.05

Kyle POV

Afta the party me kinda feel away say the girl vomit pon me cause me did rate eh suit but me decide say the other day me ago order some more online and throw weh that.

The girl did look likkle a cute tho and her body did tan good wid her ass roun and fat up roun a back. When me see har start whine afta the music me did haffi go chop it before smaddy else cause she did draw one whole heap man attention and bad mn neva like that.

The other day me link alex and use style ask bout eh girl and me realize say she deh ova him yaad so me tell him say me and stinger and chase ago mek a link. Weh deh a him yard a drink and a whole a vybz but me neva see the girl till me here brit call out.

"Sarah you memba kyle dem from last", me turn roun and see har inna wah big t shirt wid har nipple dem a shoot through the blouse and wah small shorts weh a show her short legs dem. She tek the available seat side a me so me decide fi talk to har but she fuss me. While she a talk me juss a watch her sexy lip dem a move and a bite up mine dem.

Wah suck dem off no tru me subconscious say

You fuck me agree wid it

"So a wah u do fi a living?", she ask curiously.

Like she interested inna big man😏

"Me own couple hotel, car mart, lounge and few club here and there so you can say me a business man", me tell har "wah bout you?"

"Me still go school inna upper six form", me look pon har shock

"So you a schoolgirl?", me say shock caa believe me ears dem. The way how she did a gwaan inna the club tell me otherwise.

"Yeah wah inna that so hard fi believe?", she ask me

"School girl dem eva giddy headed look like yours on good", me tell har she no question it and we continue talk. Me neva see meself a date a schoolgirl cause all dem want a smaddy fi clown out and  big man money and fi go tell dem friend say dem deh wid scamma youth. Sarah neva push none a dem deh vibe deh and as far as me seet a me a look har and a neva she.

Before me go home me collect har number cause me neva want eh fi end yah so. We go ina we separate car and head home. As me a turn in a three story house.

Me see me ex car park up a me yard gate

Me see me ex car park up a me yard gate. Me kiss me teeth and press the button fi open me garage.

A could a wah this yah yam head wah me subconscious ask.That me waa fuck know to.

Me go fi open me house door and she walk up to me inna wah sweater alone she look drunk asf.

"Kyle, baby weh you did deh?",she ask a wobble towards me

"Badman weh you a do yah?",me ask har annoyed

"Me miss you and me caa live wid out you and me caa see me self wid nobody else and caa bare fi know say somebody else a get this", she say and grab up me cock and me push weh har hand.

"Badman wah part inna me and you done you no understand?", me say to har and she start bawl like ediat. Me turn and open me house door and she follow me go inside.

"Gwaan home no tiana", me say frustrated. Me and har deh fi one year and she diss me and did a fuck one a me nigga dem and him come tell me when him figure say a me girl. Me neva bring har go out much so ano everybody did know say me and har did deh.

"Kyle you caa tell me say you no miss me", she say sober up

"No badman so juss gwaan a you yaad", me tell har and she walk come closer to me.

"You no miss this", she say me not even did a medz har till me feel she hall down me shorts and tek me cock inna har mouth.

"Bloodclat tiana", me say as me drop back me head

A one thing wid har she bad pon eh sucking. Me hold on pon har head and push me cock down inna har throat and har mouth tek eh all a me.

And fi tell you say ano wah likkle sumn big man a carry.😌

She use her hand dem fi stroke me and use har tongue suck and play wid me dick head.

Is like this gyal no have a teeth inna har head

She start suck me faster and me feel meself ago cum and me try push her way but she hols on me cock and shub eh further dun inna har throat and look up pon me so me neva have a choice but fi buss inna har mouth and she swallow everything.

Ole demon gyal swallow me pickney dem

Afta me mek she stay the nite and sleep pon the couch inna the living room cause she drunk as fuck and couldn't drive and me no so heartless fi go mek she kill herself.

~•~•~•~•

The other mawning she wake and me decide say me ago give it har cause me no wah fi have me oman a yaad n she just pop up when she feel like.

"Tiana mek this be the last time me a tell you this, me and you done me me no waa you a call me or text off me phone and me no wah you a show up a me yard like you own this, badman you diss me and me no want a thing fi do wid you", me say

"You nah go find nobody like me kyle", she say as me lead har to the door

"As a matter a fact me find betta than you", me say and slam the door inna har face

Ouch!!!

Sorry for the slow updates have to study for my exams so be patient with me😍👍
Thanks for reading guys
Remember to vote and comment❤✌