.03

🎶What if I was hopeless?
Would they really ignore me?
What if I was broken or torment?
Would they really bring more stress?🎶

Me hear me phone a ring and without looking at the callers ID me answer.

"Hello"

"B look how long me a try get you", Chris say sound vex and relief inna one. Me look on the phone and notice say me have 16 missed call from him from last night.

"Chris me go out last night and me phone did deh pon silent", me tell him

"A man u did deh roun mek u neva wah ansa me", him say vex

"Me nah do this wid you eno so lata me call you when u calm down", me say

"If you heng up eh phone me and you-", me heng up eh phone inna him ears.

Damn ediat me mumble kissing me teeth and throwing down the phone. The room look different then me realize say a alex house because a the pictures and different brands of shoes.

Me head a hurt me and me mouth taste bad. Me notice the bag weh me carry wid clothes and me other stuff on the bed. Me go inna the bathroom fi look fi sumn fi the headache and find a Panadol. Me took a shower and brush me teeth fi get rid a the bad taste. Brit walk inna the room as me finish put on clothes.

"You finally wake drunky" she say wid a smile me kiss me teeth afta har.

"A how hungry a bite me", me say

"Come alex finish cook dinner already", she tell me before walking out. So me really sleep out the whole day me wondered looking at the time on my phone.

Me went downstairs and follow the food scent till me reach the kitchen where me see white rice and curry chicken well put out pon table fimi. Me take out wah soda out a the fridge and siddung shell down the food. Me wash out the plate afta me finish, put them up and decide fi go look fi brit. The house did big and nice me nah go lie. Me see brit inna the living room wid alex and couple other smaddy. Me walk over to them and stop when me see him. Everything from last night come back to me mind and me ready fi turn back go lock up inna the room. But brit haffi see me and call me.

"Sarah you memba kyle dem from last", she say smiling

Dis damn gyal

Me no say nothing and just walk over to them fi see the only seat a beside a kyle so me siddung. Everybody start have dem different conversation when kyle tun roun to me and me start talk before him say anything.

"Sorry bout you shirt lastnight", me tell him

"That gud mn a juss wah shirt", him say. Go see a how much him pay fi him suit.

"So you and brit a fren?", him ask me

"Yeah bestfriend"

"So how a the first me a see you", him asked

"Yesterday a the first me a go out wid har and alex", me tell him

"So me ago see you more often now?", him ask biting his lips.

"Me guess so", me say trying not to blush.

We talk fi the whole evening him have a nice personality and did easy fi talk to. Him tell me say him a 24 and say him a scamma/business man and him own more places than alex because him inna the game longer. The time did a get late so dem decide fi go home.

"Yow alex mia cut eno", him say

"Alrite me G, we link", alex said

"So when again before me see you?", him turn to me biting his lips

What a bwoii fi can bite him lip dem

"Me no know yet", me say

"So me caa get u number fi link you?", him ask. Me put me number inna him phone and him save it. Him tell me goodnight and him and him friend them go inna them car and drive off.

 Him tell me goodnight and him and him friend them go inna them car and drive off

Me tell brit and alex goodnight and go up inna the room. Me check me phone fi see missed call from chris and decide fi text him.

BABES❤

Me juss a see you call me did busy a help brit mother today.
8:07 pm

Me did a call fi tell u say me did a overreact and im sorry😢
8:08 pm

Its ok i forgive you
8:09 pm

Alrite gn💋
I love you❤
8:10 pm

Gudnite
Ilut💋
8:10 pm

Just as me was about to put me phone on charge me phone make noise.

Unknown

Pssssst, a kyle.

Short chapter

Thanks for reading
How did i do??
Like and comment guys👍