"I love you"

998 45 36
                                    

(Bu kurguyu değiştirme kararı aldım çünkü önceki hali çok saçma geldi birde 'anor' TDK anlamı 'onur, kibir' demekmişOy verirsen sevinirimmm ❤️)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu kurguyu değiştirme kararı aldım çünkü önceki hali çok saçma geldi birde 'anor' TDK anlamı 'onur, kibir' demekmiş
Oy verirsen sevinirimmm ❤️)

Eksantrik milyarder ve maceraperest sör Reginald Hargreeves, özel çocuklardan yedisini evlat edinmişti. Bu çocuklara çeşitli dadılar bakmıştı ve şimdi 8 çocuk da 7 yaşındaydı.

Sör Reginald, bu çocuklardan birinin güçleri olduğundan şüpheliydi. Sekiz numara şimdiye kadar güçlerini kullanamamıştı, ufak bir belirti bile yoktu. Sekiz numara yani Eleanor kardeşleri tarafından çeşitli zorbalıklara uğruyor ve onlar tarafından sevilmiyordu. Zorbalıkların birgün haddini aşacağını biliyordu Reginald, ancak ne ceza verirse versin bu zorbalıklara engel olamıyordu.

Reginald sonunda bu kızın güçleri olmadığını düşünerek evlatlıktan reddetmeye kesin olarak karar verdi. O hafta eleanor yetimhaneye bırakıldı ve hafta içerisinde Handler adlı bir kadın tarafından evlat edinildi. Handler kıza çok iyi bir şekilde baktı ve bir de ondan bir gün sonra gelen ama kendisinden 4 yaş büyük olan kardeşi lila ile tanıştırdı. Lila ve eleanor aynı gün doğsalar da farklı zamanlardan getirilmişlerdi. Lila ve eleanor ikili görevlere gider, birlikte çalışır, çeşitli haylazlıklar yaparlardı ve aynı odada kalıyorlardı.

Five...o eleanor gittikten 4 yıl sonra zaman yolculuğu yaptı ve 13 yıl kıyamette sıkıştı.

Ben ise five gittikten 4 yıl sonra, 15 yaşında bir görev esnasında öldü.

Diğer kardeşler zamanla akademiyi terk etti. Allison ünlü olmuş ve evlenmişti evliliğinden bir çocuğu bile vardı, Claire.

Diego bir spor salonunda yerleri paspaslamak karşılığında arka odalardan birinde kalıyordu. Bir polis akademisine girmiş ve sonradan atılmıştı ancak karakoldan yürüttüğü telsizler ile olaylara müdahale ediyordu. Ek olarak bir sevgilisi vardı, Eudora Patch.

Luther bir görevde yaralanmıştı ve reginald onun üstünde bir serum kullanmak zorunda kalmıştı. Bu serum lutherın fiziğini değiştirdi.

Klaus özgür hissettiği bir gençlik geçirmişti. Partiler, alkol, barlar, clublar... Sonrasında rehabilitasyon merkezinde tedavi görmeye başladı.

Vanya ise keman kursuna gitmeye ve keman dersleri vermeye başladı. En sıradan hayatı yaşayan oydu muhtemelen.

"Neden?" dedi eleanor oldukça sakin ama sinirli çıkan sesiyle. Görevlerde ona eşlik edecek birinin olacağını söylemişti handler. "AJ öyle istiyor tatlım. Bu durumdan bende memnun değilim. İnan bana."

Handler önünde duran iki kadehe elindeki şişeden şarap doldurdu. Karşısında 16 yaşında başka biri olsaydı alkol tarzı şeyler tüketmesine karşıydı. Ama eleanor asla 16 yaşında gibi değildi, onunla konuşan herkes yirmilerinde bir yetişkinle konuşuyor gibi hissediyordu.

FİVE HARGREEVES-ELEANOR PİTTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin