[✔] M.N.N (#1)

[✔] M.N.N (#1)

54.9K Reads 1.2K Votes 36 Part Story
🅱🌈 By nnzmdn_ Completed

The 1st Mini Novel - M.N.N

2016, cinta pandang pertama NIZAM pada MUZAMMIL menjadi harapan NIZAM yang MUZAMMIL akan jadi miliknya.

ALEESHA, kekasih MUZAMMIL sejak mereka berdua berumur 14 tahun kini tidak kekal kerana hadirnya NIZAM sebagai penggantinya.

Tidak sampai beberapa bulan, hubungan mereka menjadi kalut kerana adanya NAJWA yang tidak puas hati dengan sifat NIZAM.

"Aku rasalah kau dah santau Muzammil. Kenapa dia perlu jadi gay dekat orang macam kau? Kalau aku jadi Muzammil, aku seksa kau. Sebab kau memang perlu pun kena seksaan tuh!" - NAJWA

Begitu angkuh sekali NAJWA pada NIZAM yang tak bersalah.

NICK HAIMAN temui NIZAM semula setelah 2 tahun ditinggalkan olehnya kerana berpindah di Paris.

"Nizam, I akan teman you and sayang you balik kalau you balik dengan I pergi Paris." - NICK HAIMAN.

Adakah NIZAM biarkan sahaja masalah MUZAMMIL dan dia yang masih tak diselesaikan?

"Biarkan apa yang orang cakapkan, asalkan kita bahagia." - MUZAMMIL

"Saya mintak maaf kalau saya yang silap di mata orang." - NIZAM

AmienIsmail AmienIsmail Jul 25
Ish kalau aku jangan harap dapat melancong kalau tak bawa aku..heheh terukkan
- - Jan 06
jap..nak tanya sikit. nizam budak baru kat sekolah tu..tapi camne dia dah dilantik jadi pustakawan?? bila masa buat pemilihan??? #curious