Spre sala crimei

14 6 1
                                    

Dosar nou
În față mea se afla un dosar mic cu câteva pagini, un nou criminal ca tot restul ar spune toți, dar acesta pare să aibă ceva în plus, la toate crimele acestuia se afla un mesaj crimă, pedeapsă sau păcat. Cea ce este o prostie, până la urmă crima nu este un păcat? Ucizi oameni nevinovați. Dar acest criminal este unul diferit, foarte diferit, iar să ghicești ce se află în mintea unui om  este sigur imposibil, de aceea este el diferit, toți criminali de până acum sunt bolnavi mintal, dar criminalul acesta căruia i se spune Diavolul este perfect sănătos, după felul cum vorbește, după gândire. Diavolul pare să se gândească serios cum ucide, niciodată un loc aleatoriu, niciodată o persoană aleatorie, niciodată la fel, un singur lucru este același, mesajul. Iar omul ăsta, criminalul acesta încearcă să ne întrebe, crimă, pedeapsă sau păcat, este o întrebare ascunsă totuși după părerea mea, crimă, uciderea fără gândire, fără consecințe înseamnă până la urmă păcat, pedeapsă, a pedepsi răul cu o pedeapsă aleasă de tine împotriva legii lui Dumnezeu și împotriva umanității este un lucru încercat de mulți. Iar Diavolul acesta pare că încearcă să ne spună ce vrea de fapt să facă, să facă un lucru bun printr-o crimă, asta nu este acceptat nu numai de lege, ci și de omenire. Iar totuși un om care ucide criminali tot criminal este,numai că ascuns în haină de erou.

Mă îndreptăm spre locul în care Diavolul a ucis ultima oară, un apartament din centrul vechi,  nicidecum nu te așteptai să ucidă în centrul vechi, în lumea asta în care toți vrem să trăim în pace nimeni nu trăiește cu adevărat cum vrea, cu toate că lumea asta este minunată nu te aștepți ca lumea să ucidă, pentru ce? Pentru supremație în niciun caz, dar în lumea asta nouă totul este perfect sau așa ar trebuii să fie, desigur nu se întâmplă mai mult de acei criminal și desigur nu suntem în niciun război cu nimeni. Mai devreme am spus lume nouă deoarece totul din lumea vechie s-a destrămat în urma unei bombe, am reușit să restabili lumea, să încetăm războaiele cere am căzut de acord că erau inutile, am reușit să  spunem stop poluări, unele lucruri s-au schimbat iar unele  lucruri au rămas la fel.
Revenind intru în camera în care a avut loc crima, îmi scot carnetul și notez pentru că fiecare lucru este important. Femeia era în vârstă de 34 de ani, a fost ucisă cu un cuțit din câte se spune, iar la sfârșit pe perete scria cu sânge care se presupunea a fi al femeii mesajul: ,, Crimă, pedeapsă sau păcat? "Mă întorc spre cei doi polițiști care erau în încăpere și le spun:
-- Vreau să verificați dacă sângele este ca cel al femeii și vreau ca dacă nu este al ei să descoperiți al cui este.
Aceștia răspunseră afirmati, eu analizez camera.
--Ar trebuii să interogați familia acesteia sau pe vecinii săi? Întreabă un polițist.
--Nu, Diavolul este isteț, dacă l-ar fi văzut cineva nu este prost să recunoască, ar sfârși ucis iar dacă cu adevărat cineva l-a văzut ei bine am fi avut doau crime nu doar una. Spun eu, criminalul nu ar fi așa prost.
Iar apoi te întrebi păcat pentru cine, ce încearcă să spună criminalul?

Crimă, pedeapsă sau păcat? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum