i wish, i knew

247 41 10
                                    

uyarı: smut!!

Tanıdık bir histi.

İçini gıdıklayan, zihnini yavaş yavaş bulutlara taşıyan his tanıdıktı. Diğerinin tanıdık kokusu ve dudakları onu bir yandan rahatlatıyor bir yandan da aklının eskilere gitmesine sebep oluyordu.

Boynunda gezinen dudaklar soğuk piercing sayesinde daha garip hissetmesine sebep olmuş, zevkin onu ele geçirmesine izin verip elini diğerinin ıslak ve karmaşık saçlarına götürmüştü.

Her şey çok tanıdıktı, kalbini sızlatan acı dışında her şey aynı gibiydi. Fakat Jungkook'un hareketlerinde çekindiğini ve ne yapması gerektiğini bilmediğini belli eder bir halde sürekli boynuna yönelmesi tanıdık değildi.

Her ne kadar liseli olsalar da Jungkook'la seks yapmayı birkaç kez denemişti ve diğerinin ilki olmasına rağmen oldukça iyi olduğunu biliyordu. Jungkook çoğu zaman istemsizce sert oluyor, ardından canını yaktığı için özürler fısıldıyordu. Fakat Seokjin'in istediği bu değildi, canını yakmasını istiyordu.

Hiç yakmamış gibi.

Acının zevkle harmanlanmasını, onu dünyayı unutacak kıvama getirmesini istiyordu. Diğerini evine keyfinden çağırmamıştı.

" Öpmeyi kesip düzgünce işini yapar mısın? " Seokjin'in sabırsız sesiyle beraber Jungkook derin bir nefes almış, erkekliğine giden ellerle gözlerini yummuştu.

" Benim yapmamı ister misin? " diye mırıldandı Seokjin dalga geçer bir tonla beraber. Jungkook başını iki yana sallamış, erkekliğini kavrayan eli tutup yatağa yerleştirmişti.

" Sadece, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ne kadar ileri gitmemi istiyorsun? " Seokjin diğerinin sabırsız ve neredeyse öfkeli bir ses tonuyla konuşmasıyla göz devirmiş, diğerini göğsünden ittirip kalkmak için bir hamle yapmıştı. Fakat anında bileğine kapanan eller ve onu yatağa neredeyse yapıştıran bedenle beraber duraksamış, Jungkook daha fazla umursamadan dudaklarıyla diğerinin hafifçe sertleşmiş erkekliğini bulmuştu.

Seokjin diğerini aralık dudaklarıyla izliyorken erkekliğinin etrafında hissettiği dudaklarla beraber zevkle inlemiş, başını istemsizce geriye atmıştı.

Jungkook diğerinin inlemesiyle beraber kendisinin de gittikçe sertleştiğini hissetmiş, işleri biraz daha hızlandırmak için hazır olup olmadığını umursamadan diğerinin erkekliğini boğazına kadar almıştı.

" Sikeyim... " Seokjin hızla ağzını kapatmış, zevkten dolan gözleriyle diğerine bakmıştı. Jungkook göz bandına rağmen ona bakıyor, hareketlerine devam ederken sanki Seokjin'i görüyormuş gibi başını asla eğmiyordu.

Seokjin diğerinin onu oldukça iyi bir şekilde emmesiyle beraber dudaklarını ısırmış, zevkle beraber kaçmaya çalışan inlemelerini tutmuştu.

Jungkook dudaklarının arasındaki erkekliğin seyreldiğini hissedince hızla dudaklarını çekmiş, Seokjin'in istemsizce mızırdanmasına sebep olmuştu.

Yüzünde oluşan gülümsemeyle beraber diğerinin yüzüne yaklaşmış, sessizce mırıldanmıştı.

" Kondom ve kayganlaştırıcı nerede? " Seokjin diğerinin sorusuyla tam zirvesindeyken onun boşalmasını engelleyen bedene ters bir bakış atsa da yatağının yanındaki komodine uzanmış, ellerini havada tutan bedenin avucuna malzemeleri yerleştirmişti.

Jungkook kondomu açmak için birkaç saniye uğraşınca sinirle küfretmiş, diğerinin elinden paketi alip kendisi açmıştı. Jungkook erkekliğine değen parmaklarla sertçe yutkunmuş, Seokjin kondomun kolayca çıkmayacağından emin olmuştu.

heartless |jinkookМесто, где живут истории. Откройте их для себя