🌊🌴Bora Bora🌴🌊

Start from the beginning

"Out."

"Out weh? Yuh nuh see a wah time?Chaagie nuh badda wid e fuckry." He spoke tiredly.

"Mi a fly out Tevoy."

"...A weh the bloodclaat dis." He spoke in disbelief.

"Babes mi nuh tell yuh seh anuh my yute already? Mi done tell yuh seh mi a guh duh a DNA tomorrow and wah next one fi confirm as soon as the pickney bawn fi prove it suh weh all a dis fah?"

"..."

"Suh the likkle disagreement weh me and you have yuh pack suitcase seh you a fly out?"

"No this is a planned trip and me need fi leave out now suh mi nuh inna the bagga talking."

"Plan? Plan and nuh tell mi? Plan from when? Plan wid who? Plan fi guh weh?"

"This nuh really concern yuh." I reached for my phone as well as my car keys and my handbag as I made my way out of the room.

"A cya me and you deh to pussyclaat. Could Neva!"

"Oyeee a you me a talk to inuh."

I didn't respond instead I pulled my suitcase and made my way down the hall to the elevator since I knew I wouldn't be able to carry the suitcase down the stairs.

"Cho BOMBOCLAAAT MAN! Yo ooman a stress inuh Ute."

I rolled my eyes as I listened to him in the room.

Monday when mi come back we talk.

I called the group chat and everyone was up and ready. I told them I'd be stopping by mommy then I would be picking up Poochie.

"Aye gyal mek sure yuh actually ready inuh." I spoke directing my statement to Poochie as I exited the elevator.

"Girllll mi bade and everything already mi luggage pack from the same day the only thing mi need fi duh a brush out mi wig and a me dat."

"Arite see y'all soon." I said shortening the conversation as my eyes met Tevoy's.

"A suh we duh tings paari?"

"Tevoy honestly mi nuh ina the argument, mi aguh out wid mi fren dem guh clear mi mind when mi come back we can talk."

He didn't respond instead he hissed his teeth and made his way back upstairs.

Him lucky.

🪷

🪷

📍Kingston

4:00 AM

"Aye we late inuh." Krista exclaims as she placed her luggage in the trunk.

We late nuh rass.

Her house is about 15 minutes from the airport. I told Essence to go with Akeliah and Kay and hold our spot in line.