פרק 5

74 5 7
                                    

השיעור נגמר וישר רצתי לכיתה של נועה וגיא כדי לראות מה היה .. נועה קפצה לכיווני , "אומיגאד נועה את לא מבינה מה מצאתי בהודעות של ערן !!" היא אמרה בהתלהבות אך תוך כדי גם קצת בחשש .. התחלתי לדאוג טיפה "אוקיי ספרי לי" אמרתי בתקווה לטוב . "יש לו קבוצה בוואטס אפ .. שלו ושל חברים שלו נו המתלהבים האלה" "נו ו.. ?" הייתי מתוחה . "אוקיי אז הסתכלתי והשם של הקבוצה היה 'עוד מעט זה יקרה' ולא הבנתי למה הוא כתב את זה. התחלתי לעלות בשיחות וראיתי את השם של נועה ..  אז דאגתי והתחלתי לקרוא ואממ.." היא עצרה לרגע ובלעה רוק , ממש דאגתי "נו בבקשה נועה תמשיכי" תכף צרחתי מרוב לחץ . "ערן כתב שם שאתמול תפסת אותם אבל פעם הבאה זה יהיה אצלו והוא ייקח את זה לשלב הבא .." בסוף היא לחשה והורידה את הראש . "אני מצטערת מעיין .."

הייתי המומה . פאק היא ילדה בת 13 !! השלב הבא .. ? לא לא זה לא יכול להיות .. שירה יודעת שלא עושים את זה . למען השם אני אפילו לא קרובה לזה !! הייתי בדאגה , התחרפנתי , הייתי כולי מבולבלת והמילים של נועה הידהדו לי בראש ..

"מעיין.. מעייני את בסדר ?" נועה הסתכלה עליי בחשש . "אני .. כן כן אני אדבר איתך יותר מאוחר" אמרתי במהירות ורצתי לכיתה

כל היום לא התרכזתי בשיעורים .. איך אפשרי בכלל להתרכז במשהו חוץ מזה ?? אמרתי למורה שאני לא מרגישה טוב ואמרתי שהקאתי בהפסקה אז היא הסכימה לשלוח אותי הביתה .. שלחתי הודעה לגיא "הלכתי הביתה , אנחנו חייבים לדבר" . לא עברו שתי דקות וגיא כבר סימס לי בחזרה "אני בדרך אלייך , אל תדאגי" 

נשמתי לרווחה .. לפחות גיא לצידי , אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו . שלא תחשבו לא נכון , אני גם ידידה טובה של נדב !! (החבר הכי טוב של גיא , זוכרים ?) אבל הוא מספר המון ונראה לי שהכל ליובל , החברה המזויפת שלו . אז נו קשה לי לספר לו דברים .. הקשר שלנו זה בעיקר לצחוק וכל זה ואני בסדר עם זה :)

לפתע נשמעה דפיקה בדלת ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Let's Stay Just Friends ..Where stories live. Discover now