Pon a serious medz though. Mi rate e b dwg. She gimmie a different vibe, suhmu different from every other girl mi eva deh round.

She have me hooked, and mi deven dig out ar belly yet.

Rate her man. No jokes.

"So yuh know how yah guh do it?"

"Yeh. Mi decorate one a the guest room dem early this morning and buy few likkle tings."

"Ah mi fada. Do the right den nuh."

"Ah."

When I told Chippy that I wanted to get Liyah a bouquet he also ordered one for Allison. Man falla fashion yuh see.

🪷

🪷

"B yuh can guh ina the room across the hall and pass mi wallet please?"

"Arite."

She got up and exited the room and I waited a little before walking behind her.

"Oh. My. Gosh." She shrieked covering her mouth.

Know she neva expect it man.

"B a when yuh duh all a dis?"

"Nuh worry bout that."

"That's why when mi walk pass here suh earlier the door wouldn't open."

"Mhm."

"Suh ya be mi ooman?"

"Hmmm... let me think."

A joke ting?

"A joke b yes I will." She responded as she ran to hug mi.

"Muss. Just know we locked in fi life inuh mami. We cya leff afta dis try know dat."

"For life baby."

I gripped her ass lifting her up to my chest then I kissed her.

"Lucky seh yuh pain up and mi have sympathy that's why yuh nah guh walk like crab tonight."

"Sshhh." She chuckled digging her face into my neck.

"Rate yuh inuh b." I spoke after lifting her head to face me.

"Love yuh love mi and nah talk."

Instead of answering I tilted her chin and our lips met once again.

"Yuh never haffi buy suh much things inuh b."

"Dat a the least babes."

"Thank youuuu. You did a good job decorating too." She said hugging me.

"Mi duh mi ting yes."