membuat muka nya.

entah kenapa dia tidak marah, malah jadi suka pulak! jatuh hati kah dia pada gadis itu? ingin sekali lagi dia bertemu dengan nya.
.

.

.

"tasha...mati aku.. kesian laki tuu.. aduhh.." Ainnur mengeluh di dalam kereta Tasha.

d pandang wajah natasya d tempat pemandu. rasa bersalah kerana telah menampar lelaki itu, dan dia tidak sempat meminta maaf.

"laaaa tak habis fikir lagi ke?"

"dah la beb.. nanti kau akan jumpa dia jugak, mana tau jodoh kau ke.." ujar natasha selamba. bukan cuba hendak sedapkan hati sahabatnya.

"gila kau? si fazrul tuu mana aku nak letak? he is my first love okehh..dah 5 tahun tau hubungan kami. " marah Ainnur. wajah masam mencuka.

terus teringat akan si kekasih, cinta pertama nya, Fazrul Naim.

"elehh..kau tau? orang yang bercinta 4 5 tahun belum tentu kahwin la. yang baru jumpa ni silap2 jodoh kau " bebel natasha tak nak mengalah.

"dahhh2...tak payah nak merepek! aku nak pergi temuduga ni. please doakan aku tauu...minta2 dapat kerja ni." ujar Ainnur sambil memegang fail di tangan nya.

malas mahu bertikam lidah dengan sahabat nya tentang lelaki itu.

dan ketika ini mereka sudah berada di depan syarikat T_Sy ,iaitu sebuah syarikat yang sangat terkenal dengan barang import eksport ke luar negara.

" yaaa...aku yakin kau mesti dapat punya. aku tunggu dalam kereta. good luck sayang ! faitinggg !!" ujar natasha memberi kata² semangat buat Ainnur.

Ainnur tersenyum, semoga dia dapat kerja.







Bos Ku Suami Ku -short - ✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant