[✔] M.N.N (#1)

[✔] M.N.N (#1)

59.3K Reads 1.3K Votes 36 Part Story
㊙ By nnzmdn_ Completed

The 1st Mini Novel - M.N.N

2016, cinta pandang pertama NIZAM pada MUZAMMIL menjadi harapan NIZAM yang MUZAMMIL telah menjadi miliknya.

ALEESHA, kekasih MUZAMMIL sejak mereka berdua berumur 14 tahun kini tidak kekal lama kerana hadirnya NIZAM sebagai penggantinya.

Tidak sampai beberapa bulan, hubungan NIZAM dan MUZAMMIL menjadi kalut kerana adanya NAJWA yang tidak puas hati dengan sifat NIZAM.

"Aku rasalah kau dah santau Muzammil. Kenapa dia perlu jadi gay dekat orang macam kau? Kalau aku jadi Muzammil, aku bagi fakehope kat kau sebab kau memang perlu patut pun kena!" - NAJWA

Begitu angkuh sekali NAJWA pada NIZAM yang tak bersalah.

NICK HAIMAN temui NIZAM semula setelah 2 tahun meninggalkan NIZAM kerana dia berpindah di Paris.

"Nizam, I akan teman you and sayang you balik kalau you balik dengan I pergi Paris." - NICK HAIMAN.

Adakah NIZAM biarkan sahaja masalah dia dan MUZAMMIL yang masih tidak diselesaikan?

"Biarkan apa yang orang cakapkan, asalkan kita bahagia." - MUZAMMIL

"Saya mintak maaf kalau saya yang silap di mata orang." - NIZAM

  • 2016
  • bxb
  • gay
  • homosexual
  • lgbt
  • love
  • malaysia
  • malaysian
  • mnn
  • romance
  • wattpad
  • wattys2016
AmienIsmail AmienIsmail Jul 25
Ish kalau aku jangan harap dapat melancong kalau tak bawa aku..heheh terukkan
- - Jan 06
jap..nak tanya sikit. nizam budak baru kat sekolah tu..tapi camne dia dah dilantik jadi pustakawan?? bila masa buat pemilihan??? #curious