Characters

965 31 0
                                    

KIM SE RA - 김 세 라 Seorang yang pendiam tetapi sangat kecoh ketika bersama dengan abang-abangnya. Dia juga berperanan dalam mempromosikan restoran keluarganya secara online. Sera merupakan anak bongsu dalam keluarga KIM daripada 5 orang adik-beradik. Bersekolah di Korean International School Jeju(KIS),(17 tahun).Mempunyai kembar lelaki.

PARK CHAN YEOL - 박 찬 열

Merupakan anak tunggal PARK. Sangat rapat dengan Sera dan mereka membesar bersama. Cold-hearted-person. Juga bersekolah di KIS (17 tahun).

KIM WOO BIN -김 우 빈

Anak pertama keluarga KIM yang sudah lama menghabiskan pelajarannya di U.K. Merupakan chef utama dalam restoran keluarganya. 25 tahun. Seorang yang sangat mengambil berat dan sayang terhadap adik-adiknya.

KIM JAE JOONG - 김 재 중

Anak kedua keluarga KIM. Berumur 23 tahun. Jaejoong baru sahaja menghabiskan pelajarannya di Canada. Merupakan pembantu chef di restoran keluarganya.

KIM HYUN JUNG - 김 현 종

Anak ketiga keluarga KIM.Bersekolah di KIS(18 tahun). Sangat penyayang dan sangat cool. Popular di kalangan perempuan.

KIM MYUNG SOO - 김 명 수

Myung soo ataupun L merupakan anak terakhir keluarga KIM a.k.a kembar Sera a.k.a abang Sera. Beza 5 minit dengan Sera. Juga bersekolah di KIS (17 tahun). Suka mengacau Sera tetapi sebaliknya dia sangat sayang dan mengambil berat terhadap kembarnya.

[UPDATED]Do You Remember Me | 나를 기억해 | MALAY |Where stories live. Discover now